Musashi Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 fakt trzeci cylinder pracuje nieciekawie. zrob jeszcze grupe 023. sprobowalbym sie dostac do listwy sterujacej w celu delikatnego dogiecia konektorka pompki 3ciego cylindra. kolejny krok to uszczelniacz 3ciego PD, jezeli objaw nie ustapi PD do wymiany. warto dobrze obejrzec gniazdo PD czasami sa strasznie wybite i glowica kwalifikuje sie do wymiany
MarcinRoz Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 zapowiedziany 023 wykonany przy temp. 66 'C bo silnik już ostygł, ale mam nadzieje nie będzie to przeszkodą.... budą nadal telepie... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c07ac52299c0cdad.html
spanky Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 zeby pomiar byl miarodajny musi byc 90 stopni
MarcinRoz Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 A więc zrobiłem wszystkie logi ponownie już wyłącznie w temp. roboczej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0461b74029d16ebb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7113008090364506.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c07ac52299c0cdad.html Także logowałem zawór egr w BS ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
letallec Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Kiedy miales robiony rozrzad? IMO napinacz jest juz zwalony lub do poprawy. Termostat raczej tez.
MarcinRoz Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Kiedy miales robiony rozrzad? IMO napinacz jest juz zwalony lub do poprawy. Termostat raczej tez. auto co dopiero kupione, z ks.serwisowej wynika, że już niebawem muszę go wymienić. W tym tyg. miałem plan to zrobić mimo inf. w ks. serwisowej Odnośnie temp. wywaliło mi błąd czujnika temp. g92?? więc chyba to nie termostat...
letallec Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 To zacznij od tego. Trochę powinno się poprawić
MarcinRoz Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Próbowałem zmienić dawkę paliwa na biegu jałowym(engine-login-12233-adaptacje-pozycja01) , ale w możliwych zakresach nie dało żadnej zmiany w pracy silnika. Kod błędu który mi wywaliło to 17664 Engine Coolant Temp Sensor (g62):Open or short to Plus P1256-35-10 --- Intermittent Padnięty czujnik? Dodam, że temp. na kompie niewiele się różni od temp. na zegarze. Udaje mi się go zagrzać max do 81 st.C (wedugl vag-coma) bo na blacie jest 90
Pawlo 2004 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Siema U mnie tez telepie budą ale mam to dokładnie od czasu jak wymieniłem poduszke pod silnikiem, dopóki śmigałem na starej rozwalonej wszystko było ok ale wkurzały mnie trzaski które wydawała podczas ruszania i zmiany biegu. Po wymiane odrazu zaczęło telepać budą, tłumacze sobie to tak, ze poprostu nowa poduszka jest szczywniejsza od tej starej i to dlatego ale na moje tak nie powinno być co nie?? Obczaje plecionke jeszcze. Kiedy miales robiony rozrzad? IMO napinacz jest juz zwalony lub do poprawy. Termostat raczej tez. Rozrząd tez moze powodować telepanie budą?? No i ostatnie pytanie jak rozpoznać ze dwumas siada?? - są jakieś problemy ze zmianą biegów? - szarpie przy ruszaniu? - słychać jakieś dzwięki? - szarpie przy ostrym dodawaniu gazu np na 4,5 lub 6 biegu? Będę wdzięczny za podpowiedzi
Daimos Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 A poduszkę kolega wymienił na nową oryginalną czy zamiennik?
Pawlo 2004 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Zamiennik bo za ori zawołali 440zł w ASO Miałem do wyboru 2 zamienniki tańszy za 160zl i droższy za 220 zl więc wybrałem ten droższy ale jak wiadomo to nie znaczy ze lepszy. Tez mi się wydaje ze to od tej poduszki ale zeby az tak bylo czuć różnice między pękniętą starą poduszką a nową nie ori??
Daimos Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Niestety ale w przypadku poduszek zamienniki nie są dobrym wyborem, kiepsko tłumią drgania i wibracje. Na twoim miejscu wymieniłbym tą poduszkę na ori z ASO, a jak chcesz tanio kupić to zgłoś się do kolegi rtocki.
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Tak to nieraz jest, człowiek chciałby zaoszczędzić a na końcu ponosi się jeszcze raz takie koszty bo trzeba jednak kupić tą właściwą część Ok dzięki kolego, za tydzień będę w PL to podjade do ASO i ją kupie bo na tą chwile jestem w UK. Mam 10% zniżki w ASO więc teoretycznie z 440zł zrobi się jakieś 400zł za poduche więc jakoś to przeboleje.
MarcinRoz Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Zrobiłem ponownie logi stat. po wymianie rozrządu : http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2536.html http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2537.html http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2538.html http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2539.html http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2540.html Drgania silnika się zmniejszyły, jak również odczuwam mniejsze drgania karoserii
zuloo Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Rozwiązał ktoś z was ten problem - telepiącego się auta?
MarcinRoz Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Rozwiązał ktoś z was ten problem - telepiącego się auta? po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7" Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! gdy już się otworzy drgania powracają....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają Dodam też, że auto jeździło też kilka dni na dobrym sprawdzonym paliwie jak i na "mniej pewnym" i różnic w pracy silnika nie ma- drgania te same
letallec Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Rozwiązał ktoś z was ten problem - telepiącego się auta? po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7" Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! gdy już się otworzy drgania powracają....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają Logi BS podwyższaja obroty silnika do około 1400, wiec i drgania ustępują. Ale plecionkę na pewno warto wymienić
MarcinRoz Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Logi BS podwyższaja obroty silnika do około 1400 ok. ale czuć różnicę pomiędzy zamkniętym, a otwartym EGR.
siniakTDI Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Rozwiązał ktoś z was ten problem - telepiącego się auta? Pompowtryski niestety. Też miałem wibracje w fotelu i jeden pompowtrysk poszedł w odstawkę i sie całkowicie uspokoiło.
zuloo Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Jeden to jeszcze mała bieda,gorzej jeśli trzeba wszystkie wymienić :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się