Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[ALL B5] Kąt synchronizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pewnie dostanę opiernicz, że to już było itd, ale zaryzykuje mianowicie wchodzę w Engine-> basic Settings -> grupa 004 i w ostaniek komorce pokazuje mi 3,1 %. Dodam, że sprawdzalem ten kąt na biegu jałowym temperatura silnika 90 stopni. Czy ta wartośc jest OKi ??

Opublikowano

pewnie dostanę opiernicz, że to już było itd, ale zaryzykuje mianowicie wchodzę w Engine-> basic Settings -> grupa 004 i w ostaniek komorce pokazuje mi 3,1 %. Dodam, że sprawdzalem ten kąt na biegu jałowym temperatura silnika 90 stopni. Czy ta wartośc jest OKi ??

nie wiedziałem, że w 1Z montowali PD :blink::decayed:
Opublikowano

no nie ma PD, ale w takim razie co to za wartośc ??pls o wyrozumiałość

Opublikowano

jest to procentowa wartość impulsu sterującego elektrozaworem N108 w pompie wtryskowej w celu przestawiania kąta wtrysku z zakresu wczesnego do późnego. Pokaż nam logi grup 000 BS, 004 BS i dynamiczne.

Opublikowano

dzięki za odpowiedź i jak tylko zrobię logi wrzucę(czyli popołudniu) :)

Opublikowano

w VP-ku sprawdzasz na BS grupę 000 i tam inetersuje Cię 2 pozycja od lewej (warunek - silnik musi być rozgrzany porządnie - przedostatnie okienko to temp paliwa - nie jest wyrażana w st. C ! )

Opublikowano

ale kolegę interesuje wskazanie procentowe wysterowania elektrozaworu N108 a nie wartość kąta wtrysku w nastawach podstawowych - to jedno a drugie - temp. silnika jest na 7 pozycji w grupie 000 a nie na przedostatniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...