szymus_k Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam, Mam okazję kupić niedrogo audi a4 '98 rok 2.4 v6 w automacie. Ładnie utrzymany, lecz właściciel twierdzi, że ma zatarty silnik. Goły silniczek mogę mieć za 700 zł. Czy przeszczep taki pomoże temu Audi, zakładając, że cały osprzęt jest OK? Czy trzeba będzie ingerować w komputer po takiej zmianie, czy wystarczy przełożyć i śmigać? A może jeszcze inne wyście: dać sobie z tym spokój. Nie wiem dokładnie jaki ten silnik ma kod. Co radzicie?
kuba84 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Jeśli będzie ten sam kod silnika to obejdzie bez komplikacji zakładając ze cały osprzęt jest ok. Jeden silnik wyleci drugi wleci i po robocie. Jak dobra cena za auto i tylko uszkodzenie w postaci silnika to wg mnie najlepsza opcja na zakup auta w przyzwoitych pieniądzach.
szymus_k Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Dzięki za szybką odpowiedź. Dzisiaj idę dokładnie brykę obejrzeć i zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieję, że automat nie będzie walnięty... Pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 11:19_________________________________________________Witam, oglądałem, zakupiłem:) Trochę w ciemno, ale moim zdaniem dobrze. Teraz szukam silnika, jest to ALF, ale mam pytanie: Czy podejdzie jakiś inny np. AGA? czym one się różnią? [br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 07:06_________________________________________________I jeszcze jedno: Czy silnik z manuala podejdzie pod automat? Czy musze koniecznie mieć ALF (mało tego jest), czy AGA też pójdzie?
kuba84 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Czy silnik z manuala podejdzie pod automat? Nie ma to znaczenia, jak będziesz przekładał osprzęt. Z doświadczenia wiem że w automatach są inne rurki wodne i inne detale, słupek jest zawsze taki sam. Co do drugiej części pytania niech podpowiedzą właściciele PB
paput Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Tez bym sie chetnie dowiedzial czym rozni sie AGA od ALFa
szymus_k Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Z informacji, które udało mi się znaleźć wynika, że ALF ma coś takiego jak Secoundary Air System (cokolwiek to znaczy) i poczytałam na jakimś forum, że komuś udało się bez większych problemów zamienić te silniki, jednak jak na razie 100% pewności nie mam czy to pójdzie bez ingerencji w kompa:)[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 07:22_________________________________________________Więc tak, korzystając z ETKI doszedłem do wniosku: - numery części do silnika AGA i ALF różnią się od siebie, więc są troszkę inne: chodzi o głowice oraz komputer. - silnik bez osprzętu (półsilnik) dla wszystkich modeli 2.4 V6 jest taki sam.[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 14:53_________________________________________________Temat do zamknięcia. Dzięki za wszystkie sugestie. podpasował..... ACK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się