przemek4net Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 można :gwizdanie: ,wajcha w prawo na tipa i nie zrobi redukcji jasne.... aby nikt przypadkiem falszywego obrazu dzialania skrzyni tip w 2.5v6tdi sobie nie wyrobil... tryb tiptronic to nie wymuszanie biegu i wcisniecie buta tez zredukuje Co do lipnych map i turbodziury.... w sterowniku silnika edc15 jest cos takiego jak ogranicznik dymienia i ogranicznik momentu - czip winduje te ogranicznik (podnoszac przy okazji tzw zyczenie) i bedzie T sie troche szybciej wkrecac... tyle. ze z chmura dymu Nadal nie ma przykladu auta z tych lat co bez koksowania nie bedzie mial niesamowitej turbodziury Pozdrawiam, Przemek
Arturoo Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 No to ja już sam nie wiem ............ , w kilku autkach z tipem ,którymi jeździłem (w moim również) , zmieni bieg(na tipie) jedynie gdy: -obroty spadną poniżej 1100-wtedy sobie zredukuje o 1 bieg, -obroty przekroczą 4400-4500 -zmieni bieg na wyższy Jeśli pozycja lewarka po prawej nie wymusza pozostania na danym biegu do w/w wartości obrotów i nie umożliwia "manualnej zmiany" to za co odpowiada ? Sorki za OT,które robimy w temacie.
przemek4net Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Jeśli pozycja lewarka po prawej nie wymusza pozostania na danym biegu do w/w wartości obrotów i nie umożliwia "manualnej zmiany" to za co odpowiada ? mialem inne auto z automatem drobne 9 lat i tam byla nawet pozycja np "2" albo "1" i to bylo prawie wymuszenie (typowe scenariusze uzycia: 2ka np gdy ze stromej gory zjezdzales i albo ruszanie zima moze, albo ciagnales cos ciezkiego, podjazd pod stroma gore... 1ka np jak jechales po wertepach strasznych i chciales zostac na jedynce...) - "prawie" poniewaz jak wrzuciles przypadkiem na "1" przy 100km/h to skrzynia Ciebie zlewala. W tiptrponicu pozycja "tip" to sugestia co do biegu - wcisniecie buta przy 4ce w tipie przy 40km/h i skrzynia i tak zredukuje... wiec pojecie turbodziury w tiptronicu jest co najwyzej teoretyczne (niemierzalne)...w praktyce z wyczuciem dociska sie gaz do dechy przy logowaniu by jak najszybciej uzyskac stan pelny but bez redukcji (ale nie ma jak zlogowac na 3ce z pelnym butem przy 1500obrotow) Pozdrawiam, Przemek
VicVega Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 wcisniecie buta przy 4ce w tipie przy 40km/h i skrzynia i tak zredukuje... wiec pojecie turbodziury w tiptronicu jest co najwyzej teoretyczne (niemierzalne)...w praktyce z wyczuciem dociska sie gaz do dechy przy logowaniu by jak najszybciej uzyskac stan pelny but bez redukcji (ale nie ma jak zlogowac na 3ce z pelnym butem przy 1500obrotow) Z ciekawości sprawdziłem czy faktycznie jest, jak mówisz i skrzynia nie redukowała. Do tego bardzo ładnie auto się zbiera od niskich obrotów i nie zostawia żadnej chmury dymu, jak ktoś pisał wyżej.
Arturoo Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 wcisniecie buta przy 4ce w tipie przy 40km/h i skrzynia i tak zredukuje... wiec pojecie turbodziury w tiptronicu jest co najwyzej teoretyczne (niemierzalne)...w praktyce z wyczuciem dociska sie gaz do dechy przy logowaniu by jak najszybciej uzyskac stan pelny but bez redukcji (ale nie ma jak zlogowac na 3ce z pelnym butem przy 1500obrotow) Z ciekawości sprawdziłem czy faktycznie jest, jak mówisz i skrzynia nie redukowała. Do tego bardzo ładnie auto się zbiera od niskich obrotów i nie zostawia żadnej chmury dymu, jak ktoś pisał wyżej. ....w praktyce z wyczuciem dociska sie gaz do dechy przy logowaniu by jak najszybciej uzyskac stan pelny but bez redukcji (ale nie ma jak zlogowac na 3ce z pelnym butem przy 1500obrotow) Pozdrawiam, Przemek :polew: to jak się loguje tipa? tylko lewarek w prawo 3 bieg i gaz
MikeWawa Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 U mnie w BAU ciagnie dobrze od 2000rpm . :gwizdanie:
przemek4net Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Hi, na tema dzialania fcji tiptronic wiecej sie nie wypowiadam - napisalem jak jest (skrzynia 5HP19, silnik AFB, FWD, passat) Co do auta z watku... wg logu 011D wynika, ze auto w okolicy 1900 ma wyrazne przeladowanie a nie niedoladowanie (a mialy byc niesamowite turbodziury) To zupelnie normalna rzecz, ze T z dolu czasem wymyka sie z kontroli - zastanawiajace jest jedynie pojawiajace sie chwilowo niedoladowania (niewielkie ale jednak) w okolicy 2300-2900... Tutaj jest potencjalnie pare przyczyn 1) pompa VP44 nie daje wystarczajacej ilosci paliwa w logu 001S widac, ze masz dawke 3.5 przy CF ("czas" trwania wtrysku) 25... generalnie w zdrowej pompie (dla wolnych obrotow) jest tak: dawka w okolicach 4.5-7 i CF 19-22.... wlaczassz klime = > zwieksza sie dawka i CF (np dawka 9 i CF 26) Mala dawka i duze CF to pompa emeryt Jezeli log 001S robiles na wlaczonej klimie to powtorz go bez klimy (nagrzany silnik bez obciazen) 2) Typowe czyli przycinajace sie kierownice, klopoty z podcisnieniem / N75, przytkany wydech itp itp Tu masz watek gdzie ktos przerabial rozne warianty lacznie z fotostory z odlaczaniem katalizatora na probe http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94711&postdays=0&postorder=asc&start=60 Pozdrawiam, Przemek P.S. w logu 011 masz kolumienke spec intake press (czyli cisnienie zadane przez ECU - wartosc "z mapy") i actual intake press (czyli cisnienie faktyczne - wartosc odczytana "z czujniczka) - sam sobie mozesz loga przeanalizaowac...
slawek23 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 Dziękuje ci bardzo przemku za rady
czakus84 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 witam, ja posiadam BAU w quattro na tipie. nie mam zrobionych logów ale powiem inaczej. znalazłem na necie dane techniczne producenta i jest opisane że ta jednostka ma przyśpieszenie od 0-100km w 8,8s. zrobiłem prosty test z koleszką i wyszło troszkę lepiej ale pewnie dla tego że każdy się może o setne pomylić pojecie że muli jest względnym bo każdy ma inne oczekiwania :> dla mnie stosunkowo jest to za słaby silnik (pewnie dlatego że quattro ale zimą jestem panem szos )
slawek23 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 A więc wreszcie miałem chwilkę na ogarnięcie turbawki a wyglądało to tak http://imageshack.us/photo/my-images/696/log011dynam.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/651/23082011209.jpg/ troche się przycinały-ale nie dużo a tu już po zabiegu http://imageshack.us/photo/my-images/714/25082011210.jpg/ http://imageshack.us/f/843/11dynpoczyszczeniu.jpg/ mam wrażenie że "bestyja" teraz ciągnie bardziej równo i płynnie :decayed:ale nadal w dolnej partii obrotów szału nie ma
slawek23 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Tak wyciągłem i wyczyściłem za ziher
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się