Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i tak po kolei:

Basic settings:

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54600.html - 000

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54601.html - 003

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54599.html - 011

Próba statyczna:

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54602.html[/url] - 000

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54603.html[/url] - 001

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54604.html[/url] - 007

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54605.html[/url] - 003

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54606.html[/url] - 013

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54607.html[/url] - 023

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54608.html[/url] - 004

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54609.html[/url] - 018

Próba dynamiczna: (sory, że po trzy grupy naraz ale bateria w lapku słaba i nie jestem w stanie zrobić każdej pojedynczo)

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54610.html - 000, 001, 003 (na 4 biegu)

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54612.html - 000, 001, 003 (na 3 biegu)

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54611.html - 004, 008, 010

http://vaglog.rtnet.pl/marol.zagorze_54613.html - 011

Problemy mam takie:

łapie notlaufa chociaż turbina była czyszczona dwa miesiące temu (czyżby N75?)

na biegu jałowym lekko szarpie/drga (nieco zmalało jak dodałem do ropy specyfik STP do czyszczenia wtrysków) po włączeniu klimy szarpanie ustaje

przy obrotach na poziomie 1800 słychać buczenie (drgań nie czuć)

Jak coś więcej wynika z powyższych linków to czekam na info.

Opublikowano

Logi statyczne nie śmigają. Turbo ostro przeładowywuje na 010 masakrycznie na 011 troche mniej.Miałem tak samo przed czyszczeniem pierwsze 2 logi dynamiczne tragedia potem coraz lepiej napewno obrze wyczyszczona turbina,sam czyściłeś czy mechanik popsikał VD40 ipowiedział że wyczyścił bo i z takim czymś spotkałem sie na forum.

Opublikowano

auto po kiepskim programie, co do przeladowania to problem najwyrazniej tkwi w sprezarce

Opublikowano

Sory poprawiłem statyczne. Źle skopiowane z vagloga.

Co do turbiny to czyściłem z bratem, on ma już kilka na swoim koncie. Ale wyczytałem gdzieś, że to częsty przypadek, że po czyszczeniu problem powraca. Mam nadzieję, że nowej turbiny kupować nie będę musiał.[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 21:49_________________________________________________A co to znaczy "po kiepskim programie"?

Wirus wgrany w 2003 roku u niemca.

Opublikowano

A co to znaczy "po kiepskim programie"?

Wirus wgrany w 2003 roku u niemca.

sa dobre i zle programy , ten jest zly

poza tym kat synchronizacji do poprawy badz napinacz do kontroli

Opublikowano

napinacz paska rozrządu?

rozrząd był robiony tez u niemca jakieś 30kkm temu.

Czy do tego potrzebna jest rozbiórka przodu?

Opublikowano

Ja mialem u siebie podobnie, okazalo sie ze turbina posiada mikro pekniecie w czesci goracej. Po wymianie jest ok.

Opublikowano

no to może być to, bo jak rozbieraliśmy turbinę to tez zauważyłem u siebie takie pękniecie. Myślałem, że raczej wpływu na prawidłową pracę nie powinno to mieć, ale jak widać może to być ten problem.

mistrzugt wymieniałeś całe turbo czy tylko część gorącą??

Opublikowano

Jeżeli masz turbinę ok nie puszczała oleju tylko uszkodzoną obudowe na części gorącej to kup jakąś zarżniętą na 150 zł i wymień tylko tą część. Jak kupisz całą turbine to tylko ze sprawdzonego żródła.

Opublikowano

Wczoraj wepchałem paluchy pod gruchę i okazuje się że sztanga prawie się nie rusza. Trochę to wszystko dziwne bo kierownice czyściłem całkiem niedawno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...