Szymon51 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Koledzy dzisiaj wymieniłem turbinę ponieważ moja odmówiła posłuszeństwa. Turbo podłączyłem tak samo jak stare na wszystkich przewodach są opaski. Na koniec uruchomiłem silnik, bez gazu pracował na wolnych obrotach żeby się turbo na smarowało, gdy się rozgrzał pojechałem na test . Na początku delikatnie a później rura i zonk. Turbina pracowała przez jakieś 200-300 metrów, szedł jak szalony, później coś się stało. Zaczoł przerywać szarpać, obroty mu falują i gaśnie, ledwo przyjechałem do domu. :ranting1: Czego to morze być wina? Turbinę zatarłem? Turbo kupiłem używane więc może padło? A może jakiś przewód pękł i ciągnie dzikie powietrze? Jestem wściekły na siebie że coś zjebałem :ranting1: i nie wiem od czego mam zacząć aby to naprawić
Onkel Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 VAG przede wszystkim. Czytasz błędy ---> podajesz i myślimy. Kopci??
Szymon51 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 No właśnie nie kopci a z Vagiem to będę miał ciężko bo nie dojadę na stację diagnostyczną i chwilowo zaciągnąć też mnie nie ma kto. Zaraz pójdę sprawdzę wirnik w turbinie czy się kręci.
szymus_k Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 i nie wiem od czego mam zacząć aby to naprawić Moim zdaniem, jak padła turbina, powinieneś znaleźć dobry zakład, który to regeneruje i da Tobie gwarancję na wykonaną robotę. Regenerowałem kiedyś w Vento w Poznaniu i koleś zabierał auto, sam demontował, regenerował, sprawdzał i oddawał z gwarancją.
Szymon51 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Nie jestem pewien czy na pewno padła, w razie czego to mam jeszcze jedną która ma tylko do wymiany zaworek który steruje turbiną.[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 07:33_________________________________________________Przed chwilą sprawdziłem turbo, wirnik się kręci, blaszki też na swoim miejscu.
grzes1150 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Może dobrze dmuchło i zepchało jakiś wąż ciśnieniowy. Podnieś auto i przeglądnij wszystkie węże i wężyki. Następnie VAG
Szymon51 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak zrobię, sprawdzę wszystkie przewody.[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 12:56_________________________________________________Turbo naprawiłem, grzes1150 miał rację zepchało przewód. Mam jeszcze takie pytanie od ilu obrotów powinno się włączać turbo? bo u mnie czuć od 3,5 tysiąca. I wydaje mi się że na wyższych biegach nie równo ciągnie, jak by się troszkę dławił czym to może być spowodowane?
pioteros Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 wyczyść przepustnice może jest syf, początek max momentu jest w porządku tak jak u mnie - od 3500obr czyli ok a tak dla sprostowania - turbo się nie włącza przy 3500obr tylko dmucha wtedy najwięcej - turbiny w każdym samochodzie są włączane zaraz po odpaleniu silnika
Szymon51 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 pioteros masz rację, dmucha a nie się włącza, źle napisałem. Zaraz pójdę wyczyszczę przepustnicę. Co oprócz tego mogę jeszcze sprawdzić?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 10:16_________________________________________________Przepustnicę wyczyściłem, DV sprawdzone i sprawne, gruszka przy turbinie sprawdzona i sprawna. Co jeszcze mogę sprawdzić? n75 chyba bez vag nie da się sprawdzić? [br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 17:03_________________________________________________Przed chwilą zmierzyłem oporność n75 i wyszło mi 30,3 oma, z tego co wyczytałem to w granicach normy. Zmierzyłem też zasilanie na kostce n75, i tu wychodzą niestworzone rzeczy w pinie 1 jest minus a w pinie 2 4,8V a z tego co wyczytałem na forum to powinno być w pinie 1 około 12V a w pinie 2 minus. nie wiem gdzie mam szukać zwarcia?
fend18 Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 pioteros masz rację, dmucha a nie się włącza, źle napisałem. Zaraz pójdę wyczyszczę przepustnicę. Co oprócz tego mogę jeszcze sprawdzić?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 10:16_________________________________________________Przepustnicę wyczyściłem, DV sprawdzone i sprawne, gruszka przy turbinie sprawdzona i sprawna. Co jeszcze mogę sprawdzić? n75 chyba bez vag nie da się sprawdzić? [br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 17:03_________________________________________________Przed chwilą zmierzyłem oporność n75 i wyszło mi 30,3 oma, z tego co wyczytałem to w granicach normy. Zmierzyłem też zasilanie na kostce n75, i tu wychodzą niestworzone rzeczy w pinie 1 jest minus a w pinie 2 4,8V a z tego co wyczytałem na forum to powinno być w pinie 1 około 12V a w pinie 2 minus. nie wiem gdzie mam szukać zwarcia? wsadz manometr i zmierz cisnienie doladowania i bedziesz wiedziec czy n75 jest sprawne czy nei
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się