Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Popiskiwanie spod maski


Killer1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie od jakiegoś czasu szczególnie na zimnym silniku słyszalne są jakieś piski...

Nagrałem filmik, może uda wam się rozpoznać co to :wallbash:

Rozrząd wymieniany był dokładnie 4 miesiące temu :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najzwyczajniej jest to pisk paska alternatora :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 10:54_________________________________________________Robiłeś rozrzad zmieniałeś wszystkie paski? napinacze w dobrym stanie? Rolki? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz paska alternatora itd, pasek, sprzęgiełko kierunkowe alternatora do sprawdzenia. Obstawiam coś z tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd zmieniał mi mechanik, zostały wymienione wszystkie paski i rolki części musiałby być markowe bo wymiana wyniosła mnie ~1500zł

EDIT://

Z tego co mówił mi mechanik to w moim niema sprzęgiełka tylko zwykłe kółko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o paski i napinacze ale nie na rozrządzie tylko paski na zewnątrz silnika na bank któryś z nich i zapewne nie zmieniałeś ich :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie napinacz pada lub źle naciągniemy pasek,nie pamiętam czy tam jest z samoregulacją :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchałem 5 razy mi to wygląda na pasek. Dodawałeś gazu też piszczy? Może za długi pasek wstawiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchałem 5 razy mi to wygląda na pasek. Dodawałeś gazu też piszczy? Może za długi pasek wstawiłeś?

No właśnie jak dodaję gazu to popiskuje szybciej :mysli: Wszystkie paski wymieniał mi mechanik :naughty: i właśnie pierwsze co to sprawdzałem napięcie paska i jest twardy jak skała :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To olej to, może z takiej gumy jest wykonany pasek albo masz któreś kolo wyeksploatowane po którym chodzi pasek. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tak piszczy napinacz paska klimy, sprawdzałas na wył i wł klimie? jest jakas róznica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to pompa wodna ci popiskuje,skoro miałeś wymieniane paski i rolki napinające

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody też była wymieniana... dosłownie wszystko było wymieniane prócz tego kółka na alternatorze...

Jeśli chodzi o klimę to niema różnicy czy włączona czy nie... Ostatnio sporo jeździłem i wydaje mi się, że po dłuższej jeździe jakby się uspokaja bądź wycisza na tyle, że nie słychać tego... Ten pasek co napędza alternator i pompę wspomagania jest Boscha czyli chyba nie najgorszy...

Niedługo jadę w góry 400km w jedną str. to może w trasie się rozejdzie po kościach... mam nadzieję tylko, że nic nie pęknie ani się nie urwie... :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciągnaj paski po kolei, jak sciagniesz pasek klimy i dalej bedzie piszczeć to sciągnij pasek alternatora jak ustąpi to tam szukaj przyczyny :) roboty duzo nie ma w 30min sie zmieścisz spokojnie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam ten sam problem jak nowy pasek to wszystko gitara po 2-3 tygodniach powraca piszczenie ja to myśle ze któras rolka go ro zwala i z tąd te piski. Denerwujące to jest ale ja to juz po części olałem. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo

piski oznaczaja zuzycie badz ocieranie i nierowne ułożenie sie paska na napinaczu badz rolce...

u mnie piszczalo piszczalo az strzelil pasek wlasciwie dwa naraz, jeden uderzyl o drugi wkrecilo go we wszystko co mozliwe...

wymiana paskow i ustawienie wszystkich elementów w osi pomoglo piski znikly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mialem to samo. Na 99% winny jest napinacz. Jak byl zalozony jakis kiepskawy to po prostu nie idzie w jedenj linii z reszta kol i od tego pada kolko na napinaczu (lozyska) i stad te piski. To nie jest slizgajacy sie pasek. Mozesz wymienic samo kolko ale to rozwiazanie chwilowe. Za jakis czas piszczenie powroci. Kolejne dorazne rozwiazanie to kilka kropli oliwy na os kolka, wtedy piszczenie ustaje, ale szykuj sie na wymiane napinacza na jakis porzadny. Raz wydasz kase a bedziesz mial spokoj. Ja za swoj wylozylem 370 PLN i mam spokoj. Wczesniej mialem jakies gowno za 250 PLN. Niby tez nie byl najtanszy a jednak szybko sie poddal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

echhhhhh, widzę, że to był błąd, że zaufałem mechanikowi z częściami :wallbash::kwasny: no nic... spróbuję pooliwić łożysko w napinaczu i zobaczymy czy ustanie :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo....dodam, że został wymieniony kompletny rozrząd(Ina, Conti), pasek klimy i alternatora gates oraz wymieniony napinacz paska PK (Ruville)o którym może, że jest winowajcą i dalej popiskuje. . .a no i oczywiście pompa wody.

a np zaraz po odpaleniu po nocy, nie świci Ci się kotrnolka ładowania....??a gaśnie dopiero po przygazówce??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...