Klejk Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 skasuj błędy i wyreguluj LPG, może być też tak że zostaje ci gaz w kolektorze i dlatego nie chce zapalić ale zeby wyregulowac gaz trzeba jechac do jakiegos gazownika? devastation sorki ale odczytalem tego posta sam widzisz o ktorej.. musimy sie jakos inaczej zgadac.. na priv badz gg
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 jedz na regulacje do Marka do WaldGazu na Borcharda (wylot na Ustke) powiedz ze jestes od Tomka, ale najpierw diagnostyka Vag i bloki pomiarowe trzeba sprawdzic, przeplywke, sonde dolot masz szczelny ? Nic nie syczy ? Nie byles przypadkiem wczoraj wieczorem ok. 19.30 na parkingu na Galerii Slupskiej ???
nex Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 jeżeli LPG powoduje błąd w sterowniku komputera to na benzynie będziesz miał jaja z takim właśnie odpalaniem. Aby się przekonać wystarczy że odepniesz akumulator na parę minut, zapniesz z powrotem i odpalisz auto oczywiście na benzynie. Do póki nie zmienisz na LPG auto będzie chodzić cały czas idealnie bez skoków na PB. Wystarczy na chwile z zmienić na LPG i znowu na PB i będzie ten sam problem. Inną kwestią jest przepustnica ale jeżeli ją czyściłeś to OK. Posiadałem B5 1.8 T zagazowane i miałem ten sam problem tzn tych skoków obrotów po odpaleniu i właśnie powodem był błąd przez LPG to o czym pisałem wyżej. Spróbuj tej metody. Ja gdy odpiąłem akumulator- błąd się kasował i na PB mogłem jeździć bądź ile bez żadnych problemów. Z problemem tym udałem się na Śląsk w okolice Piekar Śląskich, nie pamiętam miejscowości i dopiero tam pan gaziarz który posiada hamownie mi pomógł. Wykalibrował wtryski itd już nie pamiętam co było problemem, w każdym bądź razie po wizycie u niego problem ustąpił.
Klejk Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nie byles przypadkiem wczoraj wieczorem ok. 19.30 na parkingu na Galerii Slupskiej ??? hmm wsumie to tak.. tez bylem do 19:30 bo o tej porzed juz byelm w domu a co do sprawdzanie szczelonosci.. na tyle na ile pozwalaja mi mozliwosci mojego malutkiego garazu.. nic nie slychac nic nie syczy.. co do przeplywki tez jest nowa.. mowie duzo juz wpakowalem w te autko i juz mialem dosyc dlatego zwrocilem sie do was ze starych i zastanawiajacych mnie rzeczy.. pozostaly wlasnie sonda.. i moze tez przytkany katalizator ) ale juz nie mam pojecia dzieki nex sprawdze twoja metode... [br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 14:42_________________________________________________ a mozecie mi jakos podpowiedziec jak sie robi logi?? tak zebym mogl sam?
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Rysiu, qu...rwa nie kazdy jest tak kumaty jak Ty :polew: :polew: Kolego, odezwij sie w sobotę do 10.00 to zloguję Ci tą padakę
marko367 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 devastation mam do ciebie pytanko czy czujniki stukowe mogą mieć wpływ na częściowy brak mocy
Dev Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 czujniki same w sobie nie, chyba ze sa uszkodzone a takie u Ciebie nie sa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się