Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Jakie kupić HIDy 6000k


19Martin86

Rekomendowane odpowiedzi

Do pierwszego deszczu. Po zmroku, przy wilgotnej nawierzchni nie widać na nich dosłownie nic.

ja tam widzę wszystko przy 6000K-fakt,te najtańsze z chin-to nie było nic widać,ale te,co mam teraz-to rewelka,z resztą nawet na zdjęciach widać,jak to świeci w nocy :wink4:

W opisanych przeze mnie warunkach porównaj 6000K I 4300K. Róznica po prostu miażdżąca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pierwszego deszczu. Po zmroku, przy wilgotnej nawierzchni nie widać na nich dosłownie nic.

ja tam widzę wszystko przy 6000K-fakt,te najtańsze z chin-to nie było nic widać,ale te,co mam teraz-to rewelka,z resztą nawet na zdjęciach widać,jak to świeci w nocy :wink4:

W opisanych przeze mnie warunkach porównaj 6000K I 4300K. Róznica po prostu miażdżąca.

mogę sobie wyobrazić,bo mam 3K w mgłowych i noc,deszcz,czy mgła-to w połączeniu 3K z 6K-jest miazga-wszystko widać,więc 4300-5000-to pewnie jakiś kompromis,pomiędzy tymi dwoma razem :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam 4300 i powiem ze jest rewelka, nie mam nawet ochoty wkładać czegoś o wyzszej temp. (5000, 6000 itd) bo nie interesuje mnie niebieska poswiata ;) Barwa jest idealnie biała i za kazdym razem jak wsiadam do samochodu ze zwyklymi swiatlami to plakac mi sie chce bo prawie nic nie widze :decayed: (w porownaniu do zenonów ;))

Jak dla mnie najlepsza opcja! I szczerze moge polecic! 4300 Górą! :kox:

Teraz zrobie tylko halo i operacja oswietlenie (przód) zakonczona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba zdecydyję jednak na 4300k tylko teraz kwestia żyby nie zakłócało pracy radia i CB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam 4300 i powiem ze jest rewelka, nie mam nawet ochoty wkładać czegoś o wyzszej temp. (5000, 6000 itd) bo nie interesuje mnie niebieska poswiata ;) Barwa jest idealnie biała i za kazdym razem jak wsiadam do samochodu ze zwyklymi swiatlami to plakac mi sie chce bo prawie nic nie widze :decayed: (w porownaniu do zenonów ;))

Jak dla mnie najlepsza opcja! I szczerze moge polecic! 4300 Górą! :kox:

Teraz zrobie tylko halo i operacja oswietlenie (przód) zakonczona :)

Dokładnie!

Wczoraj byłem na przeglądzie i dla świętego spokoju zamontowałem zwykłe żarówki, diagnosta ustawił światła.

W nocy tragedia, nie dość że żółto to jeszcze nic nie widać :decayed: Ksenon w lampach soczewkowych to konieczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Zamontowałem wczoraj te przetwornice :) Powiem wam, że spodziewałem się czegoś lepszego :confused4:

Wprawdzie wizualnie, jak się patrzy na samochód to super, barwa i wogóle :) Jak jadą samochodem i ktoś patrzy z daleka to też rewelka :) Ale na drodze... średnio widać :( Może to wina, że źle ustawiłem żarnik, bo światła zamiast na wprost troszeczke uciekają mi na boki i może stąd mam średnią widoczność drogi. Być może tez za nisko mam je ustawione i oświetlają spód samochodu zamiast drogi hehe :) Dzisiaj bedę się tym bawił, żeby jakoś inaczej ustawić ten żarnik, może to pomoże. Fotek nie robiłem bo siara :) Niby montaż w 30min, a mi to zajęło znacznie dłużej. Jest jeszcze ewentualność, że zrobiłem jednen zasadniczy błąd... Mam reflektory Angel Eyes, jak widać na miniaturce i tam są fabrycznie żarówki H1. Ja byłem przekonany, że sa tam H7 i też takie kupiłem żarniki z przetwornicą. Może to też ma jakiś wpływ na oświetlenie - sam już nie wiem. W razie czego jestem w stanie zmienić reflektory np. na zespolone albo nie wiem na jakie - byle mi to fajnie świeciło :) Jak dzisiaj ustawie żarnik tak jak powinen być, to zrobie foty i wrzuce tutaj, bo musze mieć pewność, czy mam reflektory do d*py, czy poprostu ten zestaw HID jest jedną wielką tandetą. Powiem tylko tyle, że na zwykłych żarówkach philipsa widoczność miałem zajebistą, więc nie wiem czy to wina reflektora. Jak macie jakieś pomysły to z chęcią was wysłucham, bo nie ukrywam, że troszke jestem rozczarowany. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak masz H1-to powinieneś takie włożyć,bo H7 ma inną oprawę i zupełnie inaczej zbudowana całą żarówkę,tym samym inaczej światło się rozkłada na odbłyśniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kur** a jak pytałem gościa, czy jest jakaś różnica między H1, a H7 to powiedział, że żadna... :baseball:

To co teraz? Mam kupić nowy zestaw tylko tym razem z żarnikiem H1? :confused4: Masakra :kwasny:

Jeszcze pokombinuje coś dzisiaj, jak dalej bedzie tak dupiato świecić, to poprostu kupie inne reflektory, zreszta już od dawna chciałem zmienić te wiejskie angel eyes :) Tylko na jakie? heh, tak żeby mi ten xenon działał i była dobra widoczność na drodze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie odeślij gościowi i niech Ci wyśle pod H1,albo niech zwraca pieniądze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;( i w piz*u i wylądował i cały misterny paln tez w piz*u

najgorsze rozczarowanie bo kasa to już h.... tam

brałaś osobiście to jutro wymien na te co trzeba i bedzie widać czy zestaw lipa czy coś z lampami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko gościu powiedział, że jak już odpale żarnik to mi nie wymieni :kwasny: Jeszcze misiałem troszke ponacinać te blaszke z żarnika, bo nie chciał wejść do reflektora - więc raczej lipa bedzie z tą wymianą. Chyba, że zakupie same żarniki pod H1, bo przetwornice i wszystko już mam... Sam już nie wiem :kwasny: Zobacze dzsiaj wieczorem, jak to bedzie świecić, jak ustawie odpowiednio ten żarnik...

Ale zły jestem troche nie ukrywam :wallbash: bo po częsci to moja wina, bo jak mogłem nie wiedzieć jakie żarówki mam w lampach - wstyd :kwasny:

A np. jakbym kupił lampy poliftowe na H7, to też nie wiadomo czy bedzie ten HID dobrze świecił :kwasny: LOTERIA...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już inne rozwiązanie :)

Cały zestaw już mam, poprostu kupie sam żarnik 6000k na H1 i po problemie :)

no to będzie najlepsze rozwiązanie :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już inne rozwiązanie :)

Cały zestaw już mam, poprostu kupie sam żarnik 6000k na H1 i po problemie :)

No dokładnie bo całego zestawu nie ma sensu kupować, dokup tylko żarniki i po problemie.

Ps. Lampy tez przydałoby się wymienić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarniki wymienione na H1 no i świeci :) Efekt wizualny bardzo fajny i jeżeli chodzi o widoczność na drodze, to tez wszystko wporządku :) Także mogę polecić owe przetwornice :good:

cougarr2 wieczorem wstawie kilka fotek, żebyś sam mógł ocenić, bo wiem, że też się zastanawiasz nad tymi Hidami :)

Jeszcze teraz muszę trochę poczytać i zrobić w zderzaku spryski, żeby pałkarze się nie czepiali,hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobić w zderzaku spryski, żeby pałkarze się nie czepiali,hehe

To pomyśl jeszcze nad samopoziomem... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good: czekam :notworthy:[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 11:41_________________________________________________http://allegro.pl/xenony-xenon-ksenony-h7-h1-audi-vw-seria-komfort-i1743710621.html

znalałem info na innym forum

gość ma HIDy z żarnikiem takim jak ma być ( chodzi o budowę tzn. słupek po odpowiedniej stronie) tylko te przetwornice jakieś mega grubasy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...