Slawek84 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zmieniłem wczoraj tylne zaciski w mojej a4 (Ciekły z ręcznego). Założyliśmy zaciski z golfa IV (aluminiowe, trzeba było tylko wymienić kawałek przewodu) I albo jestem przewrażliwiony albo coś mi się wydaje, że podczas pierwszej fazy naciskania, pierwsze centymetry naciśniętego hamulca samochód nie reaguje, dopiero "później" zaczyna mocno zwalniać. Szukam dziury w całym, czy jednak coś jest nie tak ? Czy wracać do mechaników i suszyć im głowę?
Doman13 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 pamiętam że jak zmieniłem płyn hamulcowy (co też pewnie zrobiłeś) to na początku (jakieś 300 km) miałem wrażenie że moje hamulce są "za miękkie", też na początku nie działały, trzeba było nieźle przycisnąć. Wszysko się musi dotrzeć...
Musashi Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 a moze uklad hydrauliczny zaciskow nie wpolpracuje prawidlowo z pompa hamulcowa...
Slawek84 Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Opublikowano 9 Lutego 2008 a moze uklad hydrauliczny zaciskow nie wpolpracuje prawidlowo z pompa hamulcowa... jest ktoś mi w stanie potwierdzić czy jest różnica w "działaniu mechanizmów" hamulca ze może ona prowadzić do jakby takiego opóźnienia ?
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 wiesz, to zwyczajne gdybanie. ale jezeli problem pojawil sie po zalozeniu tych zaciskow to wniosek nasuwa sie jeden... ew. przyczyna moglabybyc inna pojemnosc robocza cylinderka i tloczka zacisku.
Klima Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 ja bym sprawdził średnicę cylinderka. jeśli jest mniejsza niż w orginale to niestety bedzie słabiej hamować albo trzeba bedzie konkretnie deptać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się