pox Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam Borykam się z takim problemem. Na prostej, w miarę równej drodze, ściąga mnie w lewo. Do tego przednia lewa opona jest krzywo starta(opony mam do wymiany) Jak sądzicie, co może być problemem? Źle ustawiona zbieżność, czy coś innego? Dodam, że kierownica sama lekko przechyla się w lewo.
areckid Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 pox prawdopodobnie moze byc zle ustawiona zbieznosc, moze auto zostalo uderzone w zawieszenie i ma niewlasciwa geometrie. Nie opisales w jaki sposob opona jest starta, tylko, ze krzywo wiec dosc trudno wywnioskowac. Z tego co rozumiem to starta jest jej wewnetrzna badz zewnetrzna strona powierzchi styku z podlozem. Profilaktycznie sprawdz tez cisnienie w oponach.
krzysiek23 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 moze byc ktorys z wachaczy mocno wyrobiony*(padniety),moze byc zbieznosc,moze byc lozysko walniete(podnies kolo poruszaj prawo lewo gora dol)-a najlepiej jedz na diagnostyke to chociaz cos wyeliminujesz sprawdza wszystko
slaw86 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 ja bym stawiał na oponę jest "wybulona" i ściąga miałem to w clio(ściagało do osi jezdni, przełożyłem opony tył do przodu). a jak nie to geometria
krzysiek23 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 jezeli opona jest krzywo starta to cosik jest nie tak przelozysz tyl na przod i zajezdzisz kolejna opone ,raczej niestawialbym na oponki tylko luzy lub geometria
pox Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2008 No właśnie, opona jest bardziej starta od zewnętrznej strony. Już niedługo chcę kupić letnie opony i wolał bym uniknąć problemów z krzywym ścieraniem jednej z nich.
Pikuś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Luzy, albo zbieznosc nic innego nie powinno wchodzic w rachube
krzysiek23 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 ja tez tak mialem ze po sciagnieciu mialem 2 oponki z przodu zjechane od zewatrz,pojechalem na diagnostyke ustawil zbieznosc i jest super,zrob to czym predzej bo szerokie kapcie bedzie2 razy szybciej cielo
Gość dzikidzidz Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Luzy, albo zbieznosc nic innego nie powinno wchodzic w rachube i szukałbym na "jabłku", miałem tak w volfinie 940, pięknie trze oponę, albo zbieżność do d*py (wpadłeś w dziurę, uderzyłes w krawężnik).
Pikuś Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 u mnie nawet jak wahacze były wybite to wózek jechał prosto, stawiam na geometrie.. Jest jeszcze cos takiego jak koncowki drazkow kierowniczych. Wiec, ze Tobie prosto jechal nie znaczy, ze koledze tez ma jechac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się