Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Przekroczona norma dawkowania paliwa na 5-tym cylindrze.


Piechus

Rekomendowane odpowiedzi

Auto drga na jałowym biegu. po podpięciu kompa wyskoczyło jak w temacie (Przekroczona norma dawkowania na 5tym wtryskiwaczu)

Po wymianie wtrysku na nowy dalej to samo. Przekroczona norma i ciagle narywa silnikiem na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto drga na jałowym biegu. po podpięciu kompa wyskoczyło jak w temacie (Przekroczona norma dawkowania na 5tym wtryskiwaczu)

Po wymianie wtrysku na nowy dalej to samo. Przekroczona norma i ciagle narywa silnikiem na wolnych obrotach.

robisz logi + wklejenie bledow silnika po angielsku lub niemiecku (zapomnij o "polski vag com" itp + gow... przetlumaczone kody bledow) ....albo telefon do wrozki...

Dodatkowo nie podales paru informacji jak to czy "tak bylo zawsze" czy "popsulo sie w poniedzialek" czy cos w aucie bylo tuz przed awaria naprawiane (typu: "a ciekla mi pompa wtryskowa" itp)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko kupiłem w marcu a drgawek dostał miesiąc później. Po podpięciu pod komputer diagnosta stwierdził wadliwy wtrys. Po wymianie autem dalej trzepie na jałowym a komputer pokazał to samo, czyli przekroczona norma dawkowania paliwa na 5-tym wtryskiwaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz mi wierzyc albo nie ale silnik 2,5v6tdi nie jest zdecydowanie dla blondynkow... albo zapoznasz sie z haslem diagnostyka vag-com i pewne rzeczy (jak "robienie logow" "odczytywanie kodow bledow"/nie mylic z ustnym przekazem od mechanika polskiego tlumaczenia bledu bez numerka itp) bedziesz umial robic we wlasnym zakresie albo dzien w ktorym zdecydowales sie kupic 2.5v6tdi bedziesz przeklinal do konca zycia

Jezeli zapytasz sie "a co to sa logi" "a co to jest kabelek do logowania i jaki mam kupic" to widze oczyma wyobrazni jak bedziesz biegal od mechanik do mechanika, ktorzy nie bardzo wiedza o co chodzi (bo przeciez cale zycie stroili duze fiaty "na sluch" i zmieniali klocki, amortyzatory, koncowki drazkow itp) i bedziesz plynal z kasy z mizernym efektem...

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego żeby trochę Ci ułatwić napiszę tak- przeczytaj ten temat dokładnie i działaj. Inaczej nikt nie będzie w stanie udzielić Ci na forum pomocy

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek1500100900

mozesz mi wierzyc albo nie ale silnik 2,5v6tdi nie jest zdecydowanie dla blondynkow... albo zapoznasz sie z haslem diagnostyka vag-com i pewne rzeczy (jak "robienie logow" "odczytywanie kodow bledow"/nie mylic z ustnym przekazem od mechanika polskiego tlumaczenia bledu bez numerka itp) bedziesz umial robic we wlasnym zakresie albo dzien w ktorym zdecydowales sie kupic 2.5v6tdi bedziesz przeklinal do konca zycia

Jezeli zapytasz sie "a co to sa logi" "a co to jest kabelek do logowania i jaki mam kupic" to widze oczyma wyobrazni jak bedziesz biegal od mechanik do mechanika, ktorzy nie bardzo wiedza o co chodzi (bo przeciez cale zycie stroili duze fiaty "na sluch" i zmieniali klocki, amortyzatory, koncowki drazkow itp) i bedziesz plynal z kasy z mizernym efektem...

Pozdrawiam,

Przemek

Autor wątku powinien to sobie wydrukować i w ramkę oprawić. :good:. 2,5 tdi trzeba w dużej mierze ogarniać samemu i o nie dbać, bo inaczej dołączysz do grupy ludzi, którzy mówią, że to awaryjny nic nie warty silnik. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...