Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w Audi A4 B8 2.0TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skąd wiesz że zaczął wypalanie? Mogł zwyczajnie chwile chcieć pochodzić na wyższych obrotach przez kilka(naście) sekund , żeby wyrównać sobie pracę i odbiorniki energii zaspokoić. Nie zakładałbym że to był DPF. Patrząc na wtryski to drugi nieładnie pokazuje. Wejdz sobie w taki parametr który nazywa się ZQC i tam są podane czasy wtrysku i spróbuj je zalogowac.

zrobiłem tak jak prosiłeś, proszę o wypowiedz w tej sprawie

8p8vjnuo.jpg

Opublikowano (edytowane)

Skąd wiesz że zaczął wypalanie? Mogł zwyczajnie chwile chcieć pochodzić na wyższych obrotach przez kilka(naście) sekund , żeby wyrównać sobie pracę i odbiorniki energii zaspokoić. Nie zakładałbym że to był DPF. Patrząc na wtryski to drugi nieładnie pokazuje. Wejdz sobie w taki parametr który nazywa się ZQC i tam są podane czasy wtrysku i spróbuj je zalogowac.

zrobiłem tak jak prosiłeś, proszę o wypowiedz w tej sprawie

mjlrqdjn.jpg

Edytowane przez Damis16
Opublikowano

Mistrzuniu, sprawdz parametry które nazywają się ZQC o tym pisałem.

Opublikowano

Przyjacielu przeleciałem wszystko i tego nie znalazłem... jedynie to co wstawiłem w załączniku :)

Jak wiesz dokładnie gdzie to sie znajduje to proszę o pokierowanie mnie

Opublikowano
203 ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure -5.55 µs

204 ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure -9.35 µs

205 ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure -4.80 µs

206 ZQC cyl. 2 Activation time 1nd calibration pressure 1.60 µs

207 ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure -7.40 µs

208 ZQC cyl. 2 Activation time 3nd calibration pressure -5.40 µs

209 ZQC cyl. 3 Activation time 1rd calibration pressure 2.40 µs

210 ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure -5.40 µs

211 ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure -0.50 µs

212 ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 8.80 µs

213 ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure -8.05 µs

214 ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure -3.20 µs

Opublikowano
203 ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure -5.55 µs
204 ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure -9.35 µs
205 ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure -4.80 µs
206 ZQC cyl. 2 Activation time 1nd calibration pressure 1.60 µs
207 ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure -7.40 µs
208 ZQC cyl. 2 Activation time 3nd calibration pressure -5.40 µs
209 ZQC cyl. 3 Activation time 1rd calibration pressure 2.40 µs
210 ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure -5.40 µs
211 ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure -0.50 µs
212 ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 8.80 µs
213 ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure -8.05 µs
214 ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure -3.20 µs

bardzo ładne logi :thumbup1:

Ale mam obawy czy ten parametr podają w blokach pomiarowych po 2010r

Opublikowano

Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku km po dojechaniu do celu zgasiłem auto i przy wyciąganiu z bagażnika zakupów poczułem dziwny zapach smród gumy. Czy może to mieć wpływ z DPF wypalający? N a obroty nie zwróciłem uwagi czy były wyższe. Wentylator pracował

Opublikowano

Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku km po dojechaniu do celu zgasiłem auto i przy wyciąganiu z bagażnika zakupów poczułem dziwny zapach smród gumy. Czy może to mieć wpływ z DPF wypalający? N a obroty nie zwróciłem uwagi czy były wyższe. Wentylator pracował

dpf sie wypalał

Opublikowano

Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku km po dojechaniu do celu zgasiłem auto i przy wyciąganiu z bagażnika zakupów poczułem dziwny zapach smród gumy. Czy może to mieć wpływ z DPF wypalający? N a obroty nie zwróciłem uwagi czy były wyższe. Wentylator pracował

dpf sie wypalał

Dzięki, bo już myślałem że coś się znowu kończy

Opublikowano
Dnia ‎2011‎-‎07‎-‎12 o 20:39, antonio napisał:

Witajcie, poniżej przedstawiam wam procedurę wypalania DPF w silnikach 2.0TDi CR

REGENERACJA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH:

Warunki wymagane:

- zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym
wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona.
- pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark).
- pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N.
- maska silnika zamknięta
- załączony hamulec postojowy
- regeneracje najlepiej przeprowadzać na zewnątrz budynków - na
podłożu, które nie jest łatwopalne. Temperatura spalin na końcu rury
wydechowej może dochodzić nawet do 300 stopni Celsjusza.

Dodatkowo muszą być spełnione inne warunki, np. temperatura paliwa
mniejsza od 60 stopni C, odpowiednia temperatura silnika, odpowiednia
temperatura oleju, odpowiednie ciśnienie atmosferyczne, odpowiedni poziom
naładowania akumulatora, sprzęgło w pozycji "zero".

Regeneracja będzie możliwa tylko wtedy, gdy w sterowniku nie ma żadnych
błędów świadczących o niesprawności elektroniki silnika i sterowaniu
pracą silnika. Jedynym akceptowalnym błędem jest błąd mówiący o
zapełnieniu filtra cząstek stałych.
Zaleca się również sprawdzenie czujnika G450 przed wykonaniem procedury:

PROCEDURA REGENERACJI:

Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym. Postępować zgodnie z
poniższymi instrukcjami. W ciągu kolejnych 5 minut powinny zostać
spełnione wszystkie warunki konieczne do przeprowadzenia regeneracji.


1. Zalogować się do sterownika kodem: 27971 (funkcja [16 - Dost. upow.])

2. Uruchomić funkcję Nastawy podstawowe i listy wybrać regeneracja
filtra cząstek stałych.

3. Podczas trwania regeneracji należy odczytywać informacje, jakie VCDS
podaje w kolorze zielonym - w polach widocznych na ekranie. Należy
wykonywać polecenia pochodzące ze sterownika (np. nacisnąć pedał
hamulca i przyśpieszenia; zwolnić dopiero wtedy, gdy pojawi się taka
informacja)

:arrow2:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

:arrow2:stemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - Audi TDI Motoren Russpartikelfilter Beladung anzeigen - VCDS Codierungen, Webdesign

 

skotmen, dnia 07 Paź 2016 - 09:10, napisał: snapback.png

052964de4406c50dmed.png


 

u mnie nie idzie skasować dpf jak wejde w basic settings i zaznaczam service regeneration of particle filtr to  wyswietla się komunikat ABORTED SAFETY REASONS

Opublikowano

a jakie błedy sa ?  czujnik róznicy cisnien OK ?

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, wrclaguna napisał:

a jakie błedy sa ?  czujnik róznicy cisnien OK ?

tylko filter dpf

5188 disel particle filter

P2463 00 {175}- EXCESSIVE SOOT ACCUMULATION

MIL ON -CONFIRMED -TESTED SINCE MEMORY CLEAR

Edytowane przez Pelo31
WIECEJ OPISU
Opublikowano
2 minuty temu, wrclaguna napisał:

daj tu scan z błędem

DOPISALEM U GORY JAKI BLAD

 

Opublikowano
3 minuty temu, wrclaguna napisał:

to czujnik do wymiany

jaki czujnik przecież błąd jest 5188 dpf

i jeszcze do tego pala mi się 3 kontrolki sprezynka,silnik i dpf

Opublikowano

to sobie wpisz w google  albo poczytaj ten watek

Opublikowano
9 minut temu, wrclaguna napisał:

to sobie wpisz w google  albo poczytaj ten watek

czyli jaki czujnik musze kupic dokładnie a jak kupie to musze go wymienić wtedy i zakodować czy jak ????

Opublikowano
czyli jaki czujnik musze kupic dokładnie a jak kupie to musze go wymienić wtedy i zakodować czy jak ????

Czujnik roznicy ciśnień do twojego auta. Jedz do aso i po vin znajda. Potem szybka wymiana i adaptacja np przez vcds
Opublikowano
26 minut temu, ArkadiuS napisał:


Czujnik roznicy ciśnień do twojego auta. Jedz do aso i po vin znajda. Potem szybka wymiana i adaptacja np przez vcds

a jak wymienie to jak zrobić adaptacje czy ona jest konieczna

19 minut temu, Pelo31 napisał:

a jak wymienie to jak zrobić adaptacje czy ona jest konieczna

 

6 godzin temu, wrclaguna napisał:

to sobie wpisz w google  albo poczytaj ten watek

20170131_205122.png20170131_205202.png20170131_205241.png

38 minut temu, Pelo31 napisał:

a jak wymienie to jak zrobić adaptacje czy ona jest konieczna

 

20170131_205122.png20170131_205202.png20170131_205241.png

i co to sa moje pomiary tylko nie wiem czemu numer 171 ma 0%

a to sa moje pomiary ktoś może się wypowiedziec na ten temat  20170131_205122.png20170131_205202.png20170131_205241.png

20170131_210507.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...