Kowi87 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Pojechałem na tym co miałem. Muszę dawkować przyjemność , żeby się nie znudziło Rozmawiałem z chłopakami o przyszłych modach i polecają wymianę właśnie na 216 plus turbinka , a odpuścić FMIC w sumie racja przecież nie śmigam na 1/4 mili. Ma po tym wskoczyć ok 160 koników. Auto trudno poznać po tym modzie. Dziś śmigałem po mieście i bawiłem się jak dzieciak Co do kosztów wyszło zgodnie z umową 700 zyla jak nie ruszysz intercoolera to nie osiagnie tej mocy co Ci powiedzieli, wiem bo miałem ten sam etap strojenia na 216 i AWX bez fmic, mały cooler jest hamulcem a w lato niezłą zadyme robi niechcesz robic FMIC wrzuc cooler od alfy 2,0 w miejsce fabrycznego
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Podpowiadali mi , że większy układ lekko spowolni napełnianie go więc w chłodne dni raczej nic nie da , a latem się zgodzę. Zobaczymy. Czy gdybym zrobił strojenie bez fmic i okazało się , że jest jak napisałeś mogę dołożyć go bez korekty? Czy chłodziarka od Alfonsa pasuje idealnie plug and play?
M.Arrkadiusz Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Dobre mody na plus a co do lakieru, też mam LY9B i kolorek jest za...isty według mnie
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Dobre mody na plus a co do lakieru, też mam LY9B i kolorek jest za...isty według mnie Dzięki okazało się , że żadna z niego perła ale mi też bardzo się podoba. Co do modów to będe musiał pomyśleć o jakiś większych laczkach jedno , że te się pewnie teraz szybko skończą , a drugie że auto wygląda dość biednie na 15'
Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Podpowiadali mi , że większy układ lekko spowolni napełnianie go więc w chłodne dni raczej nic nie da , a latem się zgodzę. Zobaczymy. Czy gdybym zrobił strojenie bez fmic i okazało się , że jest jak napisałeś mogę dołożyć go bez korekty? Czy chłodziarka od Alfonsa pasuje idealnie plug and play? bez korekty właśnie spowolni, ja jezdziłem rok czasu z FMIC na sofcie bez niego, moze minimalnie lag był wiekszy, po wystrojeniu mam doładowanie od 1900obr:wink: gdybyś wsadzał FMIC pod seryjne turbo to była by kicha, ale skoro w planie zmiana to bym sie tym nie przejmował, wkońcu nie musisz tam pchać jakiejś wielkich lochy, wystarczy chinol 14cm
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Dodajesz mi kolejne koszta do modów no , ale jestem zwolennikiem robienia czegoś na 100% więc zbiorę graty zanim pojadę kolejny raz do Gdańska.
Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 tak tylko weź pod uwage zrobisz sobie tego moda na 15Xkm będzie upał po 30 pare dni to on naprawde napuchnie, jezdzić sie da, ale w lusterku bedzie drazniace kopcenie, tuner przeważnie robi tak by jak najmniej dymiło, ale przy taki mzestawieniu bez coolera okroi moc, no chyba ze będziesz chciał krechy za sobą robić FMIC nie dodaje mocy, on ja że tak powiem stabilizuje i daje możliwosci:wink: zawsze mozesz cooler od alfy wsadzic wtedy prawie nic nie przerabiasz
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 No właśnie jak jest z tym od Alfy? jakieś przeróbki typu jedno kolanko i gra czy prowadzenie rur? Musze przyznać , że ten w zderzaku bardziej do mnie przemawia Siedzisz w tym znacznie dłużej niż ja więc skoro radzisz to posłucham się Ja częściej śmigam na mieście wiadomo dojazdy do i z pracy itp... choć moc podnoszę typowo na trasy ponieważ 1-2 w miesiącu śmigam do Berlina i wiadomo tam lepiej się nie rzucać w oczy takim kopciuchem bo przetrzepią i wrócę LOTem Przyznać muszę , że od środy TIRy zrobiły się znacznie krótsze Co do dymka to faktycznie Robert zestroił to tak , że puszcza go na sekundę przed odcięciem więc w codziennej jeździe praktycznie nic nie widać.
Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Od alfy jest ciezki do zdobycia, o to jakiś stary model parcha, trzeba cos tam liznać na błotniku od wewnatrz reszta pasuje P&P, A FMIC wiadomo rzeźba, ale da sie tak zrobic ze go nawet nie będzie widać ja mam tak ze zimą normalnie kratki na auto i trzeba sie przyjrzeć ze cos tam siedzi
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Podoba mi się ta siatka w RSowym zderzaku nie wejdę tak mocno w zmiany wizualne ale zastanawiałem się nad zastąpieniem tych kratek właśnie taką siatką tylko grill by nie pasował. ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ---------- Powiedz mi bo przy okazji FMIC chciałbym wywalić też EGR widziałem u kogoś w galerii zrobione to wszystko prawie z jednego kawałka rury. Wiadomo spawanie itd... ale czy ciężko to ogarnąć?
Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ze dwa dni przymiarek docinania klejenia i spawnie całości, wszystko zalezy od fachowca który to zacznie robić
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Trzeba będzie to machnąć na raz i na jakiś czas będzie spokój z modzeniem mechaniki tylko muszę pochować rachunki bo mnie kobieta z własnego domu wygna No ale martwią mnie hamulce przy takim skoku mocy.
Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Nie ma tragedii jakiejś hamulce zrobisz jak przyjdzie czas na zmiane tarcz
krzysztofquattro Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Problem w tym , że posmakowałem już drugiej strony mocy teraz chcę więcej więc zostaje zbierać fundusze. Jak się ma napęd quattro do tych mocy? Kiedyś widziałem chyba Twój temacik o jakimś problemie. Wynikał właśnie z mocy i wciskania czy raczej była to zasługa przebiegu? Sorry jak zamęczam pytaniami , ale jak już dopadłem bliźniaka to wypytuje
Kowi87 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Spoko napęd przeżyje, podpora wału leci ale to i w seryjnej mocy, poprostu zużycie gumy, powiem Ci tak Quattro podrasowane na te 160km jeżdzi jak ośka 140km niestety, moze ciut lepiej jest, ale szału nie ma, straty mocy na kołach są 2krotnie większe niż w ośce. jak zaczniesz fłubać pamietaj o sprzegłe, moje nie wytrzymało po przejsciu na 15Xkm i 340nm, obecnie siedzi nowe i jakos sobie radzi z nieco wieksza mocą Jak chcesz poczuć róznice kupuj BRD+230 i sprzęgło do tego inne, wtedy przyrost na 170km powinien być
krzysztofquattro Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 Właśnie oglądałem wczoraj 216 i 230 różnica w cenie nie jest duża więc pewnie warte zachodu , a zawsze pozostaje ten zapas możliwości jeśli chodzi o rozwój auta. Wiem że wymieniacie też kolektory. Co to ma na celu? Czy jest to wymuszone przy zmianie turbiny?
krzysztofquattro Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 Krótko i na temat No dobra to inaczej. Warto? Jedno co zauważyłem przez ostatnie dni to delikatny spadek spalania pomimo tego , że naprawdę "cieszę się jazdą" Nie jest to jakoś specjalnie miarodajnie , ale zwykle wlewam sobie za 100zł i jadę określoną liczbę km. Na co dzień 100% miasta więc robię na tym ok 250km dziś nabił właśnie ten odcinek a w baku nadal jest paliwko.
jedrekx Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 kolego zapraszam na spoty kujawsko-pomorskie, jutro prawdopodobnie odbędzie się w Bydgoszczy
krzysztofquattro Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 Dzięki za zapro. Chętnie skorzystam przydałoby się złapać jakiś kontakt z kolegami podpowiedzi dalszego rozwoju mile widziane Gdzie ten zlocik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się