jaro812 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 jak to jest z przwodami doprowadzającymi olej do turbiny? sprawdziłem drożność przed założeniem turbiny i z obu audi są zatkane, sprężarką sie nie przedmucha a drut wchodzi tylko do pewnego momentu, w obu podobnie. jest tam jakies sitko ze drut nie wchodzi? po zalaniu srodkiem na rozpuszczenie syfu drut nie wiele wiecej wszedł, strona przy turbinie mniej więcej za kolanko do ucha mocowania w bloku silnika a z drugiej strony glebiej bo za polowe, mozliwe ze oba maja osad w tym samym miejscu czy moze zeczywiscie cos tam jest, podobno mercedes stosuje jakies sitka w srodku wiec moze audi tez? drugie szybkie pytanie to szczelność samej turbiny, czy ją uszczelnia coś więcej jak tylko ta aluminiowa płytka koło wirnika? zdjąłem pokrywe żeby też tam przeczyścić i zalałem turbine- wtedy zaczeło cieknąć z pod tej właśnie płytki, to normalne? czy to robi jako uszczelnienie kiedy dekiel/ ślimak (czy jak to sie poprawnie nazywa) jest dokręcony??
domjenick Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 co do przewodu-to nie wydaje mi się,żeby coś tam było, choć pewności nie mam,bo mi akurat ten przewód wymienili w całości,przy okazji sprawdzania układu doprowadzającego olej co do uszczelniania-nie ma nic poza tym,turbina uszczelnia się sama pod wpływem temperatury
jaro812 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 dzieki za potwierdzenie, widać oba przewody zapchane, pewnie sie olej zwęglił bo to akurat pod kolektorem niedrożne... teraz tylko przewód upolować trzeba, na ebay ok 40 funtów, ciekawe ile w serwisie... S
fend18 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 dzieki za potwierdzenie, widać oba przewody zapchane, pewnie sie olej zwęglił bo to akurat pod kolektorem niedrożne... teraz tylko przewód upolować trzeba, na ebay ok 40 funtów, ciekawe ile w serwisie... S przeloz sobie przewod olejowy tak aby szedl od strony rozrzadu i pozniej do turbiny
jaro812 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 a robił już tak ktos kiedyś? z orginalnym chyba tak nie da rady, sam wąż w plecionce ewentualnie albo jakis dopasowac ale od czego?
domjenick Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 a robił już tak ktos kiedyś? z orginalnym chyba tak nie da rady, sam wąż w plecionce ewentualnie albo jakis dopasowac ale od czego? ori idzie nad kolektorem wydechowym i jest sztywny,więc na pewno go nie wygniesz,żeby go puścić drugą stroną,z resztą po co z przodu?jak wymienisz na nowy,to przez najbliższe 10 lat się nie zapcha-będziesz tym autem tyle jeździł?
fend18 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 a robił już tak ktos kiedyś? z orginalnym chyba tak nie da rady, sam wąż w plecionce ewentualnie albo jakis dopasowac ale od czego? ori idzie nad kolektorem wydechowym i jest sztywny,więc na pewno go nie wygniesz,żeby go puścić drugą stroną,z resztą po co z przodu?jak wymienisz na nowy,to przez najbliższe 10 lat się nie zapcha-będziesz tym autem tyle jeździł? zrobie zdjecie jak bede przy samochodzie
jaro812 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 choć dzisiaj właśnie zamówiłem przewód nowy to i tak jestem ciekaw jak to u Ciebie wygląda więc czekam na fotke
Krzysiekcalibra Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Panowie ja dzisiaj zabrałem się za wyjęcie turbiny w celu czyszczenia i ukręcił mi się ten górny przewód olejowy smarujący turbinę czy ktoś zna może numer katalogowy tego przewodu bo w sklepie go potrzebują a ja nie mogę zainstalować etki bo mam win7 z góry dzięki silnik to 1.9 tdi 116km AJM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się