Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] [A6 C5] 2.5 TDI BAU Prośba o pomoc


CCCO_fan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

A6 mojego brata zaczęło przysparzać problemu.

Autko dopiero po wymianie rozrządu przez mechanika,

najpierw były problemy z uruchomieniem jak była zimna trzeba było pokręcić chwilke, kąt wtrysku na Late przy wysterowaniu pompy w 100% wachał się od 5 do 5.4ATDC,

ustawiliśmy sami na 1.8 do 2.2ATDC bo mechanik stwierdził ,ze wszystko było dobrze i nic nie trzeba regulować.

Po regulacji wszystko było super, auto zaczęło życ moc wróciła,

aż do dzisiaj

po rozgrzaniu się zaczyna wyrzucać błąd 550 zaświeca się kontrolka na desce i autko traci moc w logach wygląda to nie ciekawie

004

http://imageshack.us/photo/my-images/684/4statyczny.png/

004BS

http://imageshack.us/photo/my-images/847/4bs.png/

nie mam loga 007 ale temperatura była 92 stopnie

Panowie co się mogło stać, z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wymienial rozrząd mechanik ale z logow wynika ze posluzył sie kredką lub flamastrem zamiast blokadami.

Na moje niewprawne oko jest zle ustawiony rozrzad.

Zrob jeszcze 004 dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik mechanik mówił że ma blokady, to myśle ze je zastosował

Ja jak ustawiałem kąt po jego wymianie rozrządu to nie chciała się skubana zagrzać powyżej 86 stopni.

ustawiłem kąt tak

004

http://imageshack.us/photo/my-images/155/beztytuuiee.png/

004BS

http://imageshack.us/photo/my-images/217/beztytuu1ce.png/

Było wszystko cacy aż do wczoraj,

jak zaczeła sie dogrzewać do 92 stopni to logi wyglądają tak jak widać wyżej.

[br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 18:30_________________________________________________Przed chwilą przyspieszyliśmy delikatnie kąt,

przestała wyrzucać błąd na razie jest wszystko ok

Tak to wygląda po dzisiejszym dłubaniu

007

http://imageshack.us/photo/my-images/190/007qk.png/

004

http://imageshack.us/photo/my-images/24/004ga.png/

004BS

http://imageshack.us/photo/my-images/707/004bs.png/

Przemku tak jak chciałeś

dynamiczny 004

http://imageshack.us/photo/my-images/195/004dq.png/

Czy rozrząd jest dobrze ustawiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git jest duzo lepiej.

Zbyt pochopnie ocenilem Pana mechanika... skladam samokrytyke. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze ze jest ok,

ja też juz roznie myslałem, sam wiesz jak jest z tymi mechanikami

mówi tak robi inaczej.

Zastanawia mnie tylko dlaczego po ustawieniu w 004BS na około 2stopnie w 004S ecu nie chce żadać 2ATDC tylko 0.6 hmm

Dzięki Przemek pozdrawiam :)[br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 16:00_________________________________________________No niestety problem wrócił wyrzuciła dwa błędy

550 start of injection regulation control difference intermittent

550 control limit surpassed

dzieje się tak gdy w grupie 004 wartośc kąta wymaganego oscyluje w granicach 0.6ATDC a wartość kąta rzeczywistego wynosi w tym momencie w granicach 1.6ATDC

i w tym momencie jest brak różnic LATE, EARLY w BS004

Panowie czyżby zacierał się tłok nastawnika w pompie?? prośba o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc.

Albo swiruje wtrysk sterujący.

Zrob statyczne - 001,004,007,013,014 i 018 oraz 004 Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek zrobić te logi w tym momencie jak zacznie wyrzucać błąd?

Brat mówił że dzisiaj kontrolka się nie zaświecała,

czyli znowu na razie wszystko ok.[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 21:30_________________________________________________Dorzucam logi

001 http://imageshack.us/photo/my-images/9/001ssy.png/

004 http://imageshack.us/photo/my-images/850/004sm.png/

004BS http://imageshack.us/photo/my-images/35/004bs.png/

007 http://imageshack.us/photo/my-images/717/007sb.png/

013 http://imageshack.us/photo/my-images/26/013xd.png/

014 http://imageshack.us/photo/my-images/42/014jk.png/

018 http://imageshack.us/photo/my-images/24/018s.png/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepokojojące są te przerwy w poprawnym odczycie zaplonu.

Pompa nie wyglada zle.

Wykonajcie jeszcze logi dynamiczne - 011,010 i 008

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek dorzucam dynamiczne

008 http://imageshack.us/photo/my-images/546/008w.png/

010 http://imageshack.us/photo/my-images/718/010nt.png/

011 http://imageshack.us/photo/my-images/6/011ef.png/

010 http://imageshack.us/photo/my-images/200/010bv.png/

z błędem wyrzuciło błąd pózniej wykasowałem i powtórzyliśmy jeszcze raz 010 jak wyżej i jak na razie wszystko dobrze kontrolka esp nie świeci błędu nie ma

Pozdrawiam[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 21:35_________________________________________________Problem rozwiązany choć do końca nie wiem co tak naprawdę było przyczyną.

Zaprowadziliśmy auto do mechanika, który wymieniał rozrząd

podpiął kts-a popatrzył i mówi zawór nastawnika kąta wtrysku,

auto zostało u niego miał wymienić ten zaworek.

Zadzwonił na drugi dzień kazał odebrać auto mówi że nic nie robił przy pompie,

jak zajechaliśmy zapytał kto tu grzebał przy kącie wtrysku,

mówimy ze my bo z autem były problemy jak była zimna, cięzko paliła i kopciła ze świata nie

było widać.

A on na to grzebcie dalej, a ja będe miał co robić

podobno zle ustawilismy kąt ( my od 1.0 do 1.4 ATDC)

wziął jeszcze 100zł, i powiedział że na forum nikt wam prawdy nie powie, a nawet specjalnie wprowadzają w błąd, dla każdego 2.5tdi jest inny kąt wtrysku, trzeba mieć materiały, ale to kosztuje.

Dobra wróciliśmy do domu podpiąłem vaga patrze kąt prawie 4.0ATDC

ale ok jak ma być już wszystko dobrze to będzie, za dwa dni ta sama szopka

znowu błędy tryb awaryjny

no więc diagnoza pompa, telefon do znanego fachowca z Nadarzyna,

pierwsze z pytań Pana Bogdana

Jaki jest kąt wtrysku, brat na to prawie -4.0

Pan Bogdan

co to za mechanik ustawiał, zamiast pompie ulżyć jeszcze jej dołożył,

ustawia się na 0.0

Więc ustawiliśmy na około 1ATDC i tyle czasu wszystko jest w porządku, wymienił jeszcze filtr paliwa.

Myśle Przemek że miałeś rację z tym rozrządem mogło być coś nie tak,

ale który mechanik Ci się przyzna do własnego błędu, nie znam takich.

Ważne ze auto jezdzi jak dawniej i cieszy właściciela.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedział że na forum nikt wam prawdy nie powie, a nawet specjalnie wprowadzają w błąd, dla każdego 2.5tdi jest inny kąt wtrysku, trzeba mieć materiały, ale to kosztuje.

Bez komentarza.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...