Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No własnie kolego Kowi87 praktycznie zawsze to zalezy od stylu jazdy ile nasz sprzeglo wytrzyma ...

Jak ktos strzela ze sprzegla na kazdych swiatlach to i nowe sprzeglo nawet mocniejsze niz seryjne dlugo tego nie zniesie..

POki co ja narazie miesiac jezdze na tym setupie na "starym sprzegle" ile pozyje to pozyje , jak skonczy swoj zywot bedzie jednomas + komplecik Sachsa z tarcza ktora znosi do 500nm

sachs performance powiadasz, to juz Ci powiem lepiej kup zwykłego jednomasa i oddaj do radzika poważnie, bo zwykły jednomas tez długo tutaj nie pojeździ :wink4: u mnie jak sie wysypie sprzęgło na dwumasie to kupuje starego AWXa i oddaje do radzika i wytrzyma dłuzej niz te wasze jednomasy :wink4:

Kowi - po odebraniu od Radzikowskiego licz się z ostrym treningiem lewej łydki :)

A moze zestaw od AVF? Mam na mysli ze skrzynką of course. Wiadomo trochę drożej...

Opublikowano

Ja to będe myślał jak mi szlak trafi obecne co zrobie narazie tym ssie nie przejmuje, jesli wtedy znajdzie sie jakas skrzynia 6ka to czemu nie, ale to kwestia czasu, jak bym miał projekt na 200km to moze i by było warte to zachodu, ale dla nedznych ok 170 kucy nie warto, lepiej swapa zrobić

Opublikowano

Aju

jak masz skrzynie 5 czy 6?

Jak chcesz miec porzadne sprzeglo to zaloz od Sharana PD o ile masz skrzynie 6 , bo to AWX to wiesz gdzie mozesz sobie zalozyc

Do A4 nie włożysz sprzęgła z Sharana nawet jak skrzynia jest 6 biegowa.

Jak ktoś chce mieć mocniejsze sprzęgło w A4 i ma skrzynie 6 to proponuje zestaw z BRD.

Swoją drogą to sprzęgło z AWX napewno jest mocniejsze niż to w Golfie AFN :naughty:

Opublikowano

Kowi - na twoim miejscu jeżeli chciałbyś jeszcze coś porobić to biorąc pod uwagę że masz pompe 11 to uderzałbym w 260tki i BRD ze skrzynią i sprzęgłem od AVF. Taki mały upgrade :)

Opublikowano

Kowi - na twoim miejscu jeżeli chciałbyś jeszcze coś porobić to biorąc pod uwagę że masz pompe 11 to uderzałbym w 260tki i BRD ze skrzynią i sprzęgłem od AVF. Taki mały upgrade :)

niechce mi sie wydawać kasy juz na silnik i tak formułką nie będzie, a 200konnym AFNem bał bym sie jeżdzić w dłuższe trasy :gwizdanie: na tym setupie przynajmniej mozna śmiało z pedałem w podłodze jeżdzić :wink4:

jak cos to tylko turbo na BRD i map sensor zmienic i będzie 10km wiecej, tylko czy to warte wydawania prawie 2 klocków :mysli:

moim zdaniem nie, no chyba ze sie cos wysra i będzie okazja

Opublikowano

Jarol

Wiem ze sprzeglo od AWX jest mocniejsze od AFN w kazdym z aut w jakich AFN siedzial , ale to sprzeglo nie zasluguje na miano "dobrego"sprzegla jakimi sa np VR czy performance ...

Kowi87

Jezeli chodzi o dalsze mody z AFN to ja raczej na Twoim miejscu bym juz sobie odpusil bo to jednak stare wysluzone motory..

Tak jak mowiles wyscigowki z tego nigdy nie bedzie , takze przekraczac pewnej granicy mysle ze nie ma sensu , zeby co chwile sie cos potem sralo i ciagle naprawiac to i tamto , a i bac sie gdzies jechac dalej hehe

Opublikowano

Kolego Szewczenko7 dałbyś radę wkleić ten wykres jeszcze raz? tak żeby było coś widać :gwizdanie:

Tak z ciekawości, ile masz już nalatane na tym seryjnym sprzęgle?

Opublikowano

No postaram sie jutro zrobic jakas lepsza fotke i wkleic .

Jezeli chodzi o sprzeglo to na tym setupie ma 1 tys :>

Opublikowano

miałem na myśli ogólny jego przebieg :wink4:

podzielam zdanie przedmówców, nierealnym wynikiem wydaje mi się prawie 400Nm na tych gratach, o 420 już nie wspomnę :gwizdanie:

masz w aucie jakiś wskaźnik boosta? ile teraz dmucha turbo?

Opublikowano

Przebieg auta to 240tys ale nie ma to nic do rzeczy , bo polowa silnika jest nowa. Jezeli chodzi o nm to jest jak najbardziej realny,spojrz na km ... Jest tylko 162km a na tych gratach da sie zrobic nawet okolice 173 , bo wszystko jak pisalem na poczatku jest nowe.Przy pierwszych hamowaniach bylo 172km ale niuton max 370..dlatego zdjelismy troszke mocy i nm wskoczyl troszke wiekszy

Opublikowano

Ty to hamowałes na inercji :mysli: w tym silniku (jak i we wszystkich) moment wzrasta z liczbą koni wiec to co piszesz to nic tylko hamownia na inercji :gwizdanie: na normalnej hamowni jest pewnie max 360nm, masz to samo co ja, ja mam do tego pompe11 wszystko nowe również i mozna zapomnieć o takim momencie nawet rogal mówił ze takie wyniki to na PD sie osiąga :wink4: zebyś podszedł pod realne 400nm w tym silniku musisz mieć taki setup

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181523.0;highlight=afn

Zobacz przy tych gratach w twoim aucie było by z 500nm w takim razie, ale niby przez co :mysli: że silnik masz poprzecznie :blink:

standardowy wynik dla tych gratów(powtarzalny) to 15X- 35Xnm nawet w golfach :wink4: od 3 lat dłubie swojego złoma i naoglądałem sie juz podobnych projektów

W sumie nawet jak masz przez chwile taki moment to tylko świadczy o tunerze, poszedł na ilosć na wrażenia nie na jakosć, bo co z tego ze ciagnie przy 2tys jak głupie jak przy 3 spada juz o połowe :confused4: juz nie wspomne o sprzegle co sie z nim dzieje :naughty: od takiego strzału momentu

Opublikowano

Nie dowiarkow zapraszam na kreske :)

Pojezdzimy , pogadamy i sprawdzimy czy jest 350 czy 390nm

Zapraszam :notworthy:

Kolego Kowi a Ty max moment w swoim TDI przy ilu bys chcial ?

3.5tys czy moze 4tys?

Ja jezdze glownie po miescie i jezdze w graniach 2-3tys obrtow to po co mi nm po 3.5tys?

Auto lata zajebiaszczo i nie mysle nic tu dotykac

Opublikowano

Chodziło mi o to że do efektywnej jazdy lepiej jest jak masz moment rozłozony płasko, to sie również przekłada na osiągi :wink4:

Opublikowano
Zobacz przy tych gratach w twoim aucie było by z 500nm w takim razie

:decayed::good:

Nie dowiarkow zapraszam na kreske smiley

Pojezdzimy , pogadamy i sprawdzimy czy jest 350 czy 390nm

tylko wsadz z 3 talibow wyrównamy masy i zobacze co to te ,,400 Nm'' potrafi

Opublikowano

Kolego Kowi a Ty max moment w swoim TDI przy ilu bys chcial ?

3.5tys czy moze 4tys?

w jak najdłuższym zakresie obrotów to chyba oczywiste :wink4: obecnie mam ładne plaskie 355nm od 2tys do 3tys i delikatnie spada przy 3,8tys jest 300nm, idealne do miasta na szybka łapanke :naughty:

sprawdzone na hamowni obciazeniowej, wiec pewniak :wink4:

Opublikowano

nie no temat w ogole polew niezly :decayed:

dajcie mu zalozyc pompe11 i 500nm peknie,bo ma przeciez duzo nowych czesci :decayed:

Opublikowano

Piotrek98igo

Nie rozumiem koles po co wogole zabierasz mowe w tym temacie , skoro nie masz nawet najmniejszego pojecia o aucie.

Ale z drugiej strony troche Cie rozumiem...jestes oznaczony jako władca postów na tym forum , wiec chcesz czy nie chcesz to musisz nabijac posty , bo inni Cie wyprzedza w liczbie napisanych bezmyslnie postów :polew:

Opublikowano

Piotrek98igo

Nie rozumiem koles po co wogole zabierasz mowe w tym temacie , skoro nie masz nawet najmniejszego pojecia o aucie.

Ale z drugiej strony troche Cie rozumiem...jestes oznaczony jako władca postów na tym forum , wiec chcesz czy nie chcesz to musisz nabijac posty , bo inni Cie wyprzedza w liczbie napisanych bezmyslnie postów :polew:

to wszystko wyjasnia

CAHA on board
w podpisie

nie ma tam 101km :naughty:

Szewczenko daj ten wykres wyraźniejszy :good:

Opublikowano

Kolego Kowi

Ja u siebie przy 3.8tys rowniez mam rowniutkie 300nm

W przedziale od 2 do 3 mam nie mniej niz 365nm

ps.

Hamownie inercyjne sa dokladniejsze niz obciazeniowe

Na stronach tunerow tak nawet kiedys wyczytalem

Prosze bardzo ponizej przedstawiam wykres auta mojego kolegi , rowniez golfik AFN , setup jest blizniaczy tak jak moj z tym ze u mnie ARL a u niego BRD.

Autko stroil i hamowal Rogal MrMotors

Szczegolnie wykres jest dla super znachora Piotr98igo ...

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=71257cf09ce4a7e6

odrazu zaznaczam ze doladowanie lekko zostalo zdjete , bo koledze zrzucalo weza

(slabe opaski)

I co na to koledzy-znawcy tematu dla ktorych przy takim setupie max 15xkm i 35x nm?

opadly szczenki..

Opublikowano

A ja myśle że jest na odwrót :gwizdanie:

Z jakiegos powodu firmy zajmujące sie poważnie chiptunnigiem montują hamownie obciazeniowe :wink4:

http://www.mrmotors.pl/hamownia.php

http://www.dynosoft.pl/oferta/14-hamowania-obcizeniowa-4wd.html

http://www.ecuproject.pl/hamownia-4wd

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...