Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Który z nich jest FWD a który QUATTRO...?


mario-S4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów i koleżanki :hi:

Mam pytanie myślę o zmianie silnika na dużo lepszy i chciałbym dowiedzieć sie konkretnie który z tych silników jest z napędem FWD a który QUATTRO... Wiem że z FWD niema sensu robić QUATTRO dlatego proszę o pomoc w wyborze nowego silnika i jakieś opinie co do tych silników...

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no tak ale czy da się i czy się opłaca wsadzić do mnie quattro...

do b5 nie wsadzisz Q... inna podłoga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów i koleżanki :hi:

Mam pytanie myślę o zmianie silnika na dużo lepszy

dużo lepszy byłby z S4, do Ciebie 1.8T bo będziesz mógł jeszcze coś z niego wycisnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wszystko jasne czyli mam do wyboru 2 silniki 1.8T albo 2.8 30V wydaje mi sie ze 2.8 bedzie chyba lepszym wyborem...

pod jakim kątem lepszy :mysli:

2.8 = 193 PS i koniec + duże spalanie

1.8 T = min 150 PS w serii + potencjał na więcej (sam program i podchodzisz pod 200 PS jak nie w 200 )

Spalanie 1.8 T na pewno niższe niż w 2.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian A4

1. W 1.8T 150PS samym programem możesz mieć maksymalnie 180PS o ile silnik jest zdrowy

2. 2.8 spali niewiele więcej niż 1.8T i jest napewno wytrzymalszy i dźwięk fajny ale serii to napewno nie będzie trzymał nie mówiąc już o braku możliwości podniesienia mocy.

Tak więc jedynym słusznym silnikiem zdaje się być 1.8T. Sam chętnie bym sobie wrzucił taki silnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suma sumarum 1.8 T bierze górę każdy to powie ja nie każdy to większość

bierz 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzwiek 20V tez jest IMO fajny, moze nie rasowy jak V6 ale na pewno inny niz zwyklej 4cyl jednostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wszystko jasne czyli mam do wyboru 2 silniki 1.8T albo 2.8 30V wydaje mi sie ze 2.8 bedzie chyba lepszym wyborem...

pod jakim kątem lepszy :mysli:

2.8 = 193 PS i koniec + duże spalanie

1.8 T = min 150 PS w serii + potencjał na więcej (sam program i podchodzisz pod 200 PS jak nie w 200 )

Spalanie 1.8 T na pewno niższe niż w 2.8

aha bardzo dziękuje za info... a jeśli oprócz chipa chciałbym zaingerować w silnik (np.; intercooler, lepsze turbo itp) co wybrać i wogóle co jest 5??? jeśli możecie to podrzućcie jakies linki z takimi przeróbkami 1.8T bo jestem tym zainteresowany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o moc to tylko turbobenzyna(1,8t i 2,7bt), ale tanio nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam 1.8T. Nie brałem w ogóle go pod uwagę.Rozglądałem się za 2.8 bo fajniejszy dźwięk no i to wolnossące V6. Kupiłem jednak 1.8T w mocniejszej wersji AJL czyli 180km i nie żałuję ani trochę.Brałem się już z 2.8 i nie dostałem po tyłku bo szliśmy równo. A po programie z 180 koni zrobi się ok.210 :) Ja żałuję tylko że mam FWD bo w deszczowe dni buksują mi koła ale nie można mieć wszystkiego. Ja z swojej strony polecam 1.8T(szukałbym wersji 180km) albo 2.8 z q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sie nie zrobi na 210 po programie :gwizdanie: nawet 2 z przodu nie zobaczy bez wymiany mechaniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sie nie zrobi na 210 po programie :gwizdanie: nawet 2 z przodu nie zobaczy bez wymiany mechaniki

Czemu tak sądzisz? Kolega z pracy ma AJL-a i po samym chipie wyszło mu 208km :) Jak silnik jest w dobrej kondycji to myślę że jest to możliwe. Devastation czyli forumowy kolega w swoim AJL-u ma 212km po chipie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by tak było pieknie to by było o tym głosno na forum, a jakos nie jest, nie ruszysz dolotu, testpipe i innych szmerów bajerów nie ma szans na 200km w tym silniku. AJL ma chyba wtryski inne od tego 150km

turbo ma takie samo jak AEB, jedyny 1,8t który robi sie na ponad 200 programem to BEX w serii 190km ale ma turbo K03s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację ale ja wykres kolegi widziałem i wzrok mam dobry :) Oczywiście nie mówię że nie masz racji bo może nie znam się aż tak dobrze jak ty i nie mam takiego doświadczenia przy grzebaniu w autach ale pisałem koledze który założył ten wątek o własnych doświadczeniach.Jedyne co np. u mnie było zmieniane to DV na ten z Audi TT 225km. I w serii moje auto pokazało 189km więc myślę że chip podnosi moc troszkę więcej niż 10km :) Chociaż gdzieś słyszałem że w AJL-u przyrost mocy nie jest tak duży jak w zwykłym AEB więc mogę sie mylić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...