Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co zrobić zeby auto było miekkie i komfortowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam klubowiczów :naughty:

Mam taki problem, a mianowicie moja A4 ma dość twarde zawieszenie ;(, co powinienem zrobić żeby jeździło mi się nią miękko i komfortowo może ma ktoś jakiś miękki zawiasz na zbyciu proszę o pomoc czekam na wasze sugestie

Pozdrawiam

Opublikowano

a jaki masz zawias ????

Opublikowano

Zamieniłbym sie za moje standardowe 1BA ale troche daleko :no:

Opublikowano

no faktycznie trochę daleko ;( Help doradzcie coś ;(

poszukaj standardowych sprężyn 1BA i wrzuć na te amory co masz i będzie miękko.

a na twarde sprężynki szybko kupca znajdziesz. :good:

Opublikowano

myślisz że zwykłe sprężyny 1BA załatwią sprawę ?

dokładnie :good:

Opublikowano

1BA i amortyzatory 1BA załatwia sprawe, bedziesz miał wygodny tapczan :decayed:

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz :polew: :polew:

Opublikowano

a nie ma jeszcze miększych sprężyn niż 1BA auto może się podnieść w górę aby było miękkie

1BA to najbardziej komfortowe zawieszenie jakie wychodziło w Audi przynajmniej B5. Powiedziałbym że jest wyjatkowo wysokie ale ładnie wybiera nierówności :cool1:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz

Wkurza mnie troche że przy wchodzeniu szybko w zakrety prawie się podpieram lusterkami. :disgust: poza tym nic bym nie zmienił. Nie zalezy mi na lansie i niskim zawieszeniu tylko właśnie ten jeden wyżej wymieniony aspekt :chytry:

Opublikowano

a nie ma jeszcze miększych sprężyn niż 1BA auto może się podnieść w górę aby było miękkie

1BA to najbardziej komfortowe zawieszenie jakie wychodziło w Audi przynajmniej B5. Powiedziałbym że jest wyjatkowo wysokie ale ładnie wybiera nierówności :cool1:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz

Wkurza mnie troche że przy wchodzeniu szybko w zakrety prawie się podpieram lusterkami. :disgust: poza tym nic bym nie zmienił. Nie zalezy mi na lansie i niskim zawieszeniu tylko właśnie ten jeden wyżej wymieniony aspekt :chytry:

przecież przeczysz sam sobie :decayed: niskie auto nie wyglada, jezdzi sie jak taczką :polew: :polew:

EOT

Opublikowano

a nie ma jeszcze miększych sprężyn niż 1BA auto może się podnieść w górę aby było miękkie

1BA to najbardziej komfortowe zawieszenie jakie wychodziło w Audi przynajmniej B5. Powiedziałbym że jest wyjatkowo wysokie ale ładnie wybiera nierówności :cool1:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz

Wkurza mnie troche że przy wchodzeniu szybko w zakrety prawie się podpieram lusterkami. :disgust: poza tym nic bym nie zmienił. Nie zalezy mi na lansie i niskim zawieszeniu tylko właśnie ten jeden wyżej wymieniony aspekt :chytry:

przecież przeczysz sam sobie :decayed: niskie auto nie wyglada, jezdzi sie jak taczką :polew: :polew:

EOT

o co Ci biega? to jak niskie nie wygląda to po chu... pana na forum króluje słowo "gleba" ? :shocked: A mi zalezy żeby było troche twardziej żeby sie lepiej prowadził i tyle. W przeciwieństwie do autora watku bo jemu zalezy na komforcie. :gwizdanie:

Opublikowano

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

Opublikowano

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

bo "gleby" jestem przeciwnikiem. Ale te powiedzmy 3 cm w dół nie jest tragedią. Jakby było zawieszenie wysokości 1BA i twarde jak 1BV byłbym najszcześliwszy. Myślałem nawet nad włożeniem pod zwykłe spręzyny 1BA twardych amorów gazowych ale nie wiem jaki byłby tego efekt :mysli:

Opublikowano

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

bo "gleby" jestem przeciwnikiem. Ale te powiedzmy 3 cm w dół nie jest tragedią. Jakby było zawieszenie wysokości 1BA i twarde jak 1BV byłbym najszcześliwszy. Myślałem nawet nad włożeniem pod zwykłe spręzyny 1BA twardych amorów gazowych ale nie wiem jaki byłby tego efekt :mysli:

-3cm jest to odpowiednia wysokosc dla B5 przy 17 max :wink4: czyli taka jak u więksozsci na forum, nie licząc gwińciarzy :decayed:

Opublikowano

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

bo "gleby" jestem przeciwnikiem. Ale te powiedzmy 3 cm w dół nie jest tragedią. Jakby było zawieszenie wysokości 1BA i twarde jak 1BV byłbym najszcześliwszy. Myślałem nawet nad włożeniem pod zwykłe spręzyny 1BA twardych amorów gazowych ale nie wiem jaki byłby tego efekt :mysli:

-3cm jest to odpowiednia wysokosc dla B5 przy 17 max :wink4: czyli taka jak u więksozsci na forum, nie licząc gwińciarzy :decayed:

u mnie była by przy 15" :tongue4: ale mniesza o to. Koniec OT bo koledze bagno robimy.

Opublikowano

a ma może ktoś z was na zbyciu orginalne spreżynki 1BA

ja mam ale tylko przód :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...