kamilch-1984 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 O kuźwa!!!!! Ty faktycznie,kojarzę dwa,może trzy razy przez ten rok używania jak mi wentylator chodził po zgaszeniu audiczki. Nawet kilka dni temu też. I zastanwiałem się ocb. Stałem i zadałem sobie pytanie "przecież nie zapierniczałem nią,hmm" Teraz może mieć to jakiś sens. Zaraz się cofnę i poczytam.
kamilch-1984 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 No dobra. Po przeczytaniu całego wątku i pomocy ze strony Marina_Yacht,za co dziękuję.Udało mi się w końcu sprawdzić dpf. Pierwsze na co zwróciłem uwagę to na wartość 0.00 przy Oil Ash. Na początku postu też miał ktoś opisywał podobny przypadek,ale nic z niego nie wynika. Powinienem się martwić,coś z tym robić? Proszę zerknijcie na scan
dieselchip_ Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 W dniu 4.12.2017 o 21:43, krystiano91 napisał: sprawdziłem jak wygląda u mnie sprawa z DPF'em i ujrzałem coś takiego. Co jest nie tak bo wydaje się że chyba wszystko najbardziej niepokojące jest to że masz wyłączone monitorowanie temp.na turbo czyli EGT
mumia66 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zainteresowałem się tematem i zerknąłem jak to u mnie wygląda. Przebieg 241.000km. Jak przeliczać ten oil ash volume z litrów na gramy?
NoName Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Witam, możecie ocenić te parametry? Pozdrawiam
Marina_Yacht Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Wg mnie jest Ok 16 gram po 384 km czyli wypali się w okolicy 900-1000 km zależy gdzie jeździłeś ale powodu do obaw nie ma
NoName Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 90% jazdy to miasto, raz na miesiąc zdarzy się trasa 100-200km
Marina_Yacht Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Wiec parametry lepiej jak dobre , działa to trochę opornie bo jak będziesz jeździł po mieście a osiągniesz okolice 40g komp uzna ze czas wypalać Dpf a ze będziesz właśnie na mieście zapewne nie spełnisz warunków których on wymaga wiec może wywalić kontrolkę Dpf z moich obserwacji wynika ze nie należy gasić w tym czasie auta , mieć zatankowane Ok 1/4 baka i więcej oraz udać się na nie zakorkowaną drogę około 15 km jadąc na 4 /5 biegu celując w okolice 2500 obrotów aż kontrolka zgaśnie ..... wymogi to brak nagłego hamowania , paliwo , temp silinka 90c , podaje to z własnych doświadczeń
NoName Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Mam blisko obwodnicę więc nie ma problemu.Dzięki za info.PozdrawiamWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
mateusz16 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam, może ktoś ocenić stan filtra? Przebieg 242tyś
quadral20004 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 10.12.2017 o 15:49, kamilch-1984 napisał: No dobra. Tyle tego się naczytałem że aż się przejąłem i poszedłem sprawdzić jak wygląda u mnie zapełnienie filtra. Po przez VCD-scan wszedłem kolejno: -01 silnik, następnie w -08 bloki pomiarowe ( i ta opcja jest nie podświetlona ) Póżniej próbowałem wejść skanerem diagnostycznym V-SCAN VAG5053 ITS i tam wyskoczył mi komunikat (opcja niedostępna dla tego pojazdu) O co w tym wszystkim chodzi ??? Mam samochód od roku zrobilem nim 40 tysięcy i nie miałem żadnej procedury wypalania pdf-u. Pdf wypala ci sie w trakcie jazdy.slychac wtedy charakterystyczne buczenie. Edytowane 24 Lutego 2018 przez quadral20004
kamilch-1984 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 quadral20004 wiesz co ja już opuściłem sobie z wyłapywaniem wypalania dpf zerkam na spalanie, bo po nim można łatwo chwycić ten moment
mateusz16 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 W dniu 24.02.2018 o 11:19, mateusz16 napisał: Witam, może ktoś ocenić stan filtra? Przebieg 242tyś Oceni ktoś stan mojego filtra?
resiak82 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Godzinę temu, mateusz16 napisał: Oceni ktoś stan mojego filtra? Coś chyba dużo 71,2g po przejechaniu 51km
mateusz16 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 No właśnie wypala mi się co 150-200km. Więc chyba za często.
mlody020 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 6 godzin temu, resiak82 napisał: Coś chyba dużo 71,2g po przejechaniu 51km Na moje oko, to już nie bardzo jest co wypalać. . . 71g b. dużo Można się ratować wypalaniem serwisowym, albo kastracja lub zakup nowego ;P
Marina_Yacht Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 ALE oil ash się nie wypala, to "sadza" która zalega i przybywa od nowości, tutaj nie ma 70 gram tylko 7 gram po przejechanych 50 km(około) przy założeniu że wypalił się do zera w co bardzo wątpię , pojeździj i co jakiś czas zerkaj parametry przybywania sadzi vs przejechane km, przy założeniu jakie jest można przyjąć że będzie wypalał się co około >300 km czyli lipa , ta wartość Twoja oil ash jest bardzo wysoka więc pomyśl o czyszeczniu lub wymianie, na pewno nie wycinaj bo wchodzą w zycie nowe przepisy i będzie cięzko poruszać się bez dpf .....
mateusz16 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Czym go wyczyścić? Ile kosztuje taki Dpf?
Marina_Yacht Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Sa firmy albo wpuszczając preparat cyszcza albo demontaż i do pieca , oryginał cena kosmos Ew zamiennik Ok 1500 zł opinie są różne , musisz mieć bardzo duży prZebieg albo ktoś tłukł miasto , obserwuj poziom oleju bo jak się nie wypali zacznie go przybywać a wtedy dopiero jest kłopot jak będziesz z tym jeździł .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się