Musashi 13 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 jezeli bylby zalany trefny olej, to tez by sie objawy skladaly... sprawdz kompresje na wszelki wypadek, wykluczysz pierscienie. tak sobie mysle jest jeszcze mozliwosc ze uszczelka pod glowica puszcza... dlaczego na zimnym? glowica jest z aluminium aluminium ma wieksza rozszerzalnosc niż sruby i dociaga uszczelke na cieplym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 co do oleju to zawsze mialem full syntetic i ten tez jest tylko ze castrol, moze ktos jeszcze sie wypowie, moze to naprawde wina oleju?? chyba dobrze byloby od tego zaczac?? no to wiec jaki wlac?? Przykro mi ale magnatec diesel 5w-40 to olej HC (hydrocrackowany) a nie full syntetyk, można sprawdzić na niemieckich stronach, na polskich zwykle tego nie rozróżniają i piszą "w pełni syntetyczny", także na opakowaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Przykro mi ale magnatec diesel 5w-40 to olej HC (hydrocrackowany) a nie full syntetyk, można sprawdzić na niemieckich stronach, na polskich zwykle tego nie rozróżniają i piszą "w pełni syntetyczny", także na opakowaniach nie nie, chwala sie ze to syntetyczna technologia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Trochę późno tu zaglądam ale Masashi dobrze sugeruje, niebieski dymek wynika ze spalania oleju a skąd się on dostaje to już inne gdybanie i sprawdzanie krok po kroku a tu na odległość nikt nie wywróży co i jak więc pozostaje udanie sie do dobrego mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 czesc wracam po przerwie, i po podrozy 2 tys km, juz wyszystko jasne, turbo sie skonczylo od strony zimnej, przez 2 tys km wyplulo ok 4 litry oleju, dobrze ze bylem przygotowany i troche mialem ze soba ale za to pomoc CB radia i kierowcow z TIRow bezcenne!!! , co do objawow zeto padnoecia turbo to zadnych spadkow mocy nie bylo, jechal jak zwykle a nawet lepiej, :> tylko oleju ubywalo w zastraszajacym tempie a na laczeniach wezy do IC pocil sie olej, mozecie sobie tylko wyobrazic co bylo w srodku IC. Turbo wymienilem na uzywane bo potrzebowalem wyjechac na drugi dzien, teraz pytanie do wszystkich czy oplaca sie regenerowac jezeli tak to gdzie i za ile?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszv8 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jeżeli turbo które założyłeś ma się dobrze to dbaj o nie i śmigaj dalej. Z regeneracją jest różnie. Profesjonalna kosztuje dość dużo. A tanie regenerowanie to już mała loteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexpar 0 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Kudly66 Spoko poczekaj do lepszych temperatur. Jeżeli wtedy będzie dymił to będzie problem. Ale czas pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się