tobi665 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 witam Od niedzieli jestem posiadaczem audi a4 b5 z silnikiem jak w opisie. Przymierzam sie do wymiany rozrządu. Co sie wymienia razem z rozrządem ile to kosztuje i co pasuje jeszcze sprawdzić i ewentualnie wymianieć po kupnie?? aha, samochód ma przebieg 215 000km i dość prawdopodobne ze prawdziwy, książka i w serwisie wpisy do 150 000km do 2008r.
grabson765 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 podstawa to napinacz, rolka i pasek rozrzadu i przy okazji mozesz wymienic pozostale 2 paski pozostale rzeczy ktore podlegaja wymianie lub sprawdzeniu to pompa wody, napinacz klimy, napinacz paska alternatora, sprzegielko alternatora, wiadomo ze najlepiej wymienic to wszytsko co wymianilem ale to juz zalezy od zasobnosci portfela
dziadek Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 ja dorzucę od siebie że pompę wody to się powinno wymienić razem z rozrządem a nie sprawdzić tylko bo nie wiadomo czy za 20k km nie zacznie np ciec a jakby co to to drugi raz za robociznę trzeba płacić a ta ta sama co przy wymianie rozrządu
athek55 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 ja dorzucę od siebie że pompę wody to się powinno wymienić razem z rozrządem a nie sprawdzić tylko bo nie wiadomo czy za 20k km nie zacznie np ciec a jakby co to to drugi raz za robociznę trzeba płacić a ta ta sama co przy wymianie rozrządu Racja lepiej dołożyć te 100 zł i mieć z głowy
spetsnaz Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 ja dorzucę od siebie że pompę wody to się powinno wymienić razem z rozrządem a nie sprawdzić tylko bo nie wiadomo czy za 20k km nie zacznie np ciec a jakby co to to drugi raz za robociznę trzeba płacić a ta ta sama co przy wymianie rozrządu To jest AVG, w tym silniku pompa wody jest napędzana przez pasek PK (a nie rozrządu) i nie ma konieczności jej wymiany. U mnie nowa pompa SKF sypnęła się 18kkm od wymiany, więc nie ma na to reguły.
Kowi87 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Kompletna ekspluatacja AFN/AVG #1. pasek rozrzadzu Continental CT945 #2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855 #3. pasek wieloklinowy Continental 5PK1592 #4. rolka paska rozrzadu Ruville 55415 #5. rolka paska rozrzadu Ruville 55426 #6. rolka paska klimatyzacji Ruville 55464 #7. rolka paska wieloklinowego Ruville 55462 #8. pompa wody Ruville 65470 #9. plyn chlodniczy Febi 1,5L #10. simmeringi Victor Reinz 81-19299-10 22J 32x47x10 to jest wszystko co jest potrzebne do kompletnej wymiany rozrzadu Płyny i filtry #11. plyn hamulcowy Textar DOT4 1L #12. olej silnikowy Mobil Super S Turbodiesel 10w40 4L #13. olej silnikowy Mobil Super S Turbodiesel 10w40 1L #14. filtr paliwa Hengst H119WK #15. filtr oleju Hengst H17W05 #16. filtr powietrza Hengst E206L #17. filtr kabinowy weglowy
tobi665 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 oki, dzięki narazie wymieniam rozrząd i coś w zawieszeniu przednim prawym bo coś stuka oleje, płyny i filtry wymeinie sam
spetsnaz Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Kompletna ekspluatacja AFN/AVG #1. pasek rozrzadzu Continental CT945 #2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855 #3. pasek wieloklinowy Continental 5PK1592 #4. rolka paska rozrzadu Ruville 55415 #5. rolka paska rozrzadu Ruville 55426 #6. rolka paska klimatyzacji Ruville 55464 #7. rolka paska wieloklinowego Ruville 55462 #8. pompa wody Ruville 65470 #9. plyn chlodniczy Febi 1,5L #10. simmeringi Victor Reinz 81-19299-10 22J 32x47x10 to jest wszystko co jest potrzebne do kompletnej wymiany rozrzadu Płyny i filtry #11. plyn hamulcowy Textar DOT4 1L #12. olej silnikowy Mobil Super S Turbodiesel 10w40 4L #13. olej silnikowy Mobil Super S Turbodiesel 10w40 1L #14. filtr paliwa Hengst H119WK #15. filtr oleju Hengst H17W05 #16. filtr powietrza Hengst E206L #17. filtr kabinowy weglowy Kowi ze wszystkim się zgodzę poza rolką napinacza paska PK. Jeżeli wymieniamy to kompletny napinacz. Zazwyczaj rolka jest ok, a "kosi" się sprężyna napinacza. Więc jeżeli napinacz nie będzie trzymał osi to nie ma sensu zmieniać samej rolki. Samą rolkę możemy natomiast wymienić w napinaczu paska PK sprężarki klimy. Można też do zestawienia dorzucić termostat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się