W-69 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam. Mam problem z wymontowaniem starego łożyska ze zwrotnicy. Powinno być zabezpieczone pierścieniami z obu stron. U mnie nie ma pierścieni a wygląda to jakby był jeden odlew zwrotnicy krawędzią zabezpieczającą i to z obu stron.
Szati 1991 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 tylko jak bedziesz je zakładał to musisz je zaprasować bo młotkiem możesz uszkodzić nowe łożyska;/
Mauros88 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 kolego wez to pozadnie wyczysc i musi sie seger tam znalesc :)U mnie bylo podobnie tez tak myslalem a po pozadnym wyczyszczeniu ku mojemu zdziwieniu pojawil sie seger. Rdza i brud wszystko ladnie zakryly
W-69 Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Opublikowano 9 Lipca 2011 Dzięki. Nowe już siedzi i można śmigać. Po dokładnym oczyszczeniu okazało się że nie ma tam żadnego segera jest po prostu wprasowane do oporu i już. Jeśli chodzi o sposób montażu nowego to można to zrobić młotkiem. Należy najpierw wbić łożysko w zwrotnicę uderzając tylko w pierścień zewnętrzny np. przez stare łożysko a potem wbić piastę uderzając tylko w wewnętrzny. Ja tak zrobiłem i wszystko jest OK Pozdrawiam
piotr26a4 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Kolego mnie też czeka wymiana przedniego łożyska jak możesz to napisz jak to robiłeś czy trzeba rozpinać wahacze czy nie ma takiej konieczności?
yahoovip Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Odkręcasz wahacze, wyciągasz zwrotnicę, wybijasz łożysko, wbijasz nowe. Max godzina roboty.
piotr26a4 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Ok dzięki chodziło mi najbardziej o to czy wahacze trzeba rozpinać bo jakoś mam do tego uraz
pieciajek Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Całą zwrotnicę trzeba wyjąć i srubę z przegubu też odkręcić jak i również zacisk i tarczę. A jak zaczniesz wybijać i wbijać jak Ci radzą to będziesz kupował i wymieniał łożysko do nieskończoności. Wymiana tylko za pomocą prasy hydraulicznej acha, patrz jak wciskasz prasą nowe bo wewnątrz łożysko nie ma jednego wymiaru i jak dobrze pamiętam to szerszą średnicą od zewnątrz. A zabezpieczenia nie trzeba bo audi to sprytnie wymyśliło że jedno drugie blokuje i wszystko działa jak należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się