Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Mariox37 napisał:

Miało byc super a wyszło jak zawsze. Co do centralnego IC poszło w miarę dobrze, trochę wycinania ogólnie z przodu ciasno, rury powinny być robione na aucie bo te gotowe są za długie i np. z lewej strony musiałem obciąć halogen :). Co do chłodzenia jest dobrze ale do 218KM. Niestety podczas strojenia okazało się że IC niewyrabia. Na dworze bylo ok. 4-5 C. W dolocie od 14C ale przy sprawdzaniu mocy na 3 biegu od 1.5tys do 6.5tys tep. Skoczyła na ponad 45C ta trójka jest długa strasznie bo skrzynia 5 biegów. I moc leci na łeb na szyję. Turbo ma zapas, wtryski też, tip silikonowy, filtr duży grzybek, kat wycięty, wydech na oryginalnych rurach ale środek robiony przelot i dwa z tyłu przeloty. Nie bylo sensu robić więcej przyrostu.

 Pytanie do Bartez80 jaki dałeś ten IC bo niestety muszę ten mój wywalić i dać przejściówki z IC na moje rury taka to byla okazja :). Jakieś chińskie gówno na starym typie środka i chyba dlatego nie wyrabia. Napewno obsługuje do 220KM bo teraz jak sprawdzam tem. jest oki. podczas normalnej jazdy. 

IMG_20200106_140813.jpg

IMG_20191230_203046-1280x960.jpg

IMG_20191230_192143-960x1280.jpg

IMG_20191230_192112-960x1280.jpg

IMG_20200102_234446-1280x960.jpg

IMG_20200102_232639-960x1280.jpg

IMG_20200103_184708-1280x960.jpg

IMG_20200103_184640-1280x960.jpg

IMG_20200103_184652-1280x960.jpg

IMG_20200103_184657-1280x960.jpg

IMG_20200104_212444-960x1280.jpg

IMG_20200104_214719-1280x960.jpg

Ja dalem 230x550x65 i rury 63 mm klient juz jest po programie u DIGITUN i pisał ,ze nie ma absolutnie problemu, z temperaturami w dolocie .

Edytowane przez bartez80
Opublikowano

Bartez80 a jaka moc u niego wyszła??? U mnie 218KM i bez wymiany IC więcej nie idzie ugrać :(. 

 Teraz z kolegą robiliśmy logi dynamicznie i zobaczymy co tam będzie. 

Dziś tem 5C i przy normalnej jeździe od czasu do czasu but 2-3 pokazywało od 14 do 21 więc trzyma dobrze. Jedynie tez max nie wyrabia. 

Pojeżdżę trochę, późnej  kupie tego fmic i zobaczyny czy to jego wina czy też te rury są za wąskie ale stawiam na IC. 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Mariox37 napisał:

Bartez80 a jaka moc u niego wyszła??? U mnie 218KM i bez wymiany IC więcej nie idzie ugrać :(. 

 Teraz z kolegą robiliśmy logi dynamicznie i zobaczymy co tam będzie. 

Dziś tem 5C i przy normalnej jeździe od czasu do czasu but 2-3 pokazywało od 14 do 21 więc trzyma dobrze. Jedynie tez max nie wyrabia. 

Pojeżdżę trochę, późnej  kupie tego fmic i zobaczyny czy to jego wina czy też te rury są za wąskie ale stawiam na IC. 

Aito chyba jeszcze nie bylo na hamowni ,ale wtryski 630 ,sportowy kat ,wydech 2,5" ,ten fmic i hybryda i naprawde fajnie to jechalo ,ale jak mowie ,nie mam jeszcze informacji jaka moc wyszla .

Edytowane przez bartez80
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jaki masz dokladnie rozmiar tego ic oraz średnice rur?

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, tranduo napisał:

A jaki masz dokladnie rozmiar tego ic oraz średnice rur?

550/240/50 a rury pewnie trochę ponad 50. Ta juz przy wlocie do kolektora jest oryginalna. Tak jak na fotkach u góry. Ten gość co mi robił program mówi że rury dają radę bo przepływ dobry tylko IC nie wyrabia juz przy maxie. Jak ogarnę mam podjechać i naniesie poprawki do programu :)

Kumpel mi teraz wysłał z loga tem. I 

6680 obrotow 42 stopnie na dworze ok. 5C na 3 biegu od 1.5tys.obr. Niech ktoś napisze jaką ma tem przy centralnym IC przy takich obrotach.  Teraz jechałem do Katowic 140-190 i wszytko fajnie tem. Do 27 chyba 

Edytowane przez Mariox37
Opublikowano
Godzinę temu, Mariox37 napisał:

6680 obrotow 42 stopnie na dworze ok. 5C na 3 biegu od 1.5tys.obr. Niech ktoś napisze jaką ma tem przy centralnym IC przy takich obrotach. 

Ja Ci mogę napisać ja u mnie na dsmic na zewnątrz było 14c i przy 6800rpm przy pełnym pałowaniu mam 38c i 240KM

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ale może byc taka przyczyna ten IC że powyżej 220 KM nie idzie uzyskać. Turbo ma zapas wtryski itd. Wysłałem Ci PW zobacz. Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

1.8t anb na k03s. Moc cholera wie jaka (220-230km, przepływ ok 182-185). Fmic jrspec na tym ulepszonym rdzeniu 550x180x65, wyjścia z rdzenia 57mm. Rury gotowce z allegro 51mm średnicy samodzielny montaż. Logi dynamiczne robione przy temp ok 7-8c. Grupę 115+118 zawsze loguje jako 3 lub 4 log z kolei czyli dolot już zgrzany. Przy 6400 rpm na 3 biegu mam 24c w dolocie. Skrzynia dwr jeśli ma to jakieś znaczenie.

IMG_20190518_192021.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano

No to IC do wymiany. Z fmic zamówiłes te silikonowe przejściówki z 65 na 51? Tez pewnie musiałeś coś powycinać :)

Opublikowano (edytowane)

Z 57 na 51mm. Nie musiałem nic docinać przy fmic. Skróciłem jedynie silikon między rurą a przepustnicą bo była lekko za długa. Ogólnie rury siadły w miarę ale silikony zupełnie mi nie podpasowały (jedynie turbo-rura przed fmic). Głowa do góry:) Słyszałem, ze te stare chińskie rdzenie były kiepskie. A taki masz jak widzę. Jak Ci za gorąco przy strojeniu to nie ma innej opcji jak wymiana tego chwasta. Skąd go w ogóle wziąłeś? To już skamielina:)

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Kupiłem tanio od takiego kolesia z Chorzowa :) kpl. Cały do a4b6 właśnie. Z fmic juz za 360-380 idzie kupić to tragedii niema :). Dzięki za pomoc 

Opublikowano

Spoko. Wymień i pochwal się efektami.

Opublikowano

Polecam coolery JRspec. Montuja bardzo dobre rdzenie. Słyszałem że podobno od ninsensa ale to niepotwierdzone info. W każdym razie lepszy niz fmicowe. 

Opublikowano (edytowane)

Ja wrzuciłem jrspec i nie żałuję. W sumie sugerowałem się tylko czarnym kolorem (srebrny przebijający się przez kratki to festyn). Wczoraj robiłem 6 logów do odcięcia pod rząd + pałowanie po poprawce softu. Temp na dworze +2 a w dolocie maks 13c. Latem to samo. Maks +10c do temp otoczenia jak bym się nie starał.

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

jakie turbo? 

Edytowane przez morelo
Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, morelo napisał:

jakie turbo? 

K03S wykręcone raczej na maksa. Fmic 550x180 i chyba 65 grubości.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
22 godziny temu, Randor napisał:

Ja wrzuciłem jrspec i nie żałuję. W sumie sugerowałem się tylko czarnym kolorem (srebrny przebijający się przez kratki to festyn). Wczoraj robiłem 6 logów do odcięcia pod rząd + pałowanie po poprawce softu. Temp na dworze +2 a w dolocie maks 13c. Latem to samo. Maks +10c do temp otoczenia jak bym się nie starał.

Rozmawiałem z firmą estd odnośnie tych czarnych ic i mnie wyśmiali powiedzieli to identyczny jak fmic tylko bez loga i płacimy za kolor:) mogą mi tez taki załatwić plus dopłata bo malowany, ale rdzeń i reszta to samo. Ale potwierdzili że 2 lata temu były inne rdzenie o wiele gorsze i jeszcze gdzieś pojedyncze sztuki są.

 

Kto chce kod rabatowy do fmic.p od KOOBCIO to proszę.:decayed:

Kody rabatowe: ➡️ kod COOBCIO -17% na: - intercoolery - łączniki silikonowe - kolanka aluminiowe - chłodnice oleju - obejmy I bonus‼‼

 

Ja kupiłem trochę u nich i 140 mniej zapłaciłem:)

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy się czymś różnią. Dla mnie różniły się kolorem i to było ważne. Stały ok 450zł ale też miałem u nich rabat i zapłaciłem mniej. Tak czy inaczej jestem zadowolony. Jak dla mnie taka 180 obleci spokojnie każdą hybrydę w każdych warunkach. Możliwe że idzie coś ugrać jeszcze orurowaniem. Wyjścia mam 57mm a rury 51 bo tylko takie zestawy były.

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

Jade jutro do Częstochowy po IC 550/180/65 i te łączniki przejściówki z 57na 51. Gadałem z gosciem z fmic i mówi że one są do 300KM i on miał taki w swoim audi cos koło 250-260KM. Więc myślę że spokojnie ogarnie mi z takim zestawem jak mam teraz. Trzeba kupić na stronie, wpisać kod rabatowy :) i można odebrać osobiście. Na wekkend zaś zderzak na bok i ponownie cięcie bo jest trochę grubszy niż ten zlom co mam teraz :)

Edytowane przez Mariox37
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Te 300 to tak z przymrużeniem oka według mnie. Ogarnie ale tak z oporem. Jeśli zrobię kiedyś tą 3 z przodu to zainwestuje w ic 230 i rury 63mm dla świętego spokoju. Nie lubię mieć niczego na styk. 180 do jakiejś hybrydy na 260-270km jest jak znalazł.

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...