slawekag4 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam. Mój problem polega na tym, że nie działają mi światła postojowe, ale tylko z przodu auta. Tylne działają jak należy, więc manetka jest sprawna. Auto to Avant z 2000r.,1.8T AWT, lampy z ksenonami, przyprowadzony z Niemiec. Nie znam się na elektryce samochodowej i chciałbym Was prosić o pomoc. Pół FISa nie pokazuje przepalonej żarówki. Może spalony jest bezpiecznik, ale nie wiem, który to jest i czy odpowiada tylko za przednie postojowe
Rapciuch-R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam. Mój problem polega na tym, że nie działają mi światła postojowe, ale tylko z przodu auta. Tylne działają jak należy, więc manetka jest sprawna. Auto to Avant z 2000r.,1.8T AWT, lampy z ksenonami, przyprowadzony z Niemiec. Nie znam się na elektryce samochodowej i chciałbym Was prosić o pomoc. Pół FISa nie pokazuje przepalonej żarówki. Może spalony jest bezpiecznik, ale nie wiem, który to jest i czy odpowiada tylko za przednie postojowe kolego masz linka z opisem bezpiecznikow. http://www.auditimes.pl/topic/233-opis-bezpiecznikow-audi-a4-b5/
slawekag4 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki i są OK. Sądzę, że gdzieś muszą się łączyć przewody od obydwu lamp i że to jest jakaś kostka i właśnie w niej jest coś nie tak. Ale nie wiem, gdzie szukać tych kostek, jak biegnie instalacja w B5.
Tomasz Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki i są OK. Sądzę, że gdzieś muszą się łączyć przewody od obydwu lamp i że to jest jakaś kostka i właśnie w niej jest coś nie tak. Ale nie wiem, gdzie szukać tych kostek, jak biegnie instalacja w B5. a sprawdzałeś żarówki? :gwizdanie: