kastet Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam wszystkich jestem posiadaczem Audi A4 z 2000 roku. Autkiem cieszę się parę dni. Przy zakupie właściciel powiedział, żebym wymienił akumulator. Dzień później zauważyłem, że po załączeniu silnika nie wskazują zegary od prędkościomierza i obrotomierza, deska jest nie podświetlona, brak jakichkolwiek wskazań. Człowiek nawet nie wie ma na liczniku. Działa radio, klima, zegar i kilometry. W poniedziałek wymieniłem akumulator i dalej są takie same objawy. Znika to dopiero po jakiś 15 minutach jazdy, kiedy silnik się zagrzeje, aczkolwiek temperatura silnika jest na poziomie 70stopni. Wydaje mi się że to za mało. Proszę was o pomoc, bo sam nie wiem co się dzieje. temat !
YATES Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ewidentnie wychodzi na to,że masz tą samą usterkę co ja miałem. Pewnie masz "wspaniały" licznik JAEGER,a w nim padnięty procesor motoroli HC908.Postaraj się to zrobić wmiarę szybko,bo ja jeżdziłem tak pół roku i oprócz wymiany procka musiałem wymieniać pourywane bolce oporowe wskażników. Kosztowało mnie to 500zł firma Tiptronik z Żor .Jesteś z Jastrzębia więc masz do nich blisko.
kastet Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2008 A jak sprawdzić jaki mam licznik oraz gdzie dokładnie znajduje się ta firma, bo po nazwie to nie umiem jej zlokalizować. Jakby procek padł to chyba by nie pokazywał wogóle wskazań, a on po długim czasie pokazuje kompletnie.
YATES Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Tylko,że te procki tak mają,że po ich podgrzaniu zaczynają łapać styk (pewnie w środku jakaś mikroskopijna przerwa) . Ja tak jeżdziłem długo i w momencie jak licznik wskakiwał w czasie jazdy wskazówki mocno biły góra-dół aż wkońcu ta od obrotomierza się urwała. Wyjmij licznik i znajdz z tyłu numer - mój JAEGER miał chyba numer 8D0 920 930. Tu chyba naprawiają te nieszczęsne JAEGER Magneti Marelli HC912 : http://allegro.pl/item299540147_audi_a4_a6_tt_licznik_naprawa.html
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 nie bardzo rozumiem czy jest sens naprawiac? przeciez zestaw wskaznikow mozna upolowac taniej na allegro.... skupiłbym się właśnie na tym. jaki jest potrzebny zegar, najłatwiej sprawdzic po numerze katalogowym VAG.
kastet Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2008 A jak sprawdzić ten numer VAG, i czy aby nie ma jakiegoś tańszego rozwiązania lub może inna jest jakaś przyczyna w tym problemie.
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 nr VAG albo sprawdzisz wyciagajac zegary - z tyłu bedzie tabliczka znamionowa numer o ktorym napisalem bedzie sie zaczynac od 8D..... 4E ( 4D). ew. podpiąc interface i zalogowac sie do zegarów - moduł 17, o ile oczywiście bedzie taka mozliwośc. BTW sprawdzałes bezpieczniki? to ewidentny brak zasilania lub masy czesci zestawu. może jest źle wpiety któryś z wtykow?
YATES Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 nie bardzo rozumiem czy jest sens naprawiac? przeciez zestaw wskaznikow mozna upolowac taniej na allegro.... skupiłbym się właśnie na tym. jaki jest potrzebny zegar, najłatwiej sprawdzic po numerze katalogowym VAG. Można upolować ale nie jest to takie proste.W roczniku 2000 jest immobilaizer w liczniku i trzeba znać kod PIN aby odpowiednio zaprogramować nowy licznik - oczywiście trzeba mieć programator.Poza tym wydaje mi się,że aby zgrać pamięć ze starego licznika do nowego należy dokupić taki sam licznik ( a przynajmniej do TDI z rocznika 99-00) ,a z tym jest problem.Ja śledziłem allegro pona 6 miesięcy i takiego samego nie znalazłem.
kastet Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2008 A w jaki sposób sprawdzić czy mój samochodzik posiada podłączenie pod komputer, ewentualnie gdzie mogę znaleźć odpowiednią wtyczkę
YATES Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Nie rozumiem czemu masz masz prefiks B6 skoro masz A4 z 2000 roku. Przecież model B6 szedł od 2001,a silnik BRB chyba dopiero w B7 od 2006 roku.
kastet Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 A jak sprawdzić czy mam model B6 czy B5, jakie są różnice. BO przyznam się, że nie wiem.
Diego Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Najprosciej tak: http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A4
kastet Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Opublikowano 3 Lutego 2008 Procesor Motorolli wymieniony i wszystko jest już prawie w porządku, jeszcze widzę że wskaźnik napięcia instalacji nie jest poprawny. Koszt wymiany procka 350 zł jakby ktoś potrzebował telefon to proszę o kontakt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się