fend18 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Witam, zamontowałem dzisiaj do swojego AJL instalacje BRC reduktor to co przeczytałem z naklejki 11LB 1500mbar Genius MB wtryski z pomarańczową naklejką, dobry zestaw mi dobrali? czy za słaby? Mówiłem im, żeby dali z zapasem na około 200KM. Auto nie jeździ idealnie przy wciśniętym do końca gazie na 3 biegu przy 2tyś obrotów lekko poszarpuje, oczywiście pojadę do nich tylko interesuje mnie czy zestaw dobry mi założyli.
Arek956 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ja niestety na instalacjach LPG się nie znam ale ogólnie BRC jest Co do pozostałych komponentów to nie mam pojęcia. Mam jednak pytanko. Jeżeli to nie tajemnica to napisz mi tu w wątku albo na PW ile wyniosła cię cała instalacja LPG Ja coraz bardziej zastanawiam się nad zagazowaniem mojego AJL'a tylko ciekaw jestem po ilu km zwróciłyby się koszty instalacji.
Onkel Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wszystko juz było nawet nie dawno ktos pytał i odpisywałem odnośnie instalacji BRC. Spokojnie daje rade. Nie może byc żadnych szarpań wszystko ma chodzić idealnie. Przynajmniej u mnie tak jest. Pozdrawiam
ryszard1961 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 U mnie też BRC daje radę zrobione14kkm bez awarii szkoda tylko że dość dużo pali ale to wina małego silnika i automatu
fend18 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 jaki macie reduktor? co tam na nim jest napisane oraz jakiego koloru wtryski?
Adam.S Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja na BRC zrobiłem 20 tys i nic złego nie mogę powiedzieć
fend18 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja na BRC zrobiłem 20 tys i nic złego nie mogę powiedzieć jaki masz reduktor i wtryski?
Adam.S Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja założone mam BRC SEQUENT PLUG&DRIVE http://www.czakram.pl/grafika/pdf/folder_sequent_pndn.pdf
szogun0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Otóż panowie. Reduktor Genius 1500 MB i pomarańczowe wtryski przy 180 KM to praca na pograniczu wydajności. Wiem bo miałem taki setup. Wtryski mi takie zostały a reduktor zamontowałem sonie inny. Ponieważ reduktor jest taki jaki jest i pomarańczowe wtryski, to muszą pracować na podniesionym ciśnieniu. Różnie, ale gdzieś tak od 1,3 do nawet 1,6 Bara.
fend18 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 Otóż panowie. Reduktor Genius 1500 MB i pomarańczowe wtryski przy 180 KM to praca na pograniczu wydajności. Wiem bo miałem taki setup. Wtryski mi takie zostały a reduktor zamontowałem sonie inny. Ponieważ reduktor jest taki jaki jest i pomarańczowe wtryski, to muszą pracować na podniesionym ciśnieniu. Różnie, ale gdzieś tak od 1,3 do nawet 1,6 Bara. tez mi sie wydaje ze za slaby mialem taki w aeb i dobrze jezdzil, teraz przy 5tys zaczyna sie szarpanie jakby brakowalo gazu, wspominali ze ten reduktor to 5G ale nigdzie tam nie jest to napisane, w internecie tez nic nie ma na ten temat. chyba powinnien byc genius max i zolte wtryski?
Reggi Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 tez mi sie wydaje ze za slaby mialem taki w aeb i dobrze jezdzil, teraz przy 5tys zaczyna sie szarpanie Witamy w krainie zagazowanych AJL
fend18 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 tez mi sie wydaje ze za slaby mialem taki w aeb i dobrze jezdzil, teraz przy 5tys zaczyna sie szarpanie Witamy w krainie zagazowanych AJL jak na razie to srednio mi sie to podoba, bo przy 5tys szarpie jakby brak paliwa, ma ktos jakas tabelke co do wydajnosci reduktora i wtryskow brc?
Reggi Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 tez mi sie wydaje ze za slaby mialem taki w aeb i dobrze jezdzil, teraz przy 5tys zaczyna sie szarpanie Witamy w krainie zagazowanych AJL jak na razie to srednio mi sie to podoba, bo przy 5tys szarpie jakby brak paliwa, ma ktos jakas tabelke co do wydajnosci reduktora i wtryskow brc? Tu chyba nie o wydajność chodzi, a o zapętlanie
sylwiasty Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 tez mi sie wydaje ze za slaby mialem taki w aeb i dobrze jezdzil, teraz przy 5tys zaczyna sie szarpanie Witamy w krainie zagazowanych AJL jak na razie to srednio mi sie to podoba, bo przy 5tys szarpie jakby brak paliwa, ma ktos jakas tabelke co do wydajnosci reduktora i wtryskow brc? Tu chyba nie o wydajność chodzi, a o zapętlanie Jak gazownik będzie rozgarnięty to ogarnie bez problemu. Nie wiem tylko jak BRC sobie radzi z zapętleniami ale Stag czy LR Omegas dają radę.
kaj82 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 no z ajl-em są problemy, najlepszy jest koles ktory sprzedaje na otomoto swoja a4 1,8t 180km i pisze tak: "W samochodzie zamontowana została SEKWENCYJNA instalacją gazową(SIROCCO) która na gazie jest ustawiona do 4500 obrotów póżniej automatycznie przechodzi na benzynę i spowrotem zmienia się na gaz po zmniejszeniu obrotów poniżen 4500 żeby nie narażać silnika działa bez problemu "
Łukasz 23 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 no z ajl-em są problemy, najlepszy jest koles ktory sprzedaje na otomoto swoja a4 1,8t 180km i pisze tak: "W samochodzie zamontowana została SEKWENCYJNA instalacją gazową(SIROCCO) która na gazie jest ustawiona do 4500 obrotów póżniej automatycznie przechodzi na benzynę i spowrotem zmienia się na gaz po zmniejszeniu obrotów poniżen 4500 żeby nie narażać silnika działa bez problemu " Czegoś tak głupiego to jeszcze nie słyszałem :polew:
Reggi Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Nie wiem tylko jak BRC sobie radzi z zapętleniami ale Stag czy LR Omegas dają radę. Wątpię no z ajl-em są problemy, najlepszy jest koles ktory sprzedaje na otomoto swoja a4 1,8t 180km i pisze tak: "W samochodzie zamontowana została SEKWENCYJNA instalacją gazową(SIROCCO) która na gazie jest ustawiona do 4500 obrotów póżniej automatycznie przechodzi na benzynę i spowrotem zmienia się na gaz po zmniejszeniu obrotów poniżen 4500 żeby nie narażać silnika działa bez problemu " :polew: :polew: Też mi tak ustawiał jeden gazownik.. po godzinnej walce stwierdził, że inaczej się nie da żeby dało się normalnie poruszać A na drugi dzień jeden klient dał radę za pomocą szerokopasmówki..ale znów się wszystko rozjechało
szogun0 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 tez mi sie wydaje ze za slaby mialem taki w aeb i dobrze jezdzil, teraz przy 5tys zaczyna sie szarpanie jakby brakowalo gazu, wspominali ze ten reduktor to 5G ale nigdzie tam nie jest to napisane, w internecie tez nic nie ma na ten temat. chyba powinnien byc genius max i zolte wtryski? Zerknij też na temp. gazu to się dowiesz dlaczego szarpie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się