rikardo Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 pomyślę, przeanalizuję i podejmę decyzję. Tylko spokój może mnie ocalić. Dla mnie na minus jest to, że dałem większe pieniądze za auto z ori lakierem, a teraz sobie go pomaluje i będę miał auto parę tysięcy tańsze ("bite"). Bo mogłem kupić taniej malowane i miałbym podwójna korzyść - pomalowane + parę tysi w kieszeni. Niestety podczas oglądania auta przy kupnie wszystkiego nie da się "dopatrzyć" a pewne rzeczy wychodzą dopiero po czasie. Taka dygresja. Kiedyś moi teściowie kupowali Corse C i robiłem za "znawcę". Pojechaliśmy oglądać granatowego Belga i ja sprawdzałem lakier, całe auto oglądałem, a ze mną jeszcze 4 osoby. Wszystko było w miarę ok. Stwierdziłem, że lakier dobry (a wtedy nie byłem jeszcze wytrawnym "lakiernikiem"). Przyjechaliśmy do domu nowym autkiem i przyszło oglądać to auto dziecko kilkunastoletnie i pierwsze pytanie, a czemu to lusterko jest zielone!!! Oglądaliśmy go w pięc osób i nikt nie zauważył, że lewe lusterko miało zielona nakładkę w niebieskim aucie Oczywiście okazało się po czasie, że auto było malowane, ale ktoś to zrobił perfekcyjnie i do dzisiaj jeżdżą bezproblemowo już dobrych kilka lat. U siebie problem ten rozwiązałem po przez zrobienie zaprawki z tym, że kupiłem sobie podkład oraz bazę z utwardzaczem. Delikatnie skalpelem usunąłem pęcherze i pędzelkiem pomalowałem. Nie wiem jak na twoim kolorze ale u mnie trzeba się dobrze wpatrywać aby to zobaczyć. Robiąc to chodziło mi głównie o to aby rdza tam się nie rozwinęła ponieważ w obecnym stanie nie jest to rdza lecz efekt kontaktu ocynku z wilgocią. Ponadto jak masz sprawne auto to na kolorze się nie jeździ i w ogóle bym się tym już nie martwił. Jeżeli z tym zostaniesz do kolejnej zimy pęcherze będą jeszcze większe ponieważ wilgoć wnika ci pod lakier a mróz zrobi resztę.
mat-85 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 prawda jest taka że jeśli masz ori blachy i ori lakier to takie rzeczy wychodzą mam takie coś na drzwiach i lakiernik powiedział że sporo tych modeli malował z tego powodu i mówił że auta nie były wcześniej malowane ,mówił że ori lakieru jest bardzo cienko i byle kamyk może go odbić j Jak sprawdzałem miernikiem ostatnio B6 lakier miał 130-140um, a na touranie 2008r 90-110um, także także jest co raz gorzej
greg2505 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 właśnie tu jest problem coraz miej lakieru kładą a ocynk nie jest taki zły pod zerwanym purchlem była elegancka blacha żadnej rdzy być może jakby pojeździł z tym dłużej ruda może zaatakować
tomi790 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Teraz może jeszcze nie wyjdzie tam gdzie widać gołą blachę ale po następnej zimie i kochanych drogowcach sypiących tony soli na 100% wylezie
greg2505 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Teraz może jeszcze nie wyjdzie tam gdzie widać gołą blachę ale po następnej zimie i kochanych drogowcach sypiących tony soli na 100% wylezie powiem ci że mam na rancie nadkola z tyłu obtarcie do gołej blachy i po zimie nic się nie stało rudej nie ma no ale to co innego pod purchlem woda tak szybko nie odparuje jak na odkrytej powierzchni ,tak czy inaczej trzeba naprawić
tomi790 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 U mnie na gołej tam gdzie było lekko obtarte już zaczęła się pojawiać :ruda" , ale drobny papierek, podkład, lakier i na razie ładnie wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się