tokarka606 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 058 145 703J taką mam u siebie i ma spory luz osiowy więc zastanawiam się już nad wymianą. Czy K03s podejdzie p&p czy trzeba coś modzić? I drugie pytanko.Jaka jest różnica pomiędzy nimi? Od razu mówie ,że w necie znalazłem masę sprzecznych opinii np: że K03s ma 8 łopatek ale tylko w wersjach z silnikiem ustawionym poprzecznie. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11057 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 K03-073 jest wydajniejsza, siedzi w BEX-ie podchodzi P&P w miejsce K03-029 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Dobrze wiedzieć,dzięki. Tylko jak to jest z tą ilością łopatek 8 czy 12 bo w necie zdania są podzielone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Domjenick ma gdzieś foty jednej i drugiej napisz do niego to Ci wysle robi Ci to jakąs róznice ? 8 - 12 ???? jak chcesz jakies mocniejsze turbo które podchodzi P&P to pisz na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 robi Ci to jakąs róznice ? 8 - 12 ???? Chciałem tylko wiedzieć która z nich K03s.No chyba ,że nie na tym różnica polega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 dla silnika ustawionego podłużnie K03 ma 12 łopatek a K03s 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Mam pytanko jak można ten luz zauważyć bez rozbierania i z rozbieraniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Mam pytanko jak można ten luz zauważyć bez rozbierania i z rozbieraniem ? zdejmij waz od turbiny ten co idzie do intercoolera zlap za wirnik i poruszaj, obejrzyj stan lopatek czy nie wytarte i wszyskto bedziesz wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 dzięki kolego za informacje bo rano tak słyszę przez chwile około 2 minut gwizd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 dzięki kolego za informacje bo rano tak słyszę przez chwile około 2 minut gwizd Ten gwizd to pompa tłocząca powietrze znajdująca się pod turbiną - śpij spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 tzn .tak przy dodawaniu gazu to będzie to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 zdejmij waz od turbiny ten co idzie do intercoolera zlap za wirnik i poruszaj, obejrzyj stan lopatek czy nie wytarte i wszyskto bedziesz wiedziec raczej od dolotu powietrza,no chyba ,że masz takie długie palce,żeby przez wylot z kompresora palcami dotknąć łopatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 zdejmij waz od turbiny ten co idzie do intercoolera zlap za wirnik i poruszaj, obejrzyj stan lopatek czy nie wytarte i wszyskto bedziesz wiedziec raczej od dolotu powietrza,no chyba ,że masz takie długie palce,żeby przez wylot z kompresora palcami dotknąć łopatek palec grzebalec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwarsze 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ko3 - 2000 COMPRESSOR WHEEL 12 Blade Inducer: 33.6mm Exducer: 46mm Tip height: 3.7mm TURBINE WHEEL Inducer: 45mm Exducer: 38mm Tip height: 6.8mm Blades: 11 Ko3S - Late 01+ COMPRESSOR WHEEL 8 Blade Inducer: 38mm Exducer: 51mm Tip height: 4.4mm TURBINE WHEEL Inducer: 45mm Exducer: 38mm Tip height: 6.8mm Blades: 11 Ko4-001 COMPRESSOR WHEEL 12 Blade Inducer: 35mm Exducer: 50mm Tip height: 3.7mm TURBINE WHEEL Inducer: 50mm Exducer: 42mm Tip height: 6.4mm Blades: 11 k04-023 TURBINE WHEEL Inducer: 52mm Exducer: 61mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wie ktoś może jaki jest gwint na wejściu rurki olejowej do turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 tam jest "przelotka" pomiedzy przewodem a turbo nakrętka na przewodzie olejowym ma gwint M14X1.5 ale niestety nie wiem jaki jest gwint w turbo gwint od płaszcza wodnego tez ma inny wymiar od olejowego i tyle co wiem :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 nakrętka na przewodzie olejowym ma gwint M14X1.5 ok A drugi koniec tej rurki przykręcony do obudowy filtra jest śrubą imbusowa?Wiesz jaki tak jest gwint? Pytam bo chcę sie zabezpieczyć na wypadek awarii w trasie.Dzisiaj uwiązałem westgate'a na próbę i da się jechać nawet w miarę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 z drugiej strony jest taka sama nakrętka po jaki ...uj uwiazałes WG ? :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Z drugiej strony nie widzę.Jest tylko ta rurka.W etce też są dwie opcje. Uwiązałem na próbę bo jak puści olej to będę musiał coś z tym zrobić na trasie jak zaślepie dopływ oleju. Na razie jest ok.Regenerowana przyjdzie w następnym tygodniu z reampoland. Dzięki za namiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 robiłes std czy coś mocniejszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się