CCCO_fan Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Witam A6 mojego brata zaczęło przysparzać problemu. Autko dopiero po wymianie rozrządu przez mechanika, najpierw były problemy z uruchomieniem jak była zimna trzeba było pokręcić chwilke, kąt wtrysku na Late przy wysterowaniu pompy w 100% wachał się od 5 do 5.4ATDC, ustawiliśmy sami na 1.8 do 2.2ATDC bo mechanik stwierdził ,ze wszystko było dobrze i nic nie trzeba regulować. Po regulacji wszystko było super, auto zaczęło życ moc wróciła, aż do dzisiaj po rozgrzaniu się zaczyna wyrzucać błąd 550 zaświeca się kontrolka na desce i autko traci moc w logach wygląda to nie ciekawie 004 http://imageshack.us/photo/my-images/684/4statyczny.png/ 004BS http://imageshack.us/photo/my-images/847/4bs.png/ nie mam loga 007 ale temperatura była 92 stopnie Panowie co się mogło stać, z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
przemik Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Nie wiem jak wymienial rozrząd mechanik ale z logow wynika ze posluzył sie kredką lub flamastrem zamiast blokadami. Na moje niewprawne oko jest zle ustawiony rozrzad. Zrob jeszcze 004 dynamiczne.
CCCO_fan Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 Przemik mechanik mówił że ma blokady, to myśle ze je zastosował Ja jak ustawiałem kąt po jego wymianie rozrządu to nie chciała się skubana zagrzać powyżej 86 stopni. ustawiłem kąt tak 004 http://imageshack.us/photo/my-images/155/beztytuuiee.png/ 004BS http://imageshack.us/photo/my-images/217/beztytuu1ce.png/ Było wszystko cacy aż do wczoraj, jak zaczeła sie dogrzewać do 92 stopni to logi wyglądają tak jak widać wyżej. [br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 18:30_________________________________________________Przed chwilą przyspieszyliśmy delikatnie kąt, przestała wyrzucać błąd na razie jest wszystko ok Tak to wygląda po dzisiejszym dłubaniu 007 http://imageshack.us/photo/my-images/190/007qk.png/ 004 http://imageshack.us/photo/my-images/24/004ga.png/ 004BS http://imageshack.us/photo/my-images/707/004bs.png/ Przemku tak jak chciałeś dynamiczny 004 http://imageshack.us/photo/my-images/195/004dq.png/ Czy rozrząd jest dobrze ustawiony?
przemik Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 No i git jest duzo lepiej. Zbyt pochopnie ocenilem Pana mechanika... skladam samokrytyke.
CCCO_fan Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 To dobrze ze jest ok, ja też juz roznie myslałem, sam wiesz jak jest z tymi mechanikami mówi tak robi inaczej. Zastanawia mnie tylko dlaczego po ustawieniu w 004BS na około 2stopnie w 004S ecu nie chce żadać 2ATDC tylko 0.6 hmm Dzięki Przemek pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 16:00_________________________________________________No niestety problem wrócił wyrzuciła dwa błędy 550 start of injection regulation control difference intermittent 550 control limit surpassed dzieje się tak gdy w grupie 004 wartośc kąta wymaganego oscyluje w granicach 0.6ATDC a wartość kąta rzeczywistego wynosi w tym momencie w granicach 1.6ATDC i w tym momencie jest brak różnic LATE, EARLY w BS004 Panowie czyżby zacierał się tłok nastawnika w pompie?? prośba o pomoc
przemik Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Moze byc. Albo swiruje wtrysk sterujący. Zrob statyczne - 001,004,007,013,014 i 018 oraz 004 Basic Settings
CCCO_fan Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Opublikowano 21 Lipca 2011 Przemek zrobić te logi w tym momencie jak zacznie wyrzucać błąd? Brat mówił że dzisiaj kontrolka się nie zaświecała, czyli znowu na razie wszystko ok.[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 21:30_________________________________________________Dorzucam logi 001 http://imageshack.us/photo/my-images/9/001ssy.png/ 004 http://imageshack.us/photo/my-images/850/004sm.png/ 004BS http://imageshack.us/photo/my-images/35/004bs.png/ 007 http://imageshack.us/photo/my-images/717/007sb.png/ 013 http://imageshack.us/photo/my-images/26/013xd.png/ 014 http://imageshack.us/photo/my-images/42/014jk.png/ 018 http://imageshack.us/photo/my-images/24/018s.png/
przemik Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Niepokojojące są te przerwy w poprawnym odczycie zaplonu. Pompa nie wyglada zle. Wykonajcie jeszcze logi dynamiczne - 011,010 i 008 Pozdrawiam
CCCO_fan Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Przemek dorzucam dynamiczne 008 http://imageshack.us/photo/my-images/546/008w.png/ 010 http://imageshack.us/photo/my-images/718/010nt.png/ 011 http://imageshack.us/photo/my-images/6/011ef.png/ 010 http://imageshack.us/photo/my-images/200/010bv.png/ z błędem wyrzuciło błąd pózniej wykasowałem i powtórzyliśmy jeszcze raz 010 jak wyżej i jak na razie wszystko dobrze kontrolka esp nie świeci błędu nie ma Pozdrawiam[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 21:35_________________________________________________Problem rozwiązany choć do końca nie wiem co tak naprawdę było przyczyną. Zaprowadziliśmy auto do mechanika, który wymieniał rozrząd podpiął kts-a popatrzył i mówi zawór nastawnika kąta wtrysku, auto zostało u niego miał wymienić ten zaworek. Zadzwonił na drugi dzień kazał odebrać auto mówi że nic nie robił przy pompie, jak zajechaliśmy zapytał kto tu grzebał przy kącie wtrysku, mówimy ze my bo z autem były problemy jak była zimna, cięzko paliła i kopciła ze świata nie było widać. A on na to grzebcie dalej, a ja będe miał co robić podobno zle ustawilismy kąt ( my od 1.0 do 1.4 ATDC) wziął jeszcze 100zł, i powiedział że na forum nikt wam prawdy nie powie, a nawet specjalnie wprowadzają w błąd, dla każdego 2.5tdi jest inny kąt wtrysku, trzeba mieć materiały, ale to kosztuje. Dobra wróciliśmy do domu podpiąłem vaga patrze kąt prawie 4.0ATDC ale ok jak ma być już wszystko dobrze to będzie, za dwa dni ta sama szopka znowu błędy tryb awaryjny no więc diagnoza pompa, telefon do znanego fachowca z Nadarzyna, pierwsze z pytań Pana Bogdana Jaki jest kąt wtrysku, brat na to prawie -4.0 Pan Bogdan co to za mechanik ustawiał, zamiast pompie ulżyć jeszcze jej dołożył, ustawia się na 0.0 Więc ustawiliśmy na około 1ATDC i tyle czasu wszystko jest w porządku, wymienił jeszcze filtr paliwa. Myśle Przemek że miałeś rację z tym rozrządem mogło być coś nie tak, ale który mechanik Ci się przyzna do własnego błędu, nie znam takich. Ważne ze auto jezdzi jak dawniej i cieszy właściciela. Pozdrawiam.
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 powiedział że na forum nikt wam prawdy nie powie, a nawet specjalnie wprowadzają w błąd, dla każdego 2.5tdi jest inny kąt wtrysku, trzeba mieć materiały, ale to kosztuje. Bez komentarza....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się