Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AGR] Ciężko odpala na rozgrzanym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z samochodem taty. Mianowicie:

jak jest zimny silnik pali na dotyk.

jak ciepły to trzeba go z 5 sek kręcic. Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Przepraszam żle umieściłem ten temat miał byc w dziale diesel.

Opublikowano

Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).

Opublikowano

Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Opublikowano

Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Dokladnie AGR-y maja taka wade i korekta mapy na bank pomorze ;)

Opublikowano

zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

nie zawsze .... :rolleyes:

ale mowimy tu a AGR czyli o silniku który ma troszkę zle napisana mape, w sumie tu postawiono na .....no wlasnie nie wiem dlaczego tak napisali program dla tego samochodu.. ale w agr załatwia dawka rozruchowana sprawe :D

Opublikowano

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat.

Opublikowano

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat.

zapomniałes ??:shocked:

tym razem master Ci wybaczymy :cool:

Opublikowano
zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max.

Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc?

Za podpowiedzi będe wdzięczny.

jak odpala na zimnym od strzala to zostaw w spokoju ...

jaka masz wartosc kata wtrysku w 000BS [na jalowym temp 90 stopni] ?

Opublikowano

kąt wtrysku wacha się od 49 do 53

to go nie ruszaj .... !!!

Opublikowano

Panowie dołacze sie mam pytanko czemu kat wtrysku ma byc w przedziale 49-54 skoro do tego silnika sie podaje 12-75 czyli srodek wychodzi ok 44??? Moze mi to ktos wyjasnic moze sie myle?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...