A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Mam problem, po odpaleniu po dłuższym postoju tj. na przykład przez noc, lekko podszarpuje i tak 10-15 sekund ale jeszcze nigdy mi nie zgasł jak innym kolegom z forum. Zauważyłem że problem w lecie się zmniejsza natomiast w zimie wzrasta. Obstawiałem albo pompki lub zapowietrzony układ paliwowy. Na początek zrobiłem logi od razu po odpaleniu auta po dłuższym postoju i wydaje mi się że coś się źle dzieje na pompce w trzecim cylindrze. Jaka jest procedura odpowietrzania układu paliwowego? Zrobiłem logi u siebie na zimnym silniku temperatura płynu chłodzącego 30 stopni: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_53759.html Grupy: 004,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_53760.html I jak widać korekcje na pompkach są w miarę ok a bipy na 3 wtrysku wydają się za wysokie i stąd to szarpanie tak mi się wydaje lub zapowietrzony układ.
michcio1985 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 kąt synchro sie rozjeżdża jak chce(może ciężko palić i poszarpywać), korekcje wtrysków ujdą ale 2 odstaje(może poszrpywać), w Bipy na 3cim pompowtrysku sugerują jego zgon w najbliższym czasie[br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 21:17_________________________________________________ajjj i silnik ledwo ciepły,rozgrzej go porządnie i powtórz logi
A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 kąt synchro sie rozjeżdża jak chce(może ciężko palić i poszarpywać), korekcje wtrysków ujdą ale 2 odstaje(może poszrpywać), w Bipy na 3cim pompowtrysku sugerują jego zgon w najbliższym czasie[br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 21:17_________________________________________________ajjj i silnik ledwo ciepły,rozgrzej go porządnie i powtórz logi No to wszystko to ja wiem, ale kąt synchronizacji chyba inaczej wygląda na ciepłym a na zimnym silniku na zimnym powinien trzymać 0.0 i skakać czasami na -0.6 ale na rozrządzie jest już 60 tys zrobione. Więc to norma że napinacz się zużywa. Nie wiem o co chodzi z tym 2 wtryskiem że odstaje bo na początku złapał 1.1 ale później spadł i to znacznie. Czy korekcje mają coś wspólnego z bipami ? Czy 3 wtryskiwacz nadaje się do regeneracji a może da się zasugerować jakieś uszkodzenie może jakieś uszczelniacze itp. ? Czy da się to tylko zrobić po wymontowaniu?
IDUAL Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Kolego rozgrzej silnik do 90 i zobacz jakie bedą korekcje i bipy na zimnym zawsze są wieksze . Bipy na minusie oznaczają problem z paliwem za mało go mozna by spróbować wymienić filtr paliwa rozgrzać bryke i sprawdzić bipy. Czytałem też na forum Skoda ze kolesiowi też drgało auto kupił jakś płyn który podpina sie pod filtr paliwa i czyści pompowtryski i ustało a też mu doradzali wymiane i jest do przodu którąś stówe.
marewel Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Początek końca pompek to wlanie telepanie nie równa praca przy odpalaniu.Właściwy koniec to nie równa praca na ciepłym. Chcesz mieć spokój to wymiana końcówek w nadarzynie odrazu na większe,ja tego nie zrobiłem przed programem i to był błąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się