Dastin Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Mam może głupie pytanie, ale i również spory problem. Jak kupiłem auto to żeby odkręcić koła musiałem użyć "przedłużki" 2 metrowej z rury. Ponieważ przednie klocki nie biorą mi równo chciałem rozebrać całe szczęki przeczyścić prowadnice i przy okazji pomalować całe zaciski. Niestety po godzinie walki odpuściłem. Niestety nie mam kanału, a na podnośniku za cholerę nie da rady ich odkręcić. Helmuty tak poodciągały wszystkie śruby że nie mam na nie pomysłu. Może macie jakie swoje patenty? Śruby nie są zardzewiałe i użycie środków raczej nic tu nie pomoże, natomiast są tak cholernie dokręcone, że ciężko je w ogóle ruszyć. No i chodzi tutaj o śruby imbusowe.
Dastin Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Pierwsze nieudane próby miałem z przodem
spetsnaz Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Pierwsze nieudane próby miałem z przodem Przód powinien pójść bez problemu. Jeżeli nie pójdzie to odkręć jarzmo od zwrotnicy (2 śruby klucz 21)
moskal Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Pierwsze nieudane próby miałem z przodem kup klocki , zaprowadź auto do mechanika a ten za 30pln wymieni Ci to na luzie , nie bedziesz musiał sie z tym pier**lić
Dastin Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Rzecz w tym, że klocki są prawie nowe i nie ma sensu ich wymieniać. Problemem jest to, że w lewym przodzie zewnętrzny klocek zbiera tylko środkiem i chciałbym przeczyścić prowadnice klocków bo są dosyć zardzewiałe. Jeśli nie będą to prowadnice to będę szukał dalej, ale jeśli jest taka możliwość to chciałbym to zrobić sam. Jak oddałem auto dy wymiany łożyska w tym kole to mechanik zwrócił mi uwagę że nie dokręca się tak mocno kół!! Ale to nie ja tylko niemcy to tak zrobili. Wszystko dokręcone na hama i jeszcze jeden obrót więcej. Masakra. Praktycznie to żadnej śruby nie mogę odkręcić, a próbowałem już rożnych sposobów.
moskal Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 u mnie w poprzednim B5 tak były heble przykrecone ze imbus sie wyrobił i mechanik musiał dospawać do śruby pręt i tak udało sie odkrecic ale rzezby było duzo
Dastin Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 zrobie jeszcze jedna próbę i spróbuje poszukac jakiegoś kanału w rodzinie , a wtedy dobra rurka i musi puścić. A jak nie da rady to zostaje mechanior. No chyba, że jakiś patent się jednak znajdzie Ja zamiast spawania używam dużego francuza i wszystko puszcza, tylko przy zaciskach jest tak mało miejsca, że za bardzo nie ma go jak tam wcisnąć i pociągnąć.
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 to że klocek nie zbiera na całosci tarczy nie jest wina prowadnic co Ty próbowałeś tam odkrecac ze nie dałeś rady
semi281 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 to że klocek nie zbiera na całosci tarczy nie jest wina prowadnic co Ty próbowałeś tam odkrecac ze nie dałeś rady Pewnie zabierał się za jarzma, bo nic innego mi do głowy nie przychodzi. Odkręć śruby prowadnic, zdejmij zacisk i więcej już nic demontować nie trzeba.
krzysztof61 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 da sie odkrecic , starym sposobem machanikow . musisz uzyc przecinaka i mlotka , trzeba uderzac w leb sruby , tak jak bys odkrecal . ale sruby beda do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się