Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Gwint czy Sportowe Amorki + Springi


Misiek600

Co wybrać??  

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co wybrać??

    • Gwint TA-TX lub FK
    • Sportowe Amory+ springi -40
    • Seria Amory + Springi -40,35,30
    • Pełna seria ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:, jako że powoli zmiany idą dalej i stanąłem przed faktem wymiany amortyzatorów, postanowiłem odrazu przygotować zawias pod przyszłą zmianę felg na 17 lub 18 i tu rodzi sie moje pytanie: Co wybrać?? mam 3 opcje:

- Gwint TA-Technix lub FK

- Sportowe Amorki + springi obnizające -40 TA-TX lub MTS

- Seryjne Amorki KYB lub Bilstein + Springi -30, 35, 40 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint FK, albo szukaj używki w dobrym stanie powiedzmy KW, H&R albo coś w tym stylu.

Z doświadczenia mogę Ci polecić KW INOX - nie koroduje i ogólnie daje radę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie gwint.

to samo co sportowy kit tyle że z regulacją wysokości albo i twardości więc nad czym się zastanawiać, to najlepsza opcja. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem za gwintem ale markowym i to z regulacją twardości, często gwinty bez regulacji twardości są bardzo twardo zestrojone, nie na polskie drogi, jak sportowe amorki to Koni albo Bilstein i sprężyny Eibach albo H&R ale koszta pewnie takie same jak np. gwint AP z regulacją twardości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez jestem za gwintem wtedy ty sobie ustalasz wysokosc jaka ci pasuje, a na zime zawsze mozesz dzwignac fure

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem wszystkie opcje (nawet seryjne amortyzatory do sprężyn obniżających :sick3:) i kompromisem według mnie jest sportowy kit.

Gwint - świetne prowadzenie w zakrętach ale przy większej glebie krawężniki, progi są problemem (szczególnie odczuwalne przy małych felgach :gwizdanie:). Jest twardo, sztywno, czasem trzeba rezygnować z nierównych dróg albo zwalniać (serie jadą normalnie) bo aż szkoda zawieszenia.

Sportowe amortyzatory + sprężyny obniżające moim zdaniem najlepsza opcja bo łączy plusy gleby i serii (znaczy wjeżdżasz wszędzie tam gdzie i na serii a prowadzenie jest dużo lepsze niż na seryjnym zawieszeniu). Wady to brak możliwości regulacji i kozi wygląd przy większej feldze np. 18'.

Seryjne amortyzatory + sprężyny obniżające - ping pong (i tak fani się znajdą :wink4:).

ale jeśli w grę wchodzą 18' to tylko gwint, jeśli 17' to gwint często jest przerostem formy nad treścią (ale wiadomo każdy ma swoje zdanie).

Zależy gdzie i ile jeździsz, jeśli dużo i po kiepskich drogach to będziesz przeklinał gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...