Jarol Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Chce w moim aucie podnieść moc do około 200KM. Zeby to osiągnąć musze zmienić pare rzeczy min:fimc, wydech i Turbo i tu moje pytanie jaką turbosprężarke wstawić żeby osiągnąć tą moc i nie przerabiać zbyt dużo przy silniku. Z tego co się zorjentowałem są dwie opcje: 1. Wstawienie turbo z silnika 2,0TDI 170Km - jest to turbina KKK i podobno pasuje bez broblemu do AWX. 2. Zrobić hybryde - i tu mam oferte na turbo zbudowane na grubym wałku, po stronie gorącej wirnik GT1749VB ( czyli taki jak w silniku ARL 1,9 150km) a po stronie zimnej wirnik z GT22. Na turbo dostane 3 miesiące gwarancji. Które turbo lepiej wybrać dodam że koszt zrobienia hybrydy jest dwa razy mniejszy niż nowe turbo KKK. Czy ktoś już zamontował podobną hybryde do swojego auta jak się ona spisuje, czy nie ma z nią problemów???? Poniżej przedstawiam link do aukcji z podobną hybrydą tylko do silnika poprzecznego robi je karambol99 : http://www.allegro.pl/item306323463_vw_turbo_tuning_gt17wydech_gt22_ssacy_z_kolektor_.html
adamooo Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 jakoś nie mogę sobie wyobrazić włożenia tej turbiny co jest na zdjęciach.. zrobić dobrą hybryde i program i niecałe 200kucy będzie..
adamooo Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 tylko i wyłącznie opcja numer 1 !! jak uda się kupić taką turbine w dobrych pieniądzach..poza tym 200 kucy nie zrobi się na seryjnych PD.
Jarol Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Opublikowano 6 Lutego 2008 jakoś nie mogę sobie wyobrazić włożenia tej turbiny co jest na zdjęciach.. Tej nie bo jest do silnika poprzecznego czyli np: Audi A3, Golf 4. Do A4 trzeba by zrobić troszke inną. Musi mieć inna strone gorącą w innej obudowie. Zaloz gt 22 jak adamooo bedzie rakieta Gt22 nie chce bo jest bardzo duża i ciężko ją upchać do A4 po za tym na tak dużej turbinie silnik zaczyna o wiele póżniej nabierać mocy. Co do PD to masz racje Adamooo na seryjnych 200Km będzie ciężko zrobić ale narazie nie planuje ich zmieniać, jak wyjdzie ponad 190Km to też na początek mi wystarczy
adamooo Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 ctv założy Ci gt22 bez większych przeróbek..
spanky Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 ja bym zalozyl od 170 tki .... [p.s do AFN/AVG tez pasuje ... ]
Jarol Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 No ja też najbardziej jestem za tą ze 2,0 170km. A wie ktoś może ile na tej turbinie da się max wyciągnąć przy zmienionych PD, Fimc i wydech 2,5"???
Rogalotti Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 [br]Dopisany: 07 Luty 2008, 14:21 _________________________________________________ No ja też najbardziej jestem za tą ze 2,0 170km. A wie ktoś może ile na tej turbinie da się max wyciągnąć przy zmienionych PD, Fimc i wydech 2,5"??? Przy zachowaniu rozsadku i w na prawde dobrym PDku max 200-205PS. Co do hybryd to jesteśmy w stanie wykonać dla Ciebie turbo ale ta turbina jest w komplecie ze strojeniem w Naszej firmie. Jest wykonana na bazie sprężarki Garett i nie bedzie z nią klasycznych problemów z większością spotykanych hybryd. Są szanse na 200-205PS z "małych" 130kowych pompek ale to zależy od reszty zastosowanych części. Pozdrawiam
Jarol Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 Rogalotti a możesz mi na PW napisać jakie mniej więcej będą koszty zrobienia u was w moim silniku 200KM i co dokładnie musze zmienić?? Bo z tego co napisałeś to PD nie trzeba, napewno turbo i intercooler. Czy coś jeszcze??
adamooo Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 kata wywalić..ewentualnie wydech zrobić..
dudi75 Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Adamooo podobno ciezko jest upchnac gt 22 ,kto ci robil kolektor ile za niego wyzygales gdzies widzialem twoj wykresik pieknosci. A sprzeglo masz seryjne czy cos zmieniales ?
Ali_TDI Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Jeżeli zależy Ci przede wszystkim na niezawodoności i długowieczności oraz wystarczą ci okolice 200KM +- 5KM to najrozsądniejszym rozwiązeniem jest moim zdaniem montaż turbiny ze 170, FMICa oraz wycięcie kata. Lub też pójście z grubej rury i montaż GT22 i w przyszłości lepszych pompek. Osobiście uważam że hybrydy się na dłuższą metę nie sprawdzają i nigdy nie będzie się na nich robić takich przebiegów jak na seryjnych turbinach. Nawet zakładając bardzo dokładne wykonanie, zawsze pozostanie duża różnica mas między wirnikiem ssącym a wydechowym która bardzo niekorzystnie wpływa na jej trwałość.
ctv Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 jak ktos potrzebuje mam zestaw gt22 p&p do a4
dudi75 Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 ctv a co wchodzi sklad takiego zestawu i ile to kosztuje i dlaczego tak duzo
ctv Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 wszystko jest w zestawie,gumy samco,rura alu,poprostu komplet
poziek Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 jak ktos potrzebuje mam zestaw gt22 p&p do a4 oczywiście plug and play... bez jaj proszę
ctv Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 oczywiscie,montaz zajmie tyle czasu ile wymiana zwyklego turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się