cysiu100 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam pytanie odnośnie ciśnienia atmosferycznego w silniku AFN w A4 B5 po lifcie. NIe ma tam już chyba rurki idącej do ecu więc co mierzy ciśnienie atmosferyczne? Dziwi mnie tylko to, że w grupie 010 przez 2 dni sprawdzania VAG ciśnienie w bloku 2 było 999,6 i nie zmieniało się, natomiast w bloku 3 było 1020. Czy nie powinny być one równe na wolnych obrotach lub na zgaszeniu silnika?
lukjar7 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 rurka idaca do ecu to nie cis atm blok 003 jest w mg/R a nie mbar wiec odpowiedz sobie sam
cysiu100 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Chodzi mi o grupę 010 okienko 2 i 3. Barometric i Manifold Pressure.
przemik Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Okienko 2 to cisnienie atmosferyczne. Okienko 3 to aktualne cisnienie doladowanie. Mogą byc rozne.
cysiu100 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ok, też znalazłem że może być z tolerancją +- 30. Dzięki, Temat wyczerpany
ciahciah Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 jak pojedziesz w himalaje to w +-30 możesz się nie zmieścić
cysiu100 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Wyczytałem że wartiść 2 i 3 mają być zblożone z rozbierznościa +- 30. Natomiast czujnik cisnienia atmosferycznego w ECU ma wiekszy zakres i w himalajach powinien zadzialac . Ogolnie to chyba szukam dziury w całym bo moje ostatnie log 011 mnie zaniepokoiły, że ciśnienie zawsze kolo 2800 obrotów spada do 1800 mbar. Przeplywka nie tnie, nie wiem czy mam sie martwic czy olac i jezdzic. 038 906 018 FD 1.9l R4 EDC 0000SG 2137 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.01 1491 1744.2 1213.8 25.9 0.65 1638 1795.2 1570.8 34.3 1.29 1806 1876.8 1958.4 57.0 1.93 1953 1948.2 2142.0 65.7 2.57 2142 1948.2 2223.6 72.1 3.23 2310 1948.2 2019.6 68.1 3.88 2499 1948.2 1948.2 67.3 4.52 2667 1948.2 1958.4 68.1 5.18 2835 1948.2 1907.4 66.5 5.83 3003 1948.2 1836.0 63.0 6.47 3150 1948.2 1836.0 63.0 7.11 3297 1948.2 1866.6 63.0 7.75 3444 1948.2 1866.6 63.4 8.39 3591 1948.2 1887.0 63.8
cysiu100 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Właśnie nie mam porzadnych logów, tu 2 grupy naraz ale male odświeżanie jest. Przepływka o 008 zawsze jest powyżej 40 wię ona nie tnie dawek. 038 906 018 FD 1.9l R4 EDC 0000SG 2137 Group A: '010 Group B: '011 Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? TIME ? ? Regulator valve? MARKER STAMP mg/R mbar mbar % STAMP /min mbar mbar % 0.01 630.0 999.6 1305.6 37.3 0.64 1638 1805.4 1509.6 25.9 1.29 880.0 999.6 1825.8 100.0 1.92 1995 1948.2 2080.8 61.4 2.56 910.0 999.6 2142.0 100.0 3.18 2352 1948.2 1958.4 62.6 3.81 875.0 999.6 1968.6 100.0 4.43 2709 1948.2 1968.6 64.1 5.05 830.0 999.6 1917.6 100.0 5.68 3024 1948.2 1866.6 60.2 6.30 765.0 999.6 1815.6 100.0 6.93 3318 1948.2 1846.2 58.6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się