Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Paliwo (jakie i gdzie)


Kleju

Rekomendowane odpowiedzi

a co za roznica gdzie... marka nie gra roli... fakt jest taki, ze zalezy od najemcy stacji i od konkretnego dystrybutora... wszystkie paliwa (poza vpower racing) sa 100% z polskich rafinerii... tylko vpower jest robione w grupie lotos w gdansku na innych zasadach (Shell sam sobie miesza:))... tak bylo przynajmniej jeszcze rok temu...

ale generalnie:

mam znajoma stacje krzak w gda... jak tam studiowalem to tam zalewalem... pewnego dnia kulam sie pod dystrybutor, wysiadam, wychodzi z okienka znajomy i (wobec obecnosci kierownika) kiwa znaczaco glowa i pokazuje mi ukradkiem nast. dysrybutor... to przejechalem dalej... on widac wiedzial co poleci z tego pierwszego...

podejrzewam ze taka "technika" sprzedazy istnieje nie tylko na tej jednej stacji:) i kazdemu moze sie losowo trafic taki dystrybutor... Pamietam ze na tej stacji krzak nigdy mi auto nie zamulilo... a jak zatankowalem na lotosie na oruni (bo mieli jakis sezon niskich cen) to auto strasznie szarpalo cala droge do wawy potem...

nie ma zasady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze Orlen, BP, albo Shell. Ale zwykły ON.

BP Ultimate lub Shell V-Power ..... oczywiscie gnojówke .... :twisted:

Lejesz to bo silnik lepiej chodzi, mniej spala, czy są jakieś inne powody?

Sam mam zamiar przejść na lepsze paliwo typu VPower, Ultimate, ale szukam jakiś racjonalnych powodów, żeby przekonać się, że warto płacić te 30gr więcej za litr. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja najczęściej zalewam Orlen VerVa lub BP Ultimate, i nie widzę między nimi różnicy. Natomiast ostatnio zalałem na Orlenie zwykły ON na tej samej stacji co zalewam Vervę , i różnica jest spora silnik jakiś przymulony , głośniej pracuje...

Najbardziej jednak lubię zalewać Tyskie Gronie do pelna :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od roku zalewam A4 ukraińską benzynka od sprawdzonego dostawcy (3,50zł /litr).

Nie zauwazylem wiekszej roznicy miedzy wschodnim a naszym 95 z shell'a. Na wschodzie ponoc nie ma 95, tylko 96, nie wiem czy to prawda.

W kazdym razie auto ladnie lata, spokojnie 220km/h, zadnych problemow z obrotami czy nierownomierna praca.

Co do zachodniego paliwa, faktycznie jest roznica, ale najlepsze paliwo z jakim sie spotkalem jest w NORWEGII. Czulem sie jakbym mial 150HP pod maska :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie kurna ciezko mi w to troszke uwierzyc bo ten sam motor... 220km/h?? :shock:

jesli to prawda to zazdroszcze, bo moja niunia przy 160km/h robi sie juz nieznosnie glosna :wink:

Pewnie jechałeś pod wiatr. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo moja niunia przy 160km/h robi sie juz nieznosnie glosna

Powaznie !!! nie mialem jak fotki zrobic, obroty byly gdzies w okolicy 5800.

Na autobahnie w niemczech, 220 jak nic bylo ;).

Drugi raz juz jej nie katowalem do takich predkosci.

Fakt, głosno jest...

Kolka standardowe 15".

Bylo zalane wlasnie to paliwo ukrainskie.

Jechalem ja + pasazer. Zadnych bagazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam koledzy, że osobiście mam za...sty dylemat. Leję do swojej niuni od kiedy ją mam, tj. od 2001r., tylko i wyłącznie gnojówkę na Shellu, ew. czasem vervę na Orlenie. Mam mnóstwo znajomych, którzy leją od ładnych kilku lat do swoich aut, w tym kilku do audiczek (80, jedna a4 b6 i chyba z dwóch a6) ropę przywożoną zza wschodniej granicy (mam do przejścia z Białorusią niecałe 20km), oczywiście przez ich dobrych stałych i zaufanych dostawców. Każdy z tych moich znajomych puka się w czoło rozmawiając ze mną, bo oni płacą za ruski ON tylko po 2,70 i zarzekają się, że jakość tej ropy jest wyższa od naszej. I to daje do myslenia, bo co 2,70 to nie 4,03zł. Jeszcze nie zgrzeszyłem :wink: lejąc do niej ruską ropę, ale mnie naprawdę kusi.... :mrgreen:

I tu Ci powiem ze ta ropa z białorusi jest naprawde dobra,ja jezdze na niej odkad przygonilem autko,czyli od roku zrobiłem 60tys. km i jestem naprawde zadowolony,tankowalem kilka razy na stacjach i auto nie mialo takiego polotu :mrgreen: jak na tej od sasiadow :grin: i tak jakby paliło wiecej,sam na początku nie bylem przekonany,ale teraz nie żałuje i ta cena 2,70 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od roku zalewam A4 ukraińską benzynka od sprawdzonego dostawcy (3,50zł /litr).

Nie zauwazylem wiekszej roznicy miedzy wschodnim a naszym 95 z shell'a. Na wschodzie ponoc nie ma 95, tylko 96, nie wiem czy to prawda.

W kazdym razie auto ladnie lata, spokojnie 220km/h, zadnych problemow z obrotami czy nierownomierna praca.

Co do zachodniego paliwa, faktycznie jest roznica, ale najlepsze paliwo z jakim sie spotkalem jest w NORWEGII. Czulem sie jakbym mial 150HP pod maska :D.

hmmm 100 KM, przy tej masie?? 220?? to widac liczniki audi przeklamuja o 20% az...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalewam A4 ukraińską benzynka od sprawdzonego dostawcy (3,50zł /litr).

W kazdym razie auto ladnie lata, spokojnie 220km/h,

:shock:

rozumiem, że wacha posiada "uszlachetniacze" z Czernobyla :?: :roll:

Panowie dajcie spokój z tymi vmax z promów kosmicznych :mrgreen: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuje na stacji 123 PB 95 jest tańsza o 13 gr na litrze od BP, Orlenu a różnicy nie ma. Jakoś paliwa gwarantuje Statoil (przynajmniej tak mają napisane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szubek-line

W Łodzi też tankuje na NESTE od dwóch lat ON wcześniej benzynkę i zero problemów.

tak na marginesie czy ktoś się orientuje skąd NESTE bieże paliwko ??? ja zaobserwowałem, ża zawsze przyjeżdza nieoznakowana cysterna taka biała ciekawe skąd to???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoją jechałem 200 km/h i odpuściłem i mam dość gadania niedowiarków przecież sobie wszyscy tego nie wymyśliliśmy a z resztą mam to w d*pie czy ktoś wierzy czy nie :twisted:

wracajac do tematu jadąc do Niemczech na paliwie Pb 95 z stacji 123 (STATOIL - bez sklepu i obsługi) auto ciagło że aż miło wracając zatankowałem pół zbiornika PB95 i drugie pół V-Power Racing 100 na shelu w Niemczech i efekt do bani auto głośniejsze i mniej żwawe i na dodatek 1,5 l / 100 km spalił więcej w porównaniu do trasy w tamtą stronę :mad: . tankowałem na Orlenie i się spażyłem jadąc nad morze dwa lata temu auto zaczeło się mulić az w koncu po dojechaniu na miejsce i tu adzięki mu za to, auto przełączyło się w tryb awaryjny i w końcu zgasło, po kilku próbach udało mi sie go odpalić dałem mu po garach a z ruru poleciała woda i smród i mu przeszło po dotankowaniu. Od tego czsu staram się tankować tylko na Statoilu zwłaszcza jadąc w trasę i jeszcze się nie zawiodłem a paliwko tańsze o kilkanaście groszy niż u konkurencji :wink:

no to dosyć gadania i sorki za słowko na początku ale inaczej już nie mogę :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zalewam na shelu wcześniej benzynkę a teraz ON ale jak poczytałem Wasze posty o stacjach Neste to chyba kiedyś zobaczę jak pomyka na paliwku z innej stacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...