tb_momek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam mam problem z samochodem taty. Mianowicie: jak jest zimny silnik pali na dotyk. jak ciepły to trzeba go z 5 sek kręcic. Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Przepraszam żle umieściłem ten temat miał byc w dziale diesel.
lukaszr Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).
spanky Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2). racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej ....
Wihajster Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2). racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Dokladnie AGR-y maja taka wade i korekta mapy na bank pomorze
lukjar7 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe dla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786
spanky Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe dla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 nie zawsze ....
lukjar7 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe dla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 nie zawsze .... ale mowimy tu a AGR czyli o silniku który ma troszkę zle napisana mape, w sumie tu postawiono na .....no wlasnie nie wiem dlaczego tak napisali program dla tego samochodu.. ale w agr załatwia dawka rozruchowana sprawe
lukaszr Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat.
lukjar7 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat. zapomniałes ?? tym razem master Ci wybaczymy
tb_momek Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Opublikowano 4 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawedla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max. Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc? Za podpowiedzi będe wdzięczny.
spanky Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawedla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max. Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc? Za podpowiedzi będe wdzięczny. jak odpala na zimnym od strzala to zostaw w spokoju ... jaka masz wartosc kata wtrysku w 000BS [na jalowym temp 90 stopni] ?
tb_momek Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Opublikowano 4 Lutego 2008 kąt wtrysku wacha się od 49 do 53
spanky Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 kąt wtrysku wacha się od 49 do 53 to go nie ruszaj .... !!!
avdikezop Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Panowie dołacze sie mam pytanko czemu kat wtrysku ma byc w przedziale 49-54 skoro do tego silnika sie podaje 12-75 czyli srodek wychodzi ok 44??? Moze mi to ktos wyjasnic moze sie myle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się