Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Auto z kierownica z prawej strony


Adams12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dwóch dni jestem właścicielem 10letniego autka, jest to wersja angielska i stąd ten post. Mam przejechane i udokumentowane ponad 100tys km wiec chciałbym wymienic rozrząd i mam pytanie czy części sa takie same dla wersji europejskiej jak i do angielskiej?? Pewnie wielu z was to rozbawi ale ja jestem lakjkonikiem w tej kwestji :wallbash: wiec wole sie zapytac fachowców :notworthy:

Drugie pytanie to czy ktoś z forumowiczów orientuje się kto w okolicach wrocławia przekłada saolidnie kierownice i jakie sa to koszty??

Pozdr

Adams12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesci nie majace nic wspołnego z układem kierowniczym i tu też nie wszystkie są takie same, bo niby dlaczego miały by byc inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we wroclawiu nie wiem ale pojezdzij popytaj kto sie tego podejmie. koszt takiej zabawy to ok 2500 zł. z czesciami.

ja mam takie autko przerobione z angielskiej wersji i wszystko hula elegancko szczerze mowiac nie widac zadnej roznicy.

pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa pewne kruczki prawne ale to skomplikowane za bardzo jest, pozatym dosc niebezpieczne lepiej miejs kiere po normalnej stronie takiej dla ludzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa pewne kruczki prawne ale to skomplikowane za bardzo jest, pozatym dosc niebezpieczne lepiej miejs kiere po normalnej stronie takiej dla ludzi:)

W naszym kraju nie ma legalnego sposobu na rejestracje i poruszanie sie po drogach publicznych autem z kierą po drugiej stronie! Można zarejestrować pojazd, który będzie sie poruszał po określonej lokalizacji np auto servisowe na terenie firmy, ale nie może wyjechać na drogę publiczną (adnotacja w dowodzie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolege ktory przekladal kiedys w passacie B5 i powiem szczerze ze szkoda zachodu jak juz uporali sie z kierownica to musieli jeszcze szukac calej instalacji elektrycznej i ja przekladac nie zapominajac o lampach i naprawde jak jest niewielka roznica w kosztach to lepiej kupic europejczyka i miec pewnosci ze nie bedzie problemow z rejestracja itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko wlasnie chodzi o to ze kupujac anglika i przerabiajac w dobrym warsztacie ktory zrobi to na cacy(a sa tacy ktorzy jak to zrobia to sladu nie widac i ciezko jest sie zorientowac ze to przerobka) mozna zaoszczedzic ok 5000 tys zł.

podaje przyklad np. na audi a4 1997r 1.8 20V

:):):):):):):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam z tego co mi wiadomo 2500 złotych to kosztuje przeróbka poloneza a koszt jak się pytałem a4 to od 5000 tyś zależy czy ma klime i jakie wyposażenie żeby to zrobić naprawdę dobrze z dobrze wyposażonym autem 8 i 9 tyś tak jak kolega michallo33 wcześniej pisał przerabiasz całą elektrykę, możesz mieć taniej jak kupisz sam sobie wszystkie części wtedy zaoszczędzisz ale policz sobie koszt samych wiązek elektrycznych deski rozdzielczej i całego sterowania to się za głowe złapiesz plus twój czas na zbieranie części plus robocizna - chłopie nie pchaj się w bagno - kumpel chciał przywieść anglika jak mu policzyli przywiózł normalnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt a 4 to okolo 3 tys czesci i kolo 2 robota wiec raczej to b6 sie juz tylko oplaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok piszecie o kosztach i o tym ze nie mozna zarejestrować autka lub można jak inni poisza w innych tematach ale zaden jeszcze nie podał kontaktu warsztatu który sie tym zajmuje. jak akurat poszukuje takiego warsztatu we wrocławiu który juz tym sie wczesniej zajmował i ma doświadczenie i chcę przerobic takie autko a z zarejestrowaniem to myśle ze nie bedzie zadnego wiekszego problemu:):):) jak z wieloma innymi problemami w wydziale komunikacji zawsze sie ktoś znajdzie kto Ci wytłumaczy jak to wszystko pomalutku zarejestrowac i nie ponosic zbyt wielkich kosztów

Pozdrawiam i czekam na konkretne informacje a nie przekrzykiwanie sie ja ,,ja słyszałęm ze to 5 a ja ze 8 a jeszce ja ze 7 i nie ma możliwości zarejestrowania wiec bedziesz soibie jezdził po podwórku''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjasnie sprawe, jak to prawnie wyglada.

samochod z kierownica po prawej stronie nie przejdzie badania technicznego, jakie jest niezbedne do zarejestrowania.

po porzadnym zrobieniu przekladki, badanie techniczne przperowadzisz bez problemu wiec nie ma przeszkod do rejestracji pojazdu w Polsce.

co do samego wykonania. najwazniejsze jest przygotowanie grodzi czolowej do montazu kolumny kierownicy oraz pedalow.

pozostale czynnosci to przeciez zwyczajne prace warsztatowe. wiec jak zawsze wystarczy dobry mechanik i elektryk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyny problem jaki widze to montaz plastikow. niestety lubia sobie potrzeszczec od czasu do czasu. po takiej operacji.

z reguly przyczyna jest pomijanie niektorych zatrzaskow spinek i takich tam, lub urwane zaczepy elementow tapicerki kupionych do przekladki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

superr choc jedna konkretna odpowiedz jak mozesz podaj namiary na tego gościa z rzeszowa zawsze mozna mu podrzucic auto na prae dni jezeli jest godny zaufania czekam na adresy i konkretne wypowiedzi na temat tej ze przekładki :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

kuzyn bawił się w przerobienie passata 01' 1,9 tdi 110km. Przeróbka trwa ok 2-3 dni (normalnie trzeba czekać ok 2 miesiecy w kolejce) do wymiany idzie cała deska angielska na wersję europejskią,przełożenie kierownicy,boczków,lusterka ,światła. Zajmuje się tym ponoć wyspecjalizowana grupa w tej dziedzinie gdzieś koło Leszna.Robią po 2-3 auta na tydzień, Zajmuja się tylko przeróbka anglików tylko typu MERCEDES,AUDI ,VW. koszt to ok 6-7 tyś oprócz lusterek z ich materiałem. W cenę wliczony jest pierwszy przegląd do którego potrzebny jest papier od rzeczoznawcy.Panowie załatwiaja wszystko od początku do końca.Zostaje tylko przerejestrowanie auta i tyle..Kuzyn wyszedł ok 8 tyś do przodu po czym auto opierdzielił. Żadnego śladu.Widziałem auto w dniu zakupu i po przeróbce w Polsce. Nie da rady się kapnąc! Wydaje mi się że auto nie do wykrycia,kupujesz anglika czy europejczyka na giełdzie,Po nr VIN auto pokazuje Europe a nie England.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto z kiera po prawj mozna zarejestrowac w trzech przypadkach-jezeli jest to auto zabytkowe , auto jest unikatem na skale ogolnoswiatowa,lub kolekcjonerskie-te trzy mozliwosci,ale Ministerstwo transportu wydaje je bardzo,bardzo zadko,a jesli juz,to mozna sie nimi poruszac w okreslonym czasie,np zloty,czy pokazy,wlaczajac dojazd i powrot na impreze tego typu,nie wolno nimi jezdzic w normalnych warunkach http://www.roadlook.pl/?preview=1&seo_article=6901,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...