marec-ki Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ostatnio zauważyłem pewną rzecz. Jak popada deszcz to przy ruszaniu z komory silnika idzie jakiś pisk, nie jest to przeraźliwe piszczenie, tylko takie trochę jakby wycie. wcześniej wystarczyło, że 2-3 ruszyłem i zniknęło a ostatnio to niemal całą trasę do pracy wyło przy ruszaniu. I tylko jak popada. Cóż to może być ?
marec-ki Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 pasek? Który ? na pasek mi to piszczenie nie brzmi ale kto wie. Jakiś czas temu miałem zapchane odpływy i w przegrodzie gdzie jest AKU zbierała się woda. Jakaś pompa może (np. serwo) wydawać takie dźwięki ?
Dżej Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 A gdzie masz syrenkę alarmu? U mnie jak były zapchane odpływy to właśnie syrenka żałośnie popiskiwała jak ją zalała woda.
zuloo Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Sprawdzałeś dwa napinacze pasków klinowych? Jeden jest z samoregulacja naciągu może jest już wybity i nadaje się do wymiany
marec-ki Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Alarmu nie mam. Nie sprawdzałem napinaczy bo dziwne wydaje mi się to, że tylko po deszczu. No i jak pada to te napinacze nie są narażone na działanie deszczu bo maska zamknięta
zuloo Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 U mnie też piszczało rano, po dodaniu gazu przestawało, okazało się iż napinacz z samoregulacja był już prawie w rozsypce :gwizdanie:
Dżej Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Alarmu nie mam. Nie sprawdzałem napinaczy bo dziwne wydaje mi się to, że tylko po deszczu. No i jak pada to te napinacze nie są narażone na działanie deszczu bo maska zamknięta Ale wilgoć z powietrza siada.
marec-ki Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Dziś po pracy podejdę sprawdzić ten napinacz z samoregulacją. Napiszcie mi proszę tylko gdzie go szukać i czy na "wyczucie" idzie to sprawdzić tj. ręką (wyczuwalne luzy, inne objawy) ?? czy też jedynie wizyta u mechanika i wyjęcie dziada tylko pozostaje ? PS. czym może się skończyć jazda z czymś takim ? bo pasek klinowy to dobrze rozumuję, to jest ten na alternatorze ? Pozdrawiam
aju Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 masz dwa paski jeden na klimę idzie, na dole. Tam jest napinacz taki na imbusa, przyglądnij się mu, ja miałem u siebie tak że niby był napięty pasek a piszczał przez pierwsze kilometry. Wymiana załatwiła sprawę. Drugi pasek ciągnie się przez prawie wszystkie rolki, żeby ułatwić Ci znalezienie go przechodzi też przez alternator On napinany jest napinaczem z samoregulatorem. Jeśli widzisz że pasek skacze lub ten napinacz BARDZO skacze to do wymiany jest kółko (ze sprzęgłem) alternatora lub właśnie ten napinacz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się