cichy47 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Niestety mam taki sam problem.Tylko, że już grubo od ponad roku bo nie ma kiedy sprawdzić i sie już tak przyzwyczailem chamując biegami tylko ze na trasie to jest samobójstwo dosłownie.Wszyscy mówią że tarcze są poprostu krzywe.Ostatnio jakby sie troszke poprawiło po wymianie łożyska z przodu i dolnego wahacza.Obawiam sie że taka jazda spowoduje większe problemy i będą szly za tym kolejne wydatki na części.Co może być oprocz tych tarcz?Z góry dzieki
Dżej Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 pulsowanie takie miałem przy hamowaniu ,poniewaz tarcza była już zjechana ...wymieniłem tarcze i jest ok .Mozesz jeszcze spróbować przetoczyć je, jesli bedzie to opłacalne. Właśnie, wydaje mi się, że moje tarcze z tyłu są jeszcze dość grube ale mają lekki rant z góry i od piasty, chciałbym je póki co przetoczyć, widziałem jak się toczy tarcze z przodu bez ściągania tarcz z auta, czy z tyłu żeby przetoczyć tarcze trzeba je demontować czy robi sie to na aucie? :?: To co widziałeś to nie było przetaczanie tarcz, tylko zdejmowanie rantu (pewnie szlifierką kątową) i możesz to zrobić bez ich demontażu. Minimalna grubość tarcz z tyłu to: - dla tarczy wentylowanej 20 mm. - dla tarczy bez wentylacji 8 mm. Niestety mam taki sam problem.Tylko, że już grubo od ponad roku bo nie ma kiedy sprawdzić i sie już tak przyzwyczailem chamując biegami tylko ze na trasie to jest samobójstwo dosłownie.Wszyscy mówią że tarcze są poprostu krzywe.Ostatnio jakby sie troszke poprawiło po wymianie łożyska z przodu i dolnego wahacza.Obawiam sie że taka jazda spowoduje większe problemy i będą szly za tym kolejne wydatki na części.Co może być oprocz tych tarcz?Z góry dzieki Zacznij od porządnego przeglądu zawieszenia i układu hamulcowego. Bo się wreszcie rozwalisz. Do tarcz dorzuć klocki, może dojść regeneracja zacisków lub ich wymiana.
cichy47 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Wymieniłem już przednie tarcze ale bez zacisków narazie.Po wymianie prawej strony juz wystarczylo.wibracje ustaly calkowicie.Gdy przymierzylem stara tarcze do nowej szczelina bylo całkiem spora
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Sprawdź bicie tarcz z przodu oraz grubość tylnych i czy nie ma na ich krawędzi rantu od zużycia. Zobacz też czy się nie grzeje któreś koło po dłuższej jeździe. Zaciski hamulców nie są skorodowane? Było coś przy nich robione? Jak z siłą hamowania? Sprawdzałeś? Koledzy i ja się podepnę pod temat bo miałem problem z hamulcem tylnym po tym jak wymieniono mi łożysko w piaście. Mianowicie odebrałem auto i pojechałem do domu, pod domem po zatrzymaniu dotarł do mnie taki smród z przypalonych hamulców coś jak w PKS od razu rzuciłem okiem na tylne hamulce i okazało się ze koło całe ciepłe a wręcz gorące. Pojechałem jeszcze raz na warsztat i mówię co jest. Chłopak mi przeczyścił jeszcze raz cały zacisk, tłoka czymś posmarował i ustało tyle że teraz jak jadę po woli i chcę zahamować to włącza mi się ABS. Czy przegrzałem coś? uszkodziłem czujnik? Dodam że wymieniałem też wtedy przegub zewnętrzny w kole od kierowcy.
Dev Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 zła odległosc czujnika od koronki prawidłowa 0.6-0.8mm
Dżej Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Tarcze trzeba zdjąć i sprawdzić czy pierścienie są ustawione prawidłowo i czy nie mają luzów.
doa-krzysiek Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 a mój bije przy lekkim hamowaniu a przy mocnym nie bije, tarcze krzywe?
Dev Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 tarcze i opony do sprawdzenia zawiecha też
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się