Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmmm.. od czego tu by zaczac..

moze tak kupielm moja furke w maju tego roku.. na poczatku bylem nia zachwycony.. wiadomo nigdy wczesniej nie jezdzilem z takimi gabarytami pod macha.. wiec dla mnie bylo wszystko ok.

ale po miesiacu padla mi turbina.

no i teraz chyba juz zaczne o moich problemach.

kupilem nowa turbina choc zamiennik...

i tak przy robocie.. przy okazji.. wymienione bylo tak

turbina

zawor dv

oraz wekszosc wezykow podcisnienia,.. ktore jakos slabo wygladaly.. wsiadlem w auto na jazde probna... boze bylem w szoku.. auto az odrywalo sie od ziemi.. ale nastapil kolejny problem.. na kolejnych tzn wyzyszych biegach.. zaczelo mi odcinac... nasteowalo to tylko w momencie kiedy chcialem mu depnac odrazu mocniej.. czy co za tym idzie wyprzedzanie terz odpadalo.. tylko delikatne macanie padelu gazu pozwalalo na jakie rozpedzenie auta..

szukalem i szukalem przyczyny.. az wkoncu hdzies na forum przeczytalem ze to moze byc uszkodzony zawor n75 czy zawor lelktromagnetyczny cisnienia doladowania... i zeby to sprawdzic.. moze zmostkowac przy turbinie wezyk podcisnienia.. wiec tak zrobiilem ... i faktycznie juz mi nie odcinalo auta i nie wyskakiwal blad na VAGu o przekroczeniu max cisnienia doladowania.

wiec zamowilem i zamontowalem nowy zaworek..

i auto przestlo mi sie przeladowywac..

ALE

auto wedlug mnie zamiast miec 150 km ma moze 100 iii na dodatek do tego.. bardzo duzo pali.. kolejna rzecz.. i takze ciezko mi odpala z rana... tzn.. zwasze ze 2 razem lapie.. ;p najpierw zaskakuje.. trzyma okolo 400 obr i za chwile gasnie... a przy kolejnym odpalaniu odpala pieknie i odrazu wskakuje na te 900obr no i czasami ma uskok.. ze spadnie na doslownie sekunde na te 400 i wroci..

ludzi prosze jakiejs pomocy...

bo juz mi rece opadaja..

i kasy coraz wiecej w aucie

PROSZE WAS [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 12:37_________________________________________________czyli czeka mnie wizyta w serwisie.. bo juz nie mam pojecia co dalej.. i jakos od nikogo sie nic nie moge dowiedziec..

Opublikowano

:szukaj: na forum to nie jest sklep, że hop i już

świece, kable WN, przepustnica, logi zrobione?

Opublikowano

ja bym sprawdzil czujnik polozenia walu skoro zle pali,albo wtryski,albo swiece..czeka cie długa droga.Najpierw vag.

Opublikowano

Najpierw lpg do sprawdzenia

Opublikowano

Najpierw lpg do sprawdzenia

Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie

Opublikowano

Kolego miałem podobny problem po wymianie turbiny. chodził jak szalony ale na wyższych biegach odcinało zapłon. Naprawa okazała się banalnie prosta, pojechałem na kompa i pokazało mi dwa błędy pierwszego nie pamiętam ale drugi dotyczył zaworu n75. po usunięciu błędów wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

Najpierw lpg do sprawdzenia

Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie

Ma i to dużo. Jeśli instalacja LPG będzie niedomagała - będzie powodować zmianę mapy benzynowej w sterowniku silnika co będzie miało znaczący wpływ na odpalanie oraz jazdę na benzynie.

Opublikowano

Najpierw lpg do sprawdzenia

Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie

Ma i to dużo. Jeśli instalacja LPG będzie niedomagała - będzie powodować zmianę mapy benzynowej w sterowniku silnika co będzie miało znaczący wpływ na odpalanie oraz jazdę na benzynie.

To fakt jeśli jeździ dłuższy czas tylko na gazie ale do startu raczej wydaje mi się, że raczej nie no ale są różne przypadki jeden silnik będzie reagował na to drugi na co innego, wiec nie zaszkodzi to tez sprawdzić.

Opublikowano

najpierw VAG, potem gdybanie

dobrze masz wszystko podłączone?

dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega

Opublikowano

najpierw VAG, potem gdybanie

dobrze masz wszystko podłączone?

dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega

do Ciebie TZN??

hmm siwce byly wymieniane zaraz po zakupie audi.. i wtedy tez wymienialem filtr powietrza.

juz nie mam pomyslow.. sam posiadam kabelek itd.

wiec jakby ktos cos podpowiedzial jak zrobic logi dynamiczne

to nie ma problemu...

podpinalem dzisiaj kabelek.. hmm i teraz nie pamietam bladow dokladnie mam je zapisane na kompie ktpory zostal w aucie w garazu..

ale bylo cos z przepustnica.. ale to byl sporadyczny..

ale bylo tez cos z ustalaniem dawki.. i bylo dodawanie..

nie wiem moze tak po lebkach cos mi powiecie..

jutro bede w stanie je dokladnie tu przepisac.. :)

mowicie LPG do sprawdzenia.. jak je mozna sprawdzic? czy trzeba autko do kogos zaprowadzic?

a czy maly aku moze miec w tym jakias swoja przyczyne.. bo od kad ja kupielm mam malutki akumulatro w niej.. z tego co pamietam 55AH

Opublikowano

55 w zupelnosci wystarczy, sam mam 45Ah

zadzwon jutro do mnie po poludniu, to sie zgadamy na diagnostyke

nr masz ponizej

Opublikowano

Kolego a filtr paliwa wymieniałeś ? ja u siebie na początku też miałem takie objawy przy odpalaniu auta. Przy wymianie filtra okazała się że nie był wymieniany od nowości :wallbash: po wymianie odpala od strzała.

Opublikowano

Najpierw lpg do sprawdzenia

Do odpalania nic nie ma, bo zawsze pierwszy odpał idzie na benzynie

Ma i to dużo. Jeśli instalacja LPG będzie niedomagała - będzie powodować zmianę mapy benzynowej w sterowniku silnika co będzie miało znaczący wpływ na odpalanie oraz jazdę na benzynie.

To fakt jeśli jeździ dłuższy czas tylko na gazie ale do startu raczej wydaje mi się, że raczej nie no ale są różne przypadki jeden silnik będzie reagował na to drugi na co innego, wiec nie zaszkodzi to tez sprawdzić.

wcale nie musi jeździć długo. wystarczy że przejedzie kilometr i zgasi samochód na LPG i już może mieć problem z odpaleniem :wink4:

Opublikowano

to prawda, albo sie zaleje albo poprzez czujnik spalania stukowego ECU zmienia kat wtrysku i zaplonu

Opublikowano

wiec tak jak mowilem wczesniej takie bledy mialem

16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie

17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

czy ktorys z nich moze miec cos wspolnego z tym co pisalem na wstepie do tematu?

Opublikowano

wszystko wskazuje na to, że przepustnica wymaga przeczyszczenia i adaptacji

Opublikowano

a DV-ke sprawdziles ?

Bo wydaje mi sie ze tam tkwi problem

Opublikowano

hmmm przepustnica byla czyszczona jakis czas temu i adoptowana..

hmm DV.. bylo wymieniane na nowe przy wymianie turbiny... na cos takiego

http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1645188305.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 15:42_________________________________________________

najpierw VAG, potem gdybanie

dobrze masz wszystko podłączone?

dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega

mozemy to przerzucic na jakis inny dzien kolego? bo mi kilka waznych spraw wyskoczylo.. a konczy mi sie powoli urlop :) umowilibysmy sie jakos w przyszylm tygodniu co?

Opublikowano

skasuj błędy i wyreguluj LPG, może być też tak że zostaje ci gaz w kolektorze i dlatego nie chce zapalić

Opublikowano

hmmm przepustnica byla czyszczona jakis czas temu i adoptowana..

hmm DV.. bylo wymieniane na nowe przy wymianie turbiny... na cos takiego

http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1645188305.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 15:42_________________________________________________

najpierw VAG, potem gdybanie

dobrze masz wszystko podłączone?

dawaj tego grata do mnie, zobaczymy co mu dolega

mozemy to przerzucic na jakis inny dzien kolego? bo mi kilka waznych spraw wyskoczylo.. a konczy mi sie powoli urlop :) umowilibysmy sie jakos w przyszylm tygodniu co?

jezeli miales przeladowania to DV mogl dostac w d...

Wpadnij dzisiaj na spota na plac o 19.00 to oblukamy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...