Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Coś piszczy przy ruszaniu, jak popada deszcz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio zauważyłem pewną rzecz. Jak popada deszcz to przy ruszaniu z komory silnika idzie jakiś pisk, nie jest to przeraźliwe piszczenie, tylko takie trochę jakby wycie. wcześniej wystarczyło, że 2-3 ruszyłem i zniknęło a ostatnio to niemal całą trasę do pracy wyło przy ruszaniu. I tylko jak popada. Cóż to może być ?

Opublikowano

pasek?

Opublikowano

pasek?

Który ? ;) na pasek mi to piszczenie nie brzmi ale kto wie. Jakiś czas temu miałem zapchane odpływy i w przegrodzie gdzie jest AKU zbierała się woda. Jakaś pompa może (np. serwo) wydawać takie dźwięki ?

Opublikowano

A gdzie masz syrenkę alarmu?

U mnie jak były zapchane odpływy to właśnie syrenka żałośnie popiskiwała jak ją zalała woda.

Opublikowano

Sprawdzałeś dwa napinacze pasków klinowych? Jeden jest z samoregulacja naciągu może jest już wybity i nadaje się do wymiany

Opublikowano

Alarmu nie mam.

Nie sprawdzałem napinaczy bo dziwne wydaje mi się to, że tylko po deszczu. No i jak pada to te napinacze nie są narażone na działanie deszczu bo maska zamknięta ;)

Opublikowano

U mnie też piszczało rano, po dodaniu gazu przestawało, okazało się iż napinacz z samoregulacja był już prawie w rozsypce :gwizdanie:

Opublikowano

Alarmu nie mam.

Nie sprawdzałem napinaczy bo dziwne wydaje mi się to, że tylko po deszczu. No i jak pada to te napinacze nie są narażone na działanie deszczu bo maska zamknięta ;)

Ale wilgoć z powietrza siada.

Opublikowano

Dziś po pracy podejdę sprawdzić ten napinacz z samoregulacją.

Napiszcie mi proszę tylko gdzie go szukać i czy na "wyczucie" idzie to sprawdzić tj. ręką (wyczuwalne luzy, inne objawy) ?? :) czy też jedynie wizyta u mechanika i wyjęcie dziada tylko pozostaje ?

PS. czym może się skończyć jazda z czymś takim ? bo pasek klinowy to dobrze rozumuję, to jest ten na alternatorze ?

Pozdrawiam

Opublikowano

masz dwa paski

jeden na klimę idzie, na dole. Tam jest napinacz taki na imbusa, przyglądnij się mu, ja miałem u siebie tak że niby był napięty pasek a piszczał przez pierwsze kilometry. Wymiana załatwiła sprawę.

Drugi pasek ciągnie się przez prawie wszystkie rolki, żeby ułatwić Ci znalezienie go przechodzi też przez alternator :wink4:

On napinany jest napinaczem z samoregulatorem. Jeśli widzisz że pasek skacze lub ten napinacz BARDZO skacze to do wymiany jest kółko (ze sprzęgłem) alternatora lub właśnie ten napinacz.

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...