Kukis 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Moja A4 1Z 90KM ostatnio brzydko dymi na siwo-niebiesko podczas gwałtownego przyspieszania na biegach 1,2,3. Moc OK, spalanie niskie, dawka 3mg, korekcje 0,2 do 0,4 na plusie, wszystko ładnie pięknie tylko ten dym drażni. EGRek mam zaślepiony, KAT wybity, pali od strzała, równo chodzi nic nie telepie. Zużycie oleju 1,5L na 10000km, ale to chyba nie wiele skoro często rozwijam max. prędkość. Przebieg 250000km (zgodny z ASO, ale czy prawdziwy) olej Motul x-cess 5w40. Chciałbym zwiększyć moc, a tu dymi nawet w serii to na nic. Dodam, że w zimę puszczała siwo-niebieską chmurę przy pierwszym odpalaniu, oczywiście od strzała. Jak sądzicie pali olej czy wtryski leją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoovip 1 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Wydaje mi się, że uszczelniacze do wymiany. Ale niech jeszcze ktoś mądrzejszy ode mnie potwierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 mi moja zadymi przy odpalaniu na szaro niebieskwy, ale po co narazie mam kombinowac skoro auto jejdzi nic sie niedzieje, pewnie cos juz turbawka sobie pusci, wstryski tez nie najnowsze. Jak autko dobrze jejdzi to zostaw je w spokoju. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 kąt wtrysku do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek84 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 witam, kolego przejedź się, zagrzej do temp. 90C i postaw go na wolnych obrotach tak z minute niech sobie pochodzi i depnij mu na luzie tak do 4000RPM jak puści bąka niebieskiego to 99% pierscionki zbierające olej ale da sie z tym żyć mam najechane z 350 000 i też mi na siwo bąka puści a turbo ok, tylko że oleju to mi troche mniej bierze bo 0,5-0,7 l na 10 000 (LM 10/40 MoS2) nie masz sie co przejmować ma swoje lata i nie jedno pewnie widziała tylko dla pewności odkręć rure od turbo i zobacz czy nie leje olejem bardzo bo może być przykra niespodzianka.. pozdr[br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 19:56_________________________________________________wtryski to czarny dym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 czyli jednak mówicie, że to dym olejowy i do tego dołem bierze, niedobrze jak myślicie warto wymieniać uszczelniacze zaworów na próbę, czy to na 100% dołem łyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Niebieski dym to na pewno spalany olej, sprawdź rury od intercoolera może turbinka lub odma pluje olejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 ja bym tak jak pisalem sprawdzil kat wtrysku i jezeli jest prawidlowy to bym sie nie przejmowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się