welek Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witajcie forumowicze na poczatek prosze nie besztac mnie jesli ten temat juz byl itp bo mam ograniczony dostep do netu i nie mam czasu tu siedziec i szperac. Sprawa wyglada tak ze mam a4 b5 110klaczy i troche brakuje mi mocy chcialbym z 150 miec przynajmniej powiedzcie mniej wiecej jakie sa metody ile kosztuje jakie sa waszym zdaniem plusy i minusy takiej operacji czy to silnik nie kleknie mi po jakims czasie ogole to prosze o fachowe wskazowki a wiem ze tu ;( mechanikow nie brakuje na tym forum dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
Cordii Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Turbina z AWX, wtryski 216 oraz fmic, koło 4 tys bys musiał liczyć.
Kowi87 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 na temat tunningu 1.9 można tutaj prace magisterska napisać, a znalezienie konkretnych wiadomosci zajmie Ci tyle co napisanie tego wątku
vauxhall95 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Turbina z AWX, wtryski 216 oraz fmic, koło 4 tys bys musiał liczyć. czyzby sie nie rozpedziles?? kolega chce 150koni.
grzes1150 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witajcie forumowicze na poczatek prosze nie besztac mnie jesli ten temat juz byl itp bo mam ograniczony dostep do netu i nie mam czasu tu siedziec i szperac. Sprawa wyglada tak ze mam a4 b5 110klaczy i troche brakuje mi mocy chcialbym z 150 miec przynajmniej powiedzcie mniej wiecej jakie sa metody ile kosztuje jakie sa waszym zdaniem plusy i minusy takiej operacji czy to silnik nie kleknie mi po jakims czasie ogole to prosze o fachowe wskazowki a wiem ze tu ;( mechanikow nie brakuje na tym forum dzieki za odpowiedzi pozdrawiam Wywal kata i zrób program Jak Zdrowa padaczka to 130 powinno spokojnie wyjść i b5 wtedy nawet jedzie. Pchanie się w wymienianie połowy tego co jest pod maską to głupota
Armi Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witajcie forumowicze na poczatek prosze nie besztac mnie jesli ten temat juz byl itp bo mam ograniczony dostep do netu i nie mam czasu tu siedziec i szperac. Sprawa wyglada tak ze mam a4 b5 110klaczy i troche brakuje mi mocy chcialbym z 150 miec przynajmniej powiedzcie mniej wiecej jakie sa metody ile kosztuje jakie sa waszym zdaniem plusy i minusy takiej operacji czy to silnik nie kleknie mi po jakims czasie ogole to prosze o fachowe wskazowki a wiem ze tu ;( mechanikow nie brakuje na tym forum dzieki za odpowiedzi pozdrawiam Wywal kata i zrób program Jak Zdrowa padaczka to 130 powinno spokojnie wyjść i b5 wtedy nawet jedzie. Pchanie się w wymienianie połowy tego co jest pod maską to głupota Generalnie tuning to głupota :gwizdanie:
vauxhall95 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 nie rozumiem 130 to kazdy afn robi,a max na seryjnych gratach 145 chyba a srednio 140/300 wychodzi
Kowi87 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 AFN+Turbo AWX+216=15Xkm AFN+turbo AWX+216+11=170km AFN+turbo BRD+216=16Xkm AFN+turbo BRD+230=17Xkm AFN+turboBRD+230+11=18Xkm Wyniki rzecz jasna +/- FMIC pomijam bo on nie daje jakiś tam znacznych przyrostów moze max 5km :gwizdanie: ma inne zadanie
MAGIC87 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 AFN+Turbo AWX+216=15XkmAFN+turbo AWX+216+11=170km AFN+turbo BRD+216=16Xkm AFN+turbo BRD+230=17Xkm AFN+turboBRD+230+11=18Xkm Wyniki rzecz jasna +/- FMIC pomijam bo on nie daje jakiś tam znacznych przyrostów moze max 5km gwizdanie ma inne zadanie naughty i to powinno pojsc w ramke jeszcze Dla PD powinno byc i do glownego działu zeby kazdy sie zapoznał i nie zadawal pytan
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 AFN+Turbo AWX+216=15Xkm AFN+turbo AWX+216+11=170km AFN+turbo BRD+216=16Xkm AFN+turbo BRD+230=17Xkm AFN+turboBRD+230+11=18Xkm Wyniki rzecz jasna +/- FMIC pomijam bo on nie daje jakiś tam znacznych przyrostów moze max 5km :gwizdanie: ma inne zadanie nie wyrzuciłem tego wątka tylko z tego powodu :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi