Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ASJ] RS4 Odpala za drugim razem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopy jest temat do ogarnięcia :) mianowicie...

Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku. Tylko nie wiem czy taki zawór w ogóle istnieje w instalacji benzynowej, bo do tej pory przekonany byłem że taki przypadek może mieć miejsce w dieslu tylko.

Jakieś pomysły, czy mam posilić się ETKą i szukać ukł. paliwowego ( na co ochoty mi brak :) )

Dopisek RS4 w temacie jest po to żeby skusić większą liczbę osób do zerknięcia w temat :decayed:

Opublikowano

Chłopy jest temat do ogarnięcia :) mianowicie...

Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku. Tylko nie wiem czy taki zawór w ogóle istnieje w instalacji benzynowej, bo do tej pory przekonany byłem że taki przypadek może mieć miejsce w dieslu tylko.

Jakieś pomysły, czy mam posilić się ETKą i szukać ukł. paliwowego ( na co ochoty mi brak :) )

walcze z tym samym w swoim ALT, wymienilem pompe na nowa (chinczyk) i bylo spoko przez 14 dni i znowu to samo, sam nie mam pomyslu co to moze byc ale stawiam jednak ze chyba znow pompa...

Opublikowano

tak jak u mnie... w 1.6 ADP nie mam pojecia co to moze byc? moze rzeczywiście to pompa paliwa...

teraz kupie uzywke a nie chinski zamiennik i zobacze...

Opublikowano

Witam u brata było to samo a autku i co, oczywiście pompa paliwa nawet sam był zaskoczony bo próbował już wszystkiego a tu nagle pięknego słonecznego dnia nagle zapalił za drugim razem i po chwili zgasł. Po diagnozie i wymianie pompy na dobry zamiennik problem znikł jak ręką odją :>

Opublikowano

Taaa już wiem że to pompa,biorę się za wymianę i chyba wylożę Boscha 044, bo ASO to koszt w granicach 1700 zeta, a z zamiennikiem chyba słabo.

Opublikowano

korbe sobie kup jak Nyski mają i bedziesz odpalał bez problemu :decayed:

warnwarn.gifOT w technicznym!

Opublikowano

korbe sobie kup jak Nyski mają i bedziesz odpalał bez problemu :decayed:

Małolat nie filozuj, odpala bez problemu, tyle że za drugim razem przeważnie :decayed:
Opublikowano

korbe sobie kup jak Nyski mają i bedziesz odpalał bez problemu :decayed:

Małolat nie filozuj, odpala bez problemu, tyle że za drugim razem przeważnie :decayed:

to tak jak Nyska... :polew:

warnwarn.gifOT w technicznym!

Opublikowano

korbe sobie kup jak Nyski mają i bedziesz odpalał bez problemu :decayed:

Małolat nie filozuj, odpala bez problemu, tyle że za drugim razem przeważnie :decayed:

kurfa to samo mam :disgust:

Opublikowano

korbe sobie kup jak Nyski mają i bedziesz odpalał bez problemu :decayed:

Małolat nie filozuj, odpala bez problemu, tyle że za drugim razem przeważnie :decayed:

kurfa to samo mam :disgust:

powiem wam wiecej

moj mechanik jak wymienial mi pompe stwierdzil ze mam w baku pelno "mulu", nie dalo sie tego wyczyscic bez zdejmowania baku, i tylko pobieznie wydobyl ile sie dalo, twierdzi ze to od tego problemy z odpalaniem na dwa razy, zalozyl mi nowa i 2 tygodnie bylo spokoju, mozliwe ze ten "mul" na nowo przytkal mi nowa pompe

Opublikowano

kurfa .. c**jowy zamiennik hiszpański 500 zl :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :wallbash:

warnwarn.gifbluzgi

Opublikowano

kurfa .. c**jowy zamiennik hiszpański 500 zl :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :wallbash:

wyczysc bak :good:

Opublikowano

kurfa .. c**jowy zamiennik hiszpański 500 zl :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :wallbash:

wyczysc bak :good:

tylko ja mam taki zbiornik

1561950090

:wallbash::decayed:

Opublikowano

a może filtr paliwa się coś przytkał

Opublikowano

a może filtr paliwa się coś przytkał

Po 3-4 tys. km ?

a i co ciekawe..mój pojebany zbiornik ma dwie pomp..druga wyrównująca :evil:

Opublikowano
Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku.

U mnie przyczyną takich objawów okazał się regulator ciśnienia benzyny, zamontowany na listwie wtryskowej. Ale ja mam inny motorek ...

Opublikowano

Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku.

U mnie przyczyną takich objawów okazał się regulator ciśnienia benzyny, zamontowany na listwie wtryskowej. Ale ja mam inny motorek ...

tylko co ten regulator ma do tematu odpalania

Opublikowano

Chłopy jest temat do ogarnięcia :) mianowicie...

Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku. Tylko nie wiem czy taki zawór w ogóle istnieje w instalacji benzynowej, bo do tej pory przekonany byłem że taki przypadek może mieć miejsce w dieslu tylko.

Jakieś pomysły, czy mam posilić się ETKą i szukać ukł. paliwowego ( na co ochoty mi brak :) )

Dopisek RS4 w temacie jest po to żeby skusić większą liczbę osób do zerknięcia w temat :decayed:

:vaglogi::decayed: Probował sprawdzic bledy?

Opublikowano

W temacie vaga pisz do usera Ono, na pewno pomoże :good:

:bag:

warnwarn.gifMilion razy bylo mowione, ze OT w dzialach technicznych konczy sie ostrzezeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...