bryleks Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam Zacznę od tego, że na dniach będę vag'ował auto (czekam tylko na baterie do laptopa) Chciałbym tylko orientacyjnie "wybrać" możliwości awarii. Auto do mniej więcej 2000obr. zachowuje się jakby jechało w trybie awaryjnym. Po przekroczeniu tych obrotów dopiero zaczyna przyspieszać, ale słabiej niż wcześniej (na oko 20% słabiej) choć na tyle sprawnie, że da się spokojnie wyprzedzać. Jeśli chodzi o prędkość to jechał już spokojnie 150km/h i dalej przyspieszał.
IDUAL Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Niestety kolego bez diagnostyki to głupoty można pisać komplet logów i do działu diagnostyka vag.
bryleks Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Dla zakończenia tematu... usterką okazał się nieszczelny wężyk podciśnienia.
LU_Angel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 jak zwykle przy takich reakcjach ---> turbo wali w atmosfere zamiast w kolektor... Dobrze że szybko to zdiagnozowałeś...
Sztomel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 jak zwykle przy takich reakcjach ---> turbo wali w atmosfere zamiast w kolektor... Dobrze że szybko to zdiagnozowałeś... źle zrozumiałeś autora tematu - nie miał nieszczelności w dolocie tylko w układzie podciśnień i turbo niczego nie waliło w atmosferę
kylo5 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 mam podobny objaw ktory to wezyk masz foto?
LU_Angel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 jak zwykle przy takich reakcjach ---> turbo wali w atmosfere zamiast w kolektor... Dobrze że szybko to zdiagnozowałeś... źle zrozumiałeś autora tematu - nie miał nieszczelności w dolocie tylko w układzie podciśnień i turbo niczego nie waliło w atmosferę A faktycznie źle przeczytałem... chyba za wcześnie wstałem... hehe idę napic sie kolejnej kawy.
kapete Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Który to wężyk to już musisz kolego sobie znaleźć, bo jest ich tam od cholery. Zdejmij plastiki przed filtrem powietrza, zdejmij gumowy przewód z filtra do turbiny i masz całe gospodarstwo przed sobą.
uciniak Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Który to wężyk to już musisz kolego sobie znaleźć, bo jest ich tam od cholery. Zdejmij plastiki przed filtrem powietrza, zdejmij gumowy przewód z filtra do turbiny i masz całe gospodarstwo przed sobą. Ale do turbo dochodzi tylko jeden przewód podciśnienia?
bryleks Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 mam podobny objaw ktory to wezyk masz foto? Niestety nie mam... autko oddałem swojemu Mechanikowi, który od razu strzelił z tymi wężykami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się