Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Demontaż plastików tunela środkowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś może podpowiedzieć, jak zabrać się do demontażu plastików na tunelu, a dokładniej chodzi mi o zdemontowanie wszystkiego w okolicy lewarka zmiany biegów- jak do tego się zabrać, żeby niczego nie połamać....??

Opublikowano

Musisz zdemontować całe oprzyrządowanie tunelu, tzn. radio, mieszek, gałkę, wszystkie pokrętła, plastiki, schowek, tunel środkowy. Dopiero po tym możesz się brać za odkręcanie całej konsoli środkowej. Praca nie jest skomplikowana, lecz mozolna, śrub jest dość sporo - po wykręceniu schowaj je dobrze i segreguj żeby nie pogubić- ew. opisuj co do czego jak masz słabą pamięć. Nie rób nic na siłę przy wyciąganiu "plastików" - lepiej dwa razy pomyśleć niż połamać zaczepy.

Opublikowano

I już po robocie... generalnie jest to dość prosta sprawa, należy odkręcić dwie śruby po bokach tunelu na wysokości łączenia plastików okalających lewarek zmiany biegów i niżej z plastikami tunelu hamulca ręcznego. po odkręceniu tych 2ch śrub (po obydwu stronach) należy odkręcić jeszcze 3 nakrętki (mocujące podłokietnik), dotrzemy do nich wyciągając tylną popielniczkę (tam znajdziemy dwie) i jedną wyjmując wykładzinę wnęki podręcznego schowka pod podłokietnikiem. Po odkręceniu (w sumie) 2ch śrub i 3ch nakrętek i wysunięciu plastikowej rączki hamulca ręcznego możemy zdjąć cały plastikowy tunel.... należy pamiętać, aby nie urwać przewodów złączki komputerowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...