adadur Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Krisrw23 zajrzyj do działu Diagnostyka VAG i zobacz jak się powinno logi wrzucać.
Krisrw23 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 Narobiłem bałaganu z tymi Logami Adadur dzieki za podpowiedz inaczej bym nie wiedział :th: Spanky zrobiłem porządek teraz możesz powiedzieć coś wiecej Logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac8b32dc34199138.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef68c75f4b59285.html Dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/113b2358a61faa35.html
spanky Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Narobiłem bałaganu z tymi Logami Adadur dzieki za podpowiedz inaczej bym nie wiedział :th: Spanky zrobiłem porządek teraz możesz powiedzieć coś wiecej Logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac8b32dc34199138.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef68c75f4b59285.html Dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/113b2358a61faa35.html nic nowego nie wymysle [podtrzymuje to co napisalem wyzej] ... mozna jeszcze sprobowac podmienic N75 ... zrob 000 BS, 003 BS i 011 BS ...
roman0012 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Moja sytuacja jest b.podobna http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=25518.0
tomaszv8 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Powodem białego dymu może być nieprawidłowe ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej. Możesz je zmierzyć manometrem, ale musisz mieć redukcję pod zawór nadmiarowy. Na wolnych obrotach powinno wynosić ok 4-5 atm.
Krisrw23 Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Opublikowano 15 Lutego 2008 Koledzy zrobiłem logi BS Log 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e17d423666e91e6.html Log 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebd86c0c29b1bb70.html Log 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/006647ae934f0be6.html Log 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f779cb44732fa4b.html Zdycydujcie co jest zepsute bo ja sie na tym nie znam
spanky Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Koledzy zrobiłem logi BS Log 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e17d423666e91e6.html Log 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebd86c0c29b1bb70.html Log 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/006647ae934f0be6.html Log 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f779cb44732fa4b.html Zdycydujcie co jest zepsute bo ja sie na tym nie znam -kat mozna delikatnie skorygowac [na 49-54] -egr do czyszczenia [nie otwiera sie do konca] - oprocz tego ze zatruwasz srodowisko i silnik pracuje glosniej to nie ma to negatywnego wplywu na motorownie ale razde wyczyscic ... -zaluzje stoja dęba -termostat do wymiany ...
pre_pl Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 hm, tego EGR bym akurat się nie czepiał... owszem można spojrzeć czy jest jakiś syf, ale czy ja wiem czy by mi się chciało ? 03BS całkiem ok jest raczej przecież
spanky Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 hm, tego EGR bym akurat się nie czepiał... owszem można spojrzeć czy jest jakiś syf, ale czy ja wiem czy by mi się chciało ? 03BS całkiem ok jest raczej przecież ja tylko napisalem co jest nie tak .. a co zrobi zainteresowany to jego sprawa ... EGR nie jest Ok ... przy prawidlowym otwarciu lmm powinien mierzyc delikatnie powyzej 200 mg/r ...
pre_pl Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 hm, tego EGR bym akurat się nie czepiał... owszem można spojrzeć czy jest jakiś syf, ale czy ja wiem czy by mi się chciało ? 03BS całkiem ok jest raczej przecież ja tylko napisalem co jest nie tak .. a co zrobi zainteresowany to jego sprawa ... EGR nie jest Ok ... przy prawidlowym otwarciu lmm powinien mierzyc delikatnie powyzej 200 mg/r ... FAKT, masz rację Zasugerowałem się tylko czwartą kolumną przy off/on
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 fakt egr nie dziala jak trzeba. mnie by wkurzalo. kierownice ani drgna.
Krisrw23 Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Opublikowano 4 Maja 2008 Ok Dzieki chłopaki naprawię to co piszecie Po naprawie napiszę jak moja niunia chodzi Pozdrawiam [br]Dopisany: 17 Luty 2008, 23:57 _________________________________________________Witam długo mnie nie było Moja niunia teraz śmiga problem polegał na tym tak jak koledzy mi podpowiedzieli EGR dałem do czyszczenia Nie działało teraz jest ok oprócz tego było pęknięcie na Turbinie od strony Gorącej i być może dlatego kierowniczki nie działały możliwe że przy dużej temperaturze materiał sie zniekształcał i blokował kierowniczki,a co do tego Dymienia jak z lokomotywy przyczyną był stary OLEJ w silniku (Smoła) Właściciel przedemną pewnie nic nie robił przy autku,Mechanik powiedział mi że jakieś tam zawory się nie otwierały dlatego przy 3.000 tyś obrotów silnik robił BRRRRRRRR :gwizdanie:,po wyczyszczeniu EGR i po wlaniu nowego oleju problem Znikł,oczywiście spalanie spadło do normy :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się