Michaloo24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Panowie mam problem taki jak w temacie. na baku tj 55l zrobilem 550km w cyklu mieszanym z przewaga tras i predkościa do 100km/h bez butowania i jezdzie na tipie a nie na pelnym automacie. mogłbym prosić o jakies podpowiedzi w tej kwesti? pozdrawiam i dzieki
Gość Damian A4 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 10L :shocked: Musisz zrobić Logi...jakies błędy Ci wwywala?
Michaloo24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 logi mam zrobione i sa w dziale diagnostyki a blad mam jedynie z pompa centralnego zamka tutaj link do logów http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=208154.0
Gość Damian A4 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Może skrzynia Ci silnik trzyma?
Michaloo24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 nie bardzo rozumiem pytania trzymania silnika przez skrzynie
Gość Damian A4 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zacznij jeździć w trybie D to wtedy skrzynia sobie zmieni bieg w odpowiednim momencie i może będzie ekonomiczniej
Michaloo24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 na D jezdzi moja dzoewczyna i dopiero wyedy wydaje mi sie ze paliwo z baku ucieka jak szalone. a kat wtrysku czy tam synchronizacji lub dawki paliwa moga miec wplyw na wieksze spalanie?
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Takie spalanie masz na Fisie czy policzyłeś po tankowaniu do pełna? U mnie Fis zaniża spalanie zresztą kliknij w podpisie w ikonkę spalania z motostata mam tam wszystkie tankowania od czasu kupna auta i zobaczysz mniej więcej jak wygląda spalanie w Tiptroniku. Mam pytanie co do skrzyni , zmieniałeś kiedykolwiek olej czy coś było przy niej robione? Jakieś błędy? Może lock-up w konwerterze ci się ni załącza i stąd takie wysokie spalanie? Miałem kiedyś Vectre 1.8 w automacie i na starym oleju w skrzyni zimą potrafiła 15l spalić przez że skrzynia miła duży opór prawdopodobnie.
Michaloo24 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 Takie spalanie masz na Fisie czy policzyłeś po tankowaniu do pełna? U mnie Fis zaniża spalanie zresztą kliknij w podpisie w ikonkę spalania z motostata mam tam wszystkie tankowania od czasu kupna auta i zobaczysz mniej więcej jak wygląda spalanie w Tiptroniku. Mam pytanie co do skrzyni , zmieniałeś kiedykolwiek olej czy coś było przy niej robione? Jakieś błędy? Może lock-up w konwerterze ci się ni załącza i stąd takie wysokie spalanie? Miałem kiedyś Vectre 1.8 w automacie i na starym oleju w skrzyni zimą potrafiła 15l spalić przez że skrzynia miła duży opór prawdopodobnie. policzyłem do tankowania do pelna. co do skrzyni to auto mam od poczatku kwietnia. oleju w niej nie zmienialem i nic nie bylo przy niej robione. błędów na Vagu zwiazanych ze skrzynia tez nie bylo. Nie wiem co to jest ten "lock-up" w tym konwerterze i jak to mozna sprawdzić ?
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Jakie masz obroty i bieg powiedzmy przy 70 km/h? U mnie jest już piątka i mniej więcej 1300-1400 obr/min
Gość Damian A4 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Co ma Lock-Up do spalania? Możesz mi to wyjaśnia? Skrzynia płynnie zmienia biegi? Nie szarpie? Równomiernie przyspiesza?
Michaloo24 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jakie masz obroty i bieg powiedzmy przy 70 km/h? U mnie jest już piątka i mniej więcej 1300-1400 obr/min na D jakbym jechał i po rownym i ledwo co naciskając na pedał gazu to tez mi wrzuci piatke przy ok własnie 70-75 km/h i podobnie jakbym jechał na tipie i obroty tez mam coś w tych granicach. Co ma Lock-Up do spalania? Możesz mi to wyjaśnia? Skrzynia płynnie zmienia biegi? Nie szarpie? Równomiernie przyspiesza? Płynnie zmienia, nie wydaje mi sie zeby cos szarpało i przyśpiesza dobrze. A Panowie sprawdzałem jeszcze kat synchronizacji to mi skakało raz na -0.3 a raz na -0.5 .... natomiast nie wiem czy dobrze patrzyłem w logach to poszczegolne dawki paliwa nie sa jednakowe.
Banan Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Co ma Lock-Up do spalania? Możesz mi to wyjaśnia? Skrzynia płynnie zmienia biegi? Nie szarpie? Równomiernie przyspiesza? Jak co ma. Jeśli się nie załączy to silnik ma obroty wyższe przez uślizg konwetera i może być wyższe spalanie. W Vectrze miałem 4 biegi i lock-up włączał się tylko na 4 biegu no i spalanie po mieście było masakryczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się