maximus01 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Panowie jeśli jest pęknięta głowica, to czy będzie zmieniał się stan oleju na większy, czy będzie rósł i podobno na korku od wlewu oleju ma się robić przysłowiowa kasza, czy to prawda?
dziki484 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 równie dobrze może to być tylko uszczelka. tak czy tak głowice musisz zwalić i oddać do sprawdzenia ale najpierw sprawdź ciśnienie na cylindrach
malinek21 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 raczek jak radzi DZIKI sprawdz kompresję.Nie ma co odrazu głowice obwiniać
dariodario Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 jaka tam zaraz kompresja? jak ma pd to bez pytania oringi na pd do wymiany,jak rowniez moze byc to pompa paliwa(tandem) proponuje poszperac tu na forum a znajda sie opisy co i jak z tymi podwyzszajacymi sie stanami oleju
SotoM Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 stawiam na nieszczelnosc Pd oringi. luźne pompki- moze pracuja w ganicdach co powoduje rozbijanie gniazd i paliwo przedostaje sie do oleju. uszczelka pod glowicą - raczej na 99% nie. bo to by raczej były problemy mieszania sie oleju z woda lub cisnienie w układ chłodzenia. a jesli stan plynu chłodzacego sie nie zmienia to bym szukł przyczyny w PD z racji przybywania oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się