Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Głowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jeśli jest pęknięta głowica, to czy będzie zmieniał się stan oleju na większy, czy będzie rósł i podobno na korku od wlewu oleju ma się robić przysłowiowa kasza, czy to prawda?

Opublikowano

zależy gdzie pęknięta :cool1:

Opublikowano

równie dobrze może to być tylko uszczelka. tak czy tak głowice musisz zwalić i oddać do sprawdzenia

ale najpierw sprawdź ciśnienie na cylindrach

Opublikowano

jaka tam zaraz kompresja?

jak ma pd to bez pytania oringi na pd do wymiany,jak rowniez moze byc to pompa paliwa(tandem)

proponuje poszperac tu na forum a znajda sie opisy co i jak z tymi podwyzszajacymi sie stanami oleju :hi:

Opublikowano

stawiam na nieszczelnosc Pd oringi. luźne pompki- moze pracuja w ganicdach co powoduje rozbijanie gniazd i paliwo przedostaje sie do oleju.

uszczelka pod glowicą - raczej na 99% nie. bo to by raczej były problemy mieszania sie oleju z woda lub cisnienie w układ chłodzenia. a jesli stan plynu chłodzacego sie nie zmienia to bym szukł przyczyny w PD z racji przybywania oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...