pbuli Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam. Mam problem z temperatura wody cały czas wskaznik jest na 70C nawet po przejechaniu 25km sprawdzałem płyn w układzie i jest ok.Gdy ustawie klime na 18-19C nawiew srodkowy to leci gorące powietrze a klima jest załączona.Byłem ostatnio na Vagu kasowac inspekcje serwisową i zrobiłem sprawdzenie całego komputera i wyskoczył tylko błąd w przepływomierzu powietrza ale wykasowali go. Bawiłem sie kodami klimatronika i prosze o pomoc. 1.Naciskam przycisk recykulacji i + od strony kierowcy i pokazuje temperature w Fahrenheit i jest ok. 2.Naciskam przycisk recykulacji i przycisk górnego nawiewu na przednia szybe i nic nie wyświetla się 1c Czy może padł termostat i ma to duży wpływ na silnik i moze powodowac jekies uszkodzenia silnika.
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 kody klimatronika dzialaja tyko w B5 i A6 C5. sprawdzales temperature silnika VAG-iem? zdarza sie ze jest uszkodzony czujnik temperatury silnika dla wskaznika w zegarach. jezel temeratura bedzie OK. uszkodzony jest termostat i jest sprawa bardzo pilna poniewaz silnik pracuje z niekorzystna dla swojej trwalosci oraz ekonomii i dynamiki temperatura.
pbuli Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Opublikowano 6 Lutego 2008 Juz diagnoza ustalona termostat do wymiany. 1.Czy duzo jest roboty z wymiana termostatu. 2.Jaki wybrac ori w serwisie 80zł a zamiennik 18zł
Flyer Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Raczej czeka Cie zrzucanie przodu... Duzo zostalo Ci do rozrzadu? Bo jesli nie to moze warto zrobic wszystko za jednym zamachem... I kup termostat w ASO, koszt nieduzy, a przynajmniej masz gwarancje, ze Ci zamiennik nie padnie i zaplacisz 2x za ta sama robote.
pbuli Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Opublikowano 6 Lutego 2008 Mam przejechane 162.000km pasek rozrzadu wymieniałem przy 98.000km.
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 no to wymieniaj od razu pasek z towarzystwem i pompa wody. jest okazja. roboty od ......... :gwizdanie: co do wyboru termostatu sam sobie odpowiedz. jezeli trafisz badziewie robota jeszcze raz, 10 L plynu do sciekow. jakies 500 w plecy. warto oszczedzac 50 zl???
Flyer Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Mam przejechane 162.000km pasek rozrzadu wymieniałem przy 98.000km. Sam pasek wymieniales? Skoro padl Ci termostat, to oproznij skarpete i zrob KOMPLETNY rozrzad. Ten silnik nie wybacza zaniedbania
lukaszr Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Sam pasek wymieniales? Skoro padl Ci termostat, to oproznij skarpete i zrob KOMPLETNY rozrzad. Ten silnik nie wybacza zaniedbania Pewnie wymieniał cały rozrząd, ale ja bym ponownie wymienił cały - tak przy okazji termostatu (oczywiście termostat ORI).
pbuli Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 Termostat juz kupiłem w ASO. Co do wymiany paska to robiłem cały komplet płaciłem ok.4000zł wymienili wszystko w 08.2005.Chyba jeszcze zrobie 20.000km i dopiero wymienie. Co ile się wymienia rozrzad?
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Skoro jestes dopiero 70 tys po rozrzadzie... to nie ma sensu zebys go robil teraz, bo mozesz polatac jeszcze z 30-40 tys jesli byl zrobiony fachowo. Wymien ten termostat, a przy okazji niech sprawdza Ci paski, rolki... Rozrzad w V6 wymienia sie co 100-120 tys.
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 wolalbym sie pogimnastykowac. 20.00okm na niedogrzanym silniku albo przegrzanym po wstawieniu kartonu to nic dobrego.
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 tak tylko jak zatkasz przelot chlodnicy kartonem to i 5 wentylatorow nie pomoze, pozatym roznica w zuzyciu paliwa pomiedzy 80C a 90C to okolo 0,5L po miescie.
Klima Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 żeby wymienić termostat w b5, trzeba rozkręcać przód? w tygodniu musze wymienić pasek to przy okazji zmienię termostat po podczas jazdy jest 60st
Musashi Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 nie chodzi o wszystkie B5. tylko o niektore silniki m.in. V6 2,5 TDI. u ciebie bez problemow. tutaj opis http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521
pbuli Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Zrobiłem tak jak podpowiadaliscie wymieniłem termostat i cały komplet rozrzad troche kasy poszło ale furka zrobiona i smiga. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się