Klejk Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 hmmm.. od czego tu by zaczac.. moze tak kupielm moja furke w maju tego roku.. na poczatku bylem nia zachwycony.. wiadomo nigdy wczesniej nie jezdzilem z takimi gabarytami pod macha.. wiec dla mnie bylo wszystko ok. ale po miesiacu padla mi turbina. no i teraz chyba juz zaczne o moich problemach. kupilem nowa turbina choc zamiennik... i tak przy robocie.. przy okazji.. wymienione bylo tak turbina zawor dv oraz wekszosc wezykow podcisnienia,.. ktore jakos slabo wygladaly.. wsiadlem w auto na jazde probna... boze bylem w szoku.. auto az odrywalo sie od ziemi.. ale nastapil kolejny problem.. na kolejnych tzn wyzyszych biegach.. zaczelo mi odcinac... nasteowalo to tylko w momencie kiedy chcialem mu depnac odrazu mocniej.. czy co za tym idzie wyprzedzanie terz odpadalo.. tylko delikatne macanie padelu gazu pozwalalo na jakie rozpedzenie auta.. szukalem i szukalem przyczyny.. az wkoncu hdzies na forum przeczytalem ze to moze byc uszkodzony zawor n75 czy zawor lelktromagnetyczny cisnienia doladowania... i zeby to sprawdzic.. moze zmostkowac przy turbinie wezyk podcisnienia.. wiec tak zrobiilem ... i faktycznie juz mi nie odcinalo auta i nie wyskakiwal blad na VAGu o przekroczeniu max cisnienia doladowania. wiec zamowilem i zamontowalem nowy zaworek.. i auto przestlo mi sie przeladowywac.. ALE auto wedlug mnie zamiast miec 150 km ma moze 100 iii na dodatek do tego.. bardzo duzo pali.. kolejna rzecz.. i takze ciezko mi odpala z rana... tzn.. zwasze ze 2 razem lapie.. ;p najpierw zaskakuje.. trzyma okolo 400 obr i za chwile gasnie... a przy kolejnym odpalaniu odpala pieknie i odrazu wskakuje na te 900obr no i czasami ma uskok.. ze spadnie na doslownie sekunde na te 400 i wroci.. ludzi prosze jakiejs pomocy... bo juz mi rece opadaja.. i kasy coraz wiecej w aucie PROSZE WAS [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 12:37_________________________________________________czyli czeka mnie wizyta w serwisie.. bo juz nie mam pojecia co dalej.. i jakos od nikogo sie nic nie moge dowiedziec..
chudineze Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 na forum to nie jest sklep, że hop i już świece, kable WN, przepustnica, logi zrobione?
baraka Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 ja bym sprawdzil czujnik polozenia walu skoro zle pali,albo wtryski,albo swiece..czeka cie długa droga.Najpierw vag.
chudineze Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Najpierw lpg do sprawdzenia Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie
Szymon51 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Kolego miałem podobny problem po wymianie turbiny. chodził jak szalony ale na wyższych biegach odcinało zapłon. Naprawa okazała się banalnie prosta, pojechałem na kompa i pokazało mi dwa błędy pierwszego nie pamiętam ale drugi dotyczył zaworu n75. po usunięciu błędów wszystko wróciło do normy.
sylwiasty Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Najpierw lpg do sprawdzenia Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie Ma i to dużo. Jeśli instalacja LPG będzie niedomagała - będzie powodować zmianę mapy benzynowej w sterowniku silnika co będzie miało znaczący wpływ na odpalanie oraz jazdę na benzynie.
chudineze Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Najpierw lpg do sprawdzenia Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie Ma i to dużo. Jeśli instalacja LPG będzie niedomagała - będzie powodować zmianę mapy benzynowej w sterowniku silnika co będzie miało znaczący wpływ na odpalanie oraz jazdę na benzynie. To fakt jeśli jeździ dłuższy czas tylko na gazie ale do startu raczej wydaje mi się, że raczej nie no ale są różne przypadki jeden silnik będzie reagował na to drugi na co innego, wiec nie zaszkodzi to tez sprawdzić.
Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 najpierw VAG, potem gdybanie dobrze masz wszystko podłączone? dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega
Klejk Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 najpierw VAG, potem gdybanie dobrze masz wszystko podłączone? dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega do Ciebie TZN?? hmm siwce byly wymieniane zaraz po zakupie audi.. i wtedy tez wymienialem filtr powietrza. juz nie mam pomyslow.. sam posiadam kabelek itd. wiec jakby ktos cos podpowiedzial jak zrobic logi dynamiczne to nie ma problemu... podpinalem dzisiaj kabelek.. hmm i teraz nie pamietam bladow dokladnie mam je zapisane na kompie ktpory zostal w aucie w garazu.. ale bylo cos z przepustnica.. ale to byl sporadyczny.. ale bylo tez cos z ustalaniem dawki.. i bylo dodawanie.. nie wiem moze tak po lebkach cos mi powiecie.. jutro bede w stanie je dokladnie tu przepisac.. mowicie LPG do sprawdzenia.. jak je mozna sprawdzic? czy trzeba autko do kogos zaprowadzic? a czy maly aku moze miec w tym jakias swoja przyczyne.. bo od kad ja kupielm mam malutki akumulatro w niej.. z tego co pamietam 55AH
Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 55 w zupelnosci wystarczy, sam mam 45Ah zadzwon jutro do mnie po poludniu, to sie zgadamy na diagnostyke nr masz ponizej
honda Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Kolego a filtr paliwa wymieniałeś ? ja u siebie na początku też miałem takie objawy przy odpalaniu auta. Przy wymianie filtra okazała się że nie był wymieniany od nowości po wymianie odpala od strzała.
Buba Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Najpierw lpg do sprawdzenia Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie Ma i to dużo. Jeśli instalacja LPG będzie niedomagała - będzie powodować zmianę mapy benzynowej w sterowniku silnika co będzie miało znaczący wpływ na odpalanie oraz jazdę na benzynie. To fakt jeśli jeździ dłuższy czas tylko na gazie ale do startu raczej wydaje mi się, że raczej nie no ale są różne przypadki jeden silnik będzie reagował na to drugi na co innego, wiec nie zaszkodzi to tez sprawdzić. wcale nie musi jeździć długo. wystarczy że przejedzie kilometr i zgasi samochód na LPG i już może mieć problem z odpaleniem
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 to prawda, albo sie zaleje albo poprzez czujnik spalania stukowego ECU zmienia kat wtrysku i zaplonu
Klejk Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 wiec tak jak mowilem wczesniej takie bledy mialem 16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY czy ktorys z nich moze miec cos wspolnego z tym co pisalem na wstepie do tematu?
chudineze Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 wszystko wskazuje na to, że przepustnica wymaga przeczyszczenia i adaptacji
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 a DV-ke sprawdziles ? Bo wydaje mi sie ze tam tkwi problem
Klejk Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 hmmm przepustnica byla czyszczona jakis czas temu i adoptowana.. hmm DV.. bylo wymieniane na nowe przy wymianie turbiny... na cos takiego http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1645188305.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 15:42_________________________________________________ najpierw VAG, potem gdybanie dobrze masz wszystko podłączone? dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega mozemy to przerzucic na jakis inny dzien kolego? bo mi kilka waznych spraw wyskoczylo.. a konczy mi sie powoli urlop umowilibysmy sie jakos w przyszylm tygodniu co?
Buba Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 skasuj błędy i wyreguluj LPG, może być też tak że zostaje ci gaz w kolektorze i dlatego nie chce zapalić
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 hmmm przepustnica byla czyszczona jakis czas temu i adoptowana.. hmm DV.. bylo wymieniane na nowe przy wymianie turbiny... na cos takiego http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1645188305.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 15:42_________________________________________________ najpierw VAG, potem gdybanie dobrze masz wszystko podłączone? dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega mozemy to przerzucic na jakis inny dzien kolego? bo mi kilka waznych spraw wyskoczylo.. a konczy mi sie powoli urlop umowilibysmy sie jakos w przyszylm tygodniu co? jezeli miales przeladowania to DV mogl dostac w d... Wpadnij dzisiaj na spota na plac o 19.00 to oblukamy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się