mariusz.te Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Dołączam się do pytania - u mnie wyszło bardzo podobnie
malicha1986 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Twoj filtr jest OK Ok dzięki , myślałem ze ma już dużo zapylenia popiłem bo już 52,8g Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ruby Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 60g to jest graniczna wartość. Choć niektórzy mają powyżej i jeżdżą. Mi się wypala co ok 300km i mam 57g popiołu. Więc pewnie za niedługo będzie out dpf
Lastk Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Dnia 19.08.2017 o 18:15, Lastk napisał: Hej, możecie zerknąć na moje wskazania z dpfu? Dzisiaj sie wypalał dość szybko bo po 5km z obrotami 2500 spalanie się zakończyło... jeszcze dziwna sprawa bo po 2km jazdy wypalania z wyższymi obrotami temperatura spadała na liczniku poniżej 90 stopni. Dzięki z góry Hej, zerkniecie na mój DPF? Ten parametr "offset for differential press." powinien być na minusie? Pozdrawiam
Marcin_G Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam. Może ktoś dać info jaki jest jego stan Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wihajster Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Dnia 25.08.2017 o 18:58, Marcin_G napisał: Witam. Może ktoś dać info jaki jest jego stan Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nieprzeczytana zawartość dosyć duze 159 i 160 i ponad 1200km temu ostatnie wypalanie...Powinno sie wypalac juz jakis czas temu raczej...
Marcin_G Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Nieprzeczytana zawartość dosyć duze 159 i 160 i ponad 1200km temu ostatnie wypalanie...Powinno sie wypalac juz jakis czas temu raczej...Ale co duże? Tam nie ma nigdzie liczb 159 i 160Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lastk Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Hej, możecie mi powiedzieć czy poniższe wskazania soot mass sugerują awarie czujnika g450?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Godzinę temu, Marcin_G napisał: Ale co duże? Tam nie ma nigdzie liczb 159 i 160 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk lewa strona zdjęcia
Marcin_G Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 lewa strona zdjęcia:facepalm:A kumam już. Czyli co lepiej go gdzieś przypalić czy trzeba się w niedługim czasie szykować do wycięcia?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pudzians47 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Hajka Słuchajcie nie chce mi się czytać calego wątku Chodzi mi tylko gdzie sprawdzić zapchany DPF? Wiem że przez Kabel ale gdzie mam wejść? Z góry dzięki
Kris1909 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Panowie, jak poznać, że DPF się wypala w CJCB(2.0tdi 136ps)? Wyczytałem u Nas na forum, że obroty na postoju podniesione do ok.1000 i spalanie wtedy ok. 1litr, jeszcze, że wentylator się załącza, coś jeszcze?? Zauważyłem ostatnio podwyższone obroty do ok.950 (normalnie jest ok. 800) ale spalanie było 0.7 (norma to 0.6, 0.7) i silnik inaczej brzmiał. Czy mógł wtedy wypalać czy poprostu obroty podwyższone? Przejechałem go przegonić wg.wskazań w książce tj. 4 lub 5 bieg przynajmniej 60km/h przy ok. 2000 obrotów przez około 15' Jeżdżę trasy, po mieście mało, nie zamulam, przebieg to 90kkm wiec chyba za wcześnie żeby był już za*bany, dzięki i pozdrawiam
Ruby Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 W moim samochodzie podczas wypalania: podwyższone obroty + zwiększone spalanie + wentylator. Podłącz VAGA i sprawdzisz co ile ci się wypala.
Kris1909 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 No to chyba nie wypalał bo z tych objawów tylko obroty podwyższone, spalanie to samo i wentylator nie chodził, no chyba, że u mnie jest to trochę inaczej. Będę się przyglądać.
malicha1986 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Hej Po ręcznym czyszczeniu DPF-a muszę robić jego adaptacje ? Jeśli tak to jak ? PozdrawiamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bykolo Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Witam. Czytając ten cały temat skusiłem się na sprawdzenie stanu filtra dpf i zastanawia mnie wartość oil ash volume czy nie jest zbyt wysoka. Nie umiem tego policzyć w jakich procentach jest zapchany filtr. Jak myślicie czy jest wszystko okey czy coś tu nie halo. Przebieg 260tys.
edraven Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 31 minut temu, Bykolo napisał: Witam. Czytając ten cały temat skusiłem się na sprawdzenie stanu filtra dpf i zastanawia mnie wartość oil ash volume czy nie jest zbyt wysoka. Nie umiem tego policzyć w jakich procentach jest zapchany filtr. Jak myślicie czy jest wszystko okey czy coś tu nie halo. Przebieg 260tys. Jest OK. Przebieg miesci się w zakresie dla tego poziomu Oil Ash
l.e.s.t.e.r Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Panowie a co to znaczy jak oil ash mam 0.0?
Bykolo Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 2 godziny temu, edraven napisał: Jest OK. Przebieg miesci się w zakresie dla tego poziomu Oil Ash Dzięki kolego za miłe info, teraz jestem spokojniejszy.
edraven Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 3 godziny temu, l.e.s.t.e.r napisał: Panowie a co to znaczy jak oil ash mam 0.0? Albo masz zerowy przebieg , albo DPF wymieniony albo DPF wycięty. Stawiam na trzecia opcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się