Damis16 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Skąd wiesz że zaczął wypalanie? Mogł zwyczajnie chwile chcieć pochodzić na wyższych obrotach przez kilka(naście) sekund , żeby wyrównać sobie pracę i odbiorniki energii zaspokoić. Nie zakładałbym że to był DPF. Patrząc na wtryski to drugi nieładnie pokazuje. Wejdz sobie w taki parametr który nazywa się ZQC i tam są podane czasy wtrysku i spróbuj je zalogowac. zrobiłem tak jak prosiłeś, proszę o wypowiedz w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Skąd wiesz że zaczął wypalanie? Mogł zwyczajnie chwile chcieć pochodzić na wyższych obrotach przez kilka(naście) sekund , żeby wyrównać sobie pracę i odbiorniki energii zaspokoić. Nie zakładałbym że to był DPF. Patrząc na wtryski to drugi nieładnie pokazuje. Wejdz sobie w taki parametr który nazywa się ZQC i tam są podane czasy wtrysku i spróbuj je zalogowac. zrobiłem tak jak prosiłeś, proszę o wypowiedz w tej sprawie Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Damis16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Mistrzuniu, sprawdz parametry które nazywają się ZQC o tym pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Przyjacielu przeleciałem wszystko i tego nie znalazłem... jedynie to co wstawiłem w załączniku Jak wiesz dokładnie gdzie to sie znajduje to proszę o pokierowanie mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spknet Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 203 ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure -5.55 µs 204 ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure -9.35 µs 205 ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure -4.80 µs 206 ZQC cyl. 2 Activation time 1nd calibration pressure 1.60 µs 207 ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure -7.40 µs 208 ZQC cyl. 2 Activation time 3nd calibration pressure -5.40 µs 209 ZQC cyl. 3 Activation time 1rd calibration pressure 2.40 µs 210 ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure -5.40 µs 211 ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure -0.50 µs 212 ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 8.80 µs 213 ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure -8.05 µs 214 ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure -3.20 µs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 203 ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure -5.55 µs 204 ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure -9.35 µs 205 ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure -4.80 µs 206 ZQC cyl. 2 Activation time 1nd calibration pressure 1.60 µs 207 ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure -7.40 µs 208 ZQC cyl. 2 Activation time 3nd calibration pressure -5.40 µs 209 ZQC cyl. 3 Activation time 1rd calibration pressure 2.40 µs 210 ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure -5.40 µs 211 ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure -0.50 µs 212 ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 8.80 µs 213 ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure -8.05 µs 214 ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure -3.20 µs bardzo ładne logi Ale mam obawy czy ten parametr podają w blokach pomiarowych po 2010r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku km po dojechaniu do celu zgasiłem auto i przy wyciąganiu z bagażnika zakupów poczułem dziwny zapach smród gumy. Czy może to mieć wpływ z DPF wypalający? N a obroty nie zwróciłem uwagi czy były wyższe. Wentylator pracował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba007 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku km po dojechaniu do celu zgasiłem auto i przy wyciąganiu z bagażnika zakupów poczułem dziwny zapach smród gumy. Czy może to mieć wpływ z DPF wypalający? N a obroty nie zwróciłem uwagi czy były wyższe. Wentylator pracował dpf sie wypalał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku km po dojechaniu do celu zgasiłem auto i przy wyciąganiu z bagażnika zakupów poczułem dziwny zapach smród gumy. Czy może to mieć wpływ z DPF wypalający? N a obroty nie zwróciłem uwagi czy były wyższe. Wentylator pracował dpf sie wypalał Dzięki, bo już myślałem że coś się znowu kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelo31 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Dnia 2011-07-12 o 20:39, antonio napisał: Witajcie, poniżej przedstawiam wam procedurę wypalania DPF w silnikach 2.0TDi CR REGENERACJA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH: Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec postojowy - regeneracje najlepiej przeprowadzać na zewnątrz budynków - na podłożu, które nie jest łatwopalne. Temperatura spalin na końcu rury wydechowej może dochodzić nawet do 300 stopni Celsjusza. Dodatkowo muszą być spełnione inne warunki, np. temperatura paliwa mniejsza od 60 stopni C, odpowiednia temperatura silnika, odpowiednia temperatura oleju, odpowiednie ciśnienie atmosferyczne, odpowiedni poziom naładowania akumulatora, sprzęgło w pozycji "zero". Regeneracja będzie możliwa tylko wtedy, gdy w sterowniku nie ma żadnych błędów świadczących o niesprawności elektroniki silnika i sterowaniu pracą silnika. Jedynym akceptowalnym błędem jest błąd mówiący o zapełnieniu filtra cząstek stałych. Zaleca się również sprawdzenie czujnika G450 przed wykonaniem procedury: PROCEDURA REGENERACJI: Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym. Postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami. W ciągu kolejnych 5 minut powinny zostać spełnione wszystkie warunki konieczne do przeprowadzenia regeneracji. 1. Zalogować się do sterownika kodem: 27971 (funkcja [16 - Dost. upow.]) 2. Uruchomić funkcję Nastawy podstawowe i listy wybrać regeneracja filtra cząstek stałych. 3. Podczas trwania regeneracji należy odczytywać informacje, jakie VCDS podaje w kolorze zielonym - w polach widocznych na ekranie. Należy wykonywać polecenia pochodzące ze sterownika (np. nacisnąć pedał hamulca i przyśpieszenia; zwolnić dopiero wtedy, gdy pojawi się taka informacja)http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regenerationstemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - Audi TDI Motoren Russpartikelfilter Beladung anzeigen - VCDS Codierungen, Webdesign skotmen, dnia 07 Paź 2016 - 09:10, napisał: u mnie nie idzie skasować dpf jak wejde w basic settings i zaznaczam service regeneration of particle filtr to wyswietla się komunikat ABORTED SAFETY REASONS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 a jakie błedy sa ? czujnik róznicy cisnien OK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelo31 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) 13 minut temu, wrclaguna napisał: a jakie błedy sa ? czujnik róznicy cisnien OK ? tylko filter dpf 5188 disel particle filter P2463 00 {175}- EXCESSIVE SOOT ACCUMULATION MIL ON -CONFIRMED -TESTED SINCE MEMORY CLEAR Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Pelo31 WIECEJ OPISU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 daj tu scan z błedem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelo31 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 2 minuty temu, wrclaguna napisał: daj tu scan z błędem DOPISALEM U GORY JAKI BLAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 to czujnik do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelo31 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 3 minuty temu, wrclaguna napisał: to czujnik do wymiany jaki czujnik przecież błąd jest 5188 dpf i jeszcze do tego pala mi się 3 kontrolki sprezynka,silnik i dpf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 to sobie wpisz w google albo poczytaj ten watek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelo31 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 9 minut temu, wrclaguna napisał: to sobie wpisz w google albo poczytaj ten watek czyli jaki czujnik musze kupic dokładnie a jak kupie to musze go wymienić wtedy i zakodować czy jak ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 czyli jaki czujnik musze kupic dokładnie a jak kupie to musze go wymienić wtedy i zakodować czy jak ????Czujnik roznicy ciśnień do twojego auta. Jedz do aso i po vin znajda. Potem szybka wymiana i adaptacja np przez vcds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelo31 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 26 minut temu, ArkadiuS napisał: Czujnik roznicy ciśnień do twojego auta. Jedz do aso i po vin znajda. Potem szybka wymiana i adaptacja np przez vcds a jak wymienie to jak zrobić adaptacje czy ona jest konieczna 19 minut temu, Pelo31 napisał: a jak wymienie to jak zrobić adaptacje czy ona jest konieczna 6 godzin temu, wrclaguna napisał: to sobie wpisz w google albo poczytaj ten watek 38 minut temu, Pelo31 napisał: a jak wymienie to jak zrobić adaptacje czy ona jest konieczna i co to sa moje pomiary tylko nie wiem czemu numer 171 ma 0% a to sa moje pomiary ktoś może się wypowiedziec na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się